Žolė ar žvyro gaudyklės?

Žolė ar žvyro gaudyklės?
logo 2016 Lapkričio 07 d. 06:50, Red Bull/Getty Images
Po Meksikos GP etapo eilinį kartą įsiplieskė ginčai apie skirtingus teisėjų sprendimus. Skirtinguose epizoduose Lewisas Hamiltonas ir Maksas Verstappenas nukirto pirmąjį trasos posūkį, padarę klaidą stabdydami, tačiau pasaulio čempionas dėl to nebuvo niekaip nubaustas, o „Red Bull“ pilotas gavo 5 sek. baudą ir iš jo buvo atimta trečioji vieta, kadangi įgavo neteisėtą pranašumą.
Verstappeno komandos draugas Danielis Ricciardo tokį teisėjų sprendimą laiko neteisingu. „Jeigu Lewiso atveju jie neįžvelgė įgyto pranašumo, tai aš nežinau, kas tada yra neteisėtas pranašumas. Bausti reikėjo abu“.
Norėdamas priversti pilotus laikytis trasos ribų, Bernie Ecllestone siūlo ties posūkiais pastatyti 40 cm aukščio sieneles.Tai gali būti pernelyg radikali priemonė, tačiau lenktynininkai atvirai pripažįsta, kad jei pilotas turi galimybę nukirsti posūkį, jis būtinai tą ir padarys.
„Jei dėl to nebus baudžiama, visi taip elgsis“ – sakė D. Ricciardo.
Meksikos trasoje pirmas posūkis iš dalies yra asfaltuotas, likusią jo dalį dengia žolė.
„Tai ne pats geriausias sprendimas, kadangi jei tokį posūkį nukirsi protingai, tu beveik neprarasi laiko, – mano buvęs F-1 pilotas J. P. Montoya. Paprasčiausiai tokiose vietose reikia įrengti žvyro gaudykles ir tada pasibaigs visos diskusijos panašiais klausimais“.
Ricciardo su tuo linkęs sutikti: „Aš irgi esu žvyro gaudyklių šalininkas. Net jei tu joje neįstrigsi, tu būsi pakankamai rimtai nubaustas už savo klaidą. Akmenukai prilips prie padangų ir pateks į radiatorių. Jei tu pabandysi nukirsti posūkį, tai vienareikšmiškai prarasi laiką“.
Tačiau ne visi pilotai laikosi panašios nuomonės. Pavyzdžiui, N. Hulkenbergas siūlo apsauginėse zonose pastatyti aptvarus: „Išlėkimo zonose galima pastatyti barjerus, kaip tai yra padaryta pirmame Monzos posūkyje ir palikti tarp jų siaurą pravažiavimą, Esant reikalui tu galėsi juo pravažiuoti, bet prarasi nemažai laiko“.
Tačiau FIA visai nesiruošia sugrįžti prie žvyro gaudyklių, kadangi jos neatitinka šiuolaikinių saugumo standartų, todėl, kad ten bolidai gali verstis. Taip pat „Pirelli“ skundžiasi, jog į trasą ir taip patenka daugybė smulkių akmenukų, kurie gali pažeisi padangas, o jei atsiras žvyro gaudyklės, ši problema dar labiau paaštrės.


Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
×

TOP naujienos

F-1.lt pulsas

Spėlionės TOP

# Vartotojas Taškai
1. f1a 816
2. Giriby 812
3. mantioras 805
4. Gudas 796
5. Kęstutis Šimkus 794