137 lenkimai Baku trasoje

137 lenkimai Baku trasoje
logo 2017 Birželio 29 d. 14:45, Daimler

 Azerbaidžano GP etapas buvo kupinas įvykių ir intriga buvo išsaugota iki pat finišo. „Mercedes“ paskaičiavo, kad lenktynėse buvo net 137 lenkimai, iš kurių tik 25 – panaudojant DRS sistemą. „Mercedes“ komandos vyr. lenktynių inžinierius Andy Shovlinas išanalizavo lenktynių rezultatus.

Andy Shovlinas: „Lenktynės išėjo chaotiškos ir suprognozuoti rezultatus buvo neįmanoma. Vyko avarijos, išvažiavo saugos automobilis, pasirodė raudonos vėliavos. Dėl tam tikrų aplinkybių iš kovos buvo eliminuotos kelios labai svarbios figūros – Vettelis gavo baudą, Hamiltonui išliko pogalvio tvirtinimo problemų, Verstappenas labai gerai važiavo, bet vėliau jam sugedo jėgainė.

Šie įvykiai, o ypač saugos automobilis davė šansą visiems likusiems. Pavyzdžiui, 6 ar 7 rate Danieliui Ricciardo iškilo problemų su stabdžiais, jam reikėjo surengti sustojimą, kad nuo šiukšlių būtų išvalyti ortakiai. Lenktynių pradžioje atrodė, kad jam nesiseka, bet tai buvo vienos iš tų lenktynių, kur visi prarado pozicijas, o vėliau bandė jas atsikovoti.

Neįtikėtina, bet lenktynėse buvo net 137 lenkimai. Šioje trasoje galima lenkti: čia yra ilga tiesioji – apie du kilometrus jūs važiuojate pilnai nuspaustu akseleratoriumi ir mašina būna labai greita prieš tiesiosios pabaigą. Ši galimybė lenkti išgelbėjo Valtteri Bottą  -  jis galėjo lenkti varžovus vienas paskui kitą.

Bet kartais dėl DRS būdavo nelengva: jei jūs atsidūrėte grupėje iš trijų mašinų, tai tas, kuris važiuoja per vidurį, taip pat gali naudoti DRS. Bottui buvo sunku aplenkti kai kuriuos varžovus, ypač iš „Force India“ ir „Toro Rosso“. Bet jis puikiai su visais susitvarkė, o mašina dirbo tiesiog puikiai. Šaunu, kad buvo tiek daug lenkimų – tai didelis pliusas mūsų sportui.

Lenktynės buvo įdomios ir dėl trasos konfigūracijos: čia labai sunku evakuoti mašinas, yra labai siaurų ruožų, o taip pat atkarpos, kuriose galima lenkti ir visi tuo pasinaudojo. Mes laukėme to prieš metus – per pirmąsias lenktynes Baku. Visi labai nustebo, kad nebuvo saugos automobilio – per GP2 lenktynes jis dažnai išvažiuodavo į trasą. Man regis, kad Azerbaidžano GP etapas taps dar vienu iš klasikinių etapų. Tai bus lenktynės, kuriose niekada nebus liūdna“.

 



Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
×

TOP naujienos

F-1.lt pulsas

Spėlionės TOP

# Vartotojas Taškai
1. f1a 816
2. Giriby 812
3. mantioras 805
4. Gudas 796
5. Kęstutis Šimkus 794