„Williams“ kritikuoja „Haas“ koncepciją

„Williams“ kritikuoja „Haas“ koncepciją
logo 2016 Kovo 26 d. 06:55, Haas
Melburne Romaino Grosjeano pastangomis naujoji amerikiečių komanda užėmė aukštą 6 vietą ir pasiekė rezultatą, apie kurį net svajoti negalėjo. Prancūzų pilotas yra teisus sakydamas, kad tokią vietą galima prilyginti pergalei.
Tai buvo pirmasis atvejis po 14 metų pertraukos, kai komanda naujokė uždirbo taškus jau debiutinėse savo lenktynėse. 2002 metais Mika Salo gavo vienintelį taškelį už taip pat 6 vietą naujajai „Toyota“ komandai.
Tačiau „Williams“ technikos direktorius Patas Symondsas abejoja, kad ekonominė koncepcija, kurią pasirinko „Haas“ komanda, atitinka „Formulės-1“ dvasią. Mat, pasak jo, amerikiečių ekipos noras kuo mažiau gaminti patiems, o pirkti viską iš šalies ką tik leidžia reglamentas, yra nepriimtinas „Formulei-1“. Priminsime, kad „Haas“ technologiniu partneriu yra „Ferrari“.

Komandos, kaip konstruktoriaus, koncepcija tokiu atveju yra visai panaikinama, nors komandinis titulas iki šiol yra vadinamas „Konstruktorių taure“, – P. Symondso žodžius cituoja vokiečių „motorsport-total“. – Tai, ką padarė Gene Haasas, yra gerai tik jam vienam ir aš abejoju, kad „Formulė-1“ turi eiti būtent tokiu keliu.
Kuomet sudarai komponentų, kuriuos gali nusipirkti iš kitų, sąrašą, pamatai, kad pačiam beveik nebereikia nieko gamintis. Gal tai ir pragmatiškas kelias – mes galime parduoti tam tikras bolido dalis. Tačiau aš norėčiau, kad komandos kuo daugiau konstruotų pačios“.
Tačiau „Haas“ ekipos vadovas Guentheris Steineris savo poziciją argumentuoja kitaip: „Tai, ką anksčiau bandydavo daryti naujos F-1 komandos, beveik niekada nepasiteisindavo. Taip pats nieko nepasieksi. Todėl reikėjo visai naujos idėjos ir mums labai padėjo bendradarbiavimas su „Ferrari“ naujų taisyklių rėmuose, kurios leidžia iš šalies nusipirkti kuo daugiau komponentų“.
Labai įdomiai šią situaciją pakomentavo ir pats amerikiečių komandos savininkas G. Haasas: „Apskritai kalbant, Bernie Ecclestone patarė mums išvis nieko nedaryti, bet mes tęsėme darbus, ir mūsų pastangos pasiteisino. Gali būti, kad dabar jis į viską žiūri visai kitaip...
Važiuoklė, variklis ir aerodinamika dirba labai gerai. Mes užtrukome visus metus, norėdami to pasiekti. Mūsų aerodinamikos specialistai viską kruopščiai planavo, konstravo ir padėjo tvirtus pagrindus ateičiai. Todėl ir mūsų važiuoklė šiais metais yra gana gera“.
Belieka laukti, kaip šiemet klostysis įvykiai. Gali atsitikti taip, kad pasikartos „Toyota“ debiutas, kai jie pirmaisiais savo metais tik du kartus uždirbo taškų (tiesa, tada jie buvo skiriami tik pirmajam šešetukui lenktynininkų), o net 14 kartų nesugebėjo užbaigti lenktynių. Tokiu atveju „Haas“ komandai vargu ar grėstų nepasitenkinimas iš kitų varžovų pusės. Tuo tarpu jeigu amerikiečių komanda pradės stabiliai finišuoti pirmajame dešimtuke, tai ji aiškiai įgis daugiau priešų...


Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
×

TOP naujienos

Spėlionės TOP

# Vartotojas Taškai
1. Tadux15 565
2. ramasgo 556
3. Dainius Bendikas 556
4. mantioras 554
5. Kęstutis Šimkus 553