„Williams“ atstovų teigimu komanda pasielgė teisingai nusprendusi šiemet naudoti naujus „
Mercedes“ V6 turbo variklius.
Spėjama, kad britų ekipa pasirašė septynerių metų trukmės sutartį su variklių gamintoju iš Vokietijos. Panašu, kad „Williams“ sprendimas naudoti būtent „Mercedes“ motorus pasiteisino.
Britų ekipa Melburne (Australija) vykusiose F-1 lenktynėse buvo ta komanda, kuri greičiu mažiausiai nusileido triumfavusiai „Mercedes“ ir jos pilotui Nico Rosbergui. Daugelis specialistų mano, kad jei ne F. Massos pasitraukimas iš varžybų pačioje jų pradžioje ir Valtterio Botto klaida, vienas iš dviejų sportininkų tikrai būtų užlipęs ant apdovanojimų pakylos.
„Renault“ variklius naudojome antrus metus iš eilės. Mus siejo gera praeitis. Tačiau mūsų laukė didžiuliai taisyklių pasikeitimai, tad mes turėjome įvertinti kuris variklių gamintojas iš trijų gali būti geriausias“, – pasakojo „Williams“ vadovo pavaduotoja Calire Williams.
„Jau praėjusių metų pradžioje buvo galima įvertinti lygį, kurį buvo pasiekę gamintojai. Kalbėjomės apie tai su „Renault“ ir „Mercedes“. Vėliau nusprendėme pasirašyti sutartį su „Mercedes“.“
C. Williams prasitarė, kad prie komandos sprendimo pasirinkti „Mercedes“ variklius prisidėjo pastarojo gamintojo autosporto direktorius Toto Wolffas.
„Mums buvo naudinga tai, kad jis dirba „Mercedes“. Jis vis dar yra „Williams“ komandos akcininkas. Taigi laisvai su juo galime apsikeisti informacija.“
Svarbiausių naujienų prenumerata įtraukta. Patvirtinkite prenumeratą paspausdę nuorodą el. pašte (pasitikrinkite šlamšto dėžutę).