F-1.LT

Vartotojo zona

VESK Į LT UŹ 0,99£

Įskaitos 2017

# Pilotas Taškai
1 L. Hamiltonas 306
2 S. Vettelis 247
3 V. Bottas 234
4 D. Ricciardo 192
5 K. Raikkonenas 148
6 M. Verstappenas 111
7 S. Perezas 82
8 E. Oconas 65
9 C. Sainzas 48
10 N. Hulkenbergas 34
11 F. Massa 34
12 L. Strollas 32
13 R. Grosjeanas 28
14 K. Magnussenas 15
15 S. Vandoorne`as 13
16 F. Alonso 10
17 J. Palmeris 8
18 P. Wehrleinas 5
19 D. Kvyatas 4
20 M. Ericssonas 0
21 A. Giovinazzi 0
22 P. Gasly 0
# Komanda Taškai
1 Mercedes 540
2 Ferrari 395
3 Red Bull 303
4 Force India 147
5 Williams 66
6 Toro Rosso 52
7 Haas 43
8 Renault 42
9 McLaren 23
10 Sauber 5
Honda McLaren logo nose

Y. Hasegawa: „Honda“ variklio galia yra beveik tokia pat, kaip ir „Renault“

2017-10-11 / 13:46:22

„Honda“ F-1 srities vadovas Yusuke Hasegawa pasisakė taip, kad „Toro Rosso“ ekipa turėjo tikrai nudžiugti.

Y. Hasegawa teigia, kad „Honda“ variklis yra beveik toks pat galingas, kaip ir „Renault“. Būtent „Honda“ kitą sezoną tieks variklius „Toro Rosso“, kurie iki šiol naudojo „Renault“. Tuo tarpu „McLaren“ „Honda“ variklius nuo kito sezono iškeis į „Renault“.

„Nuo sezono pradžias mes daug tobulėjome ties galia ir ne tik ties variklio galingumu, bet ir patikimumu. Nuo tada, kai pristatėme specialų 3.5 variklį, manau, kad beveik sulyginome jėgas su „Renault“.

Negaliu pasakyti, kad mūsų variklis geresnis negu „Renault“, bet svarbiausia, kad patikimumas tapo daug geresnis“, – teigė Y. Hasegawa.

Paklaustas ar tai yra mažiausias skirtumas nuo jų priešininkų nuo tada, kai sugrįžo į F-1, Y. Hasegawa atsakė: „Manau, kad taip. Bet tas skirtumas nėra užtektinai mažas. Bet jis tikrai yra daug mažesnis palyginus su praėjusiais metais.“

„Honda“ tikisi išlaikyti tą patį modelį ir kitiems metams ir nesiruošia atlikti drastiškų keitimų, kokius atliko praėjusiais metais.

„Mes neabejojame savo dabartiniu modeliu. Mes pasirinkome labai panašų modelį į tą, kuriuos naudoja „Renault“, „Ferrari“ ir „Mercedes“. Nematau priežasčių, kodėl negalėtume pasiekti tokių pačių rezultatų, naudodami tokį patį variklio tipą“, – pridėjo „Honda“ vadovas.

 

Tavo komentaras

Komentarai

Tapke1
2017-10-12 21:57:25 Pranešti
Benas Ka cia pats taip sugalvojai ar turi kazkokiu irodymu, kad taip ir yra? Iskyrus, kad Mclaren taip sako, tai nereiskia, kad taip ir yra. Na kitais metais viskas bus aisku.
Benas Ka
2017-10-12 17:54:29 Pranešti
ir kokia gera turi mclaren vaziuokle.
Benas Ka
2017-10-12 17:53:50 Pranešti
geduti20 nu ir kas tau neaisku? kad dabar mclaren nelabai kuom ir nusileidzia williams su mersu varikliu.. Hondos deficitas milziniskas. Tai tik parodo kokia gavno wiliamsu vaziuokle.
gedutis20
2017-10-12 15:35:16 Pranešti
Uztenka i Williams paziuret, merso varikli turi bet gal net Toro Roso aplenks konstruktoriuos. Taip ir su McLaren gali but. Gal uzskubejo su Honda skirtis bus matyt kitais metais. Pamatysim ka Toro Roso padarys su Honda
Zidane
2017-10-12 10:32:49 Pranešti
Čia tikriausiai turima galvoje kad "variklio galia yra beveik tokia pat" ant stendo, tikrai ne trasoje :D
RBR
2017-10-12 08:39:07 Pranešti
Niekam jau nebeidomu koks ju variklis siemet yra. Daug idomiau koks jis kitais metais bus. Nes jei ir vel sudas, nebeisivaizduoju toliau Hondos dalyvavimo formuleje1. Nebent japonai tiek tupi yra, kad patys nebesupranta kaip kenkia savo ivaizdziui su tokiu konkurencingumu
YZF
2017-10-11 20:32:19 Pranešti
[email protected]: Gal maksimaliu galingumu ir neatsilieka, taciau ji isvysto greiciausiai tik kokia sekunde. Arba neatsilieka tam tikriuose variklio sukiu diapozonuose. Nes tiesiog graudu kai tiesiosios vidury atrodo kad gaza atleidzia ir kitos masinos kaip pro stovincius lekia.
Stebint Alonso vaziavima per SPA lenktyniu pradzia, susidaro vaizdas kad viename rate turi pakankamai galios, o kitame (arba tiksliau kituose) jau nebera. Hulkenberga tiesiojoje aplenke be problemu o veliau ji visi kaip stovinti apvaziuodavo, iskaitant tas pacias renuskes. Turbut kai uzkelia daug/max galios tai poto viskas uzkaista ir nebegali tokio auksto lygio palaikyti ir eina i silpnesni rezima. Per vidurki, po 60 ratu, taip ir gaunasi kad pora minuciu atsilieka.
Micius
2017-10-11 19:33:14 Pranešti
Japonijoj žolytė matyt labai populiari, jei tokie bičai ją pastoviai traukia :D
egiduxx
2017-10-11 18:35:39 Pranešti
Jeigu jiems siekiamybė reno motorai, tai šikna visiška, bet pirma dar tą patį reno motorą reiktų prisivyti.
2017-10-11 17:49:33 Pranešti
Gal maksimaliu galingumu ir neatsilieka, taciau ji isvysto greiciausiai tik kokia sekunde. Arba neatsilieka tam tikriuose variklio sukiu diapozonuose. Nes tiesiog graudu kai tiesiosios vidury atrodo kad gaza atleidzia ir kitos masinos kaip pro stovincius lekia.
VISI KOMENTARAI
 
Naujausi komentarai

Karščiausios naujienos