Y. Arai: „Honda“ jėgainė jau galingesnė už „Renault“

Y. Arai: „Honda“ jėgainė jau galingesnė už „Renault“
logo 2015 Rugpjūčio 27 d. 07:15, Getty Images
Į Spa „Honda“ motoristai buvo atvežę atnaujintą savo jėgos agregatą, tačiau praktiškai tai niekaip neatsiliepė „McLaren-Honda“ rezultatams – lenktynėse Fernando Alonso ir Jensonas Buttonas daugiau nei ratu atsiliko nuo pagrindinės pilotų grupės ir neuždirbo nė vieno taško.
Tuo tarpu „Honda“ sportinio padalinio vadovas Yasuhisa Arai tvirtina, kad dabar „Honda“ jėgos agregatas pagal galingumą jau lenkia „Renault“ jėgainę, o iki šių metų pabaigos turėtų pasiekti „Mercedes“ lygį.
- Kaip jūs vertinate „Honda“ vidaus degimo variklį lyginant su konkurentais?
- Atvirai kalbant, mūsų vidaus degimo variklis šiuo metu tik truputį atsilieka nuo „Ferrari“, tačiau dabar jis yra geresnis nei „Renault“. Varžovai iš „Mercedes“ yra toli priekyje, bet viso sezono eigoje mes stengiamės sumažinti atsilikimą ir tikimės, kad šio sezono pabaigoje mes būsime visai arti dviejų lyderių. Šiuo momentu mes pagal galingumą 40-50 AG nusileidžiame „Mercedes“, o nuo „Ferrari“ atsiliekame mažiau nei 30 AG. Kartu daugiau nei 20 AG pagal galią mes dabar lenkiame „Renault“ variklius.
- Kokia yra pagrindinė „McLaren-Honda“ komandos problema šį sezoną? Ar trūksta jėgos agregato galios ar nėra pakankamai efektyvi važiuoklė?
- Šiuo atveju viskas yra 50:50. Bolido priešpriešinio pasipriešinimo koeficientas galėtų būti kur kas geresnis. Paskutiniu metu mums pavyko padidinti jėgainės galią, bet problemos su priešpriešiniu pasipriešinimu išlieka. Jei galingumo trūkumą galima išreikšti arklio galiomis, tai važiuoklės aerodinamikos stoką sunku įvertinti skaičiais.
- „McLaren“ dažniausiai pabrėžia nepakankamą „Honda“ jėgainės galią. Savo ruožtu jūs teigiate, kad komanda turi kur kas daugiau dirbti su aerodinamika...
- Taip, mes kalbame apie tai, kaip būtų galima sumažinti aerodinaminio pasipriešinimo koeficientą ir padidinti aerodinamikos efektyvumą.
- Ar galėtų „Honda“ komandai šiuo klausimu padėti, pavyzdžiui, pagerindama jėgos agregato montavimo komponuotę?
- Kadangi mes ne patys kuriame bolidą, tai ką nors galime keisti tik jėgainės integracijos į bolidą proceso metu. Mes nuolat su „McLaren“ aptariame šią temą ir po truputį judame į priekį. Aš manau, kad mūsų jėgos agregatas yra pats kompaktiškiausias visoje „Formulėje-1“. Vargu ar mes jį sugebėsime padaryti dar mažesnį, kadangi tai yra pats optimaliausias variantas.
- Ar kitiems metams jūs sukursite naują jėgos agregatą?
- Mes toliau dirbsime su šia jėgaine ir tęsime jos modernizavimą.


Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
×

TOP naujienos

F-1.lt pulsas

Spėlionės TOP

# Vartotojas Taškai
1. Tadux15 565
2. ramasgo 556
3. Dainius Bendikas 556
4. mantioras 554
5. Kęstutis Šimkus 553