Po kvalifikacijos Ispanijoje etapo teisėjai iškvietė Keviną Magnusseną ir Micką Schumacherį pasiaiškinti, kodėl jie pakankamai lėtai važiavo kvalifikacijos metu, nes tai tiesiogiai prieštaravo naujai lenktynių direkcijos instrukcijai „Nesudaryti eilių ties išvažiavimu iš techninio aptarnavimo zonos“.
18-ka lenktynininkų 55 kartus pažeidė minimalaus laiko limitą tarp pirmos ir antros saugos automobilio linijos. Teisėjai išnagrinėjo visus šiuos pažeidimus ir priėjo išvados, kad lėto važiavimo priežastimi buvo priekyje važiuojanti lėta mašina, prie kurios vairo sportininkas bandė susidaryti intervalą nuo jau nuvažiavusio bolido. Dėl to susidarė automobilių grandinė.
Penkis kartus kvalifikacijos metu tokia grūstis susidarė paskui M. Schumachero ir K.Magnusseno mašinas, kurie išvažiuodavo iš boksų pirmieji arba beveik pirmieji, turėdami galimybę kontroliuoti savo greitį, nesibaimindami priekyje esančių bolidų.
Teisėjai nustatė, kad lenktynininkai, kurie neįvykdė lenktynių direkcijos instrukcijos, dažniausiai važiuodavo paskui „Haas“ bolidus.
Kadangi procedūra yra visai nauja ir turint galvoje faktą, kad kiti pilotai taip pat pažeidė instrukciją, bet ne tokiu masteliu, teisėjai apsiribojo „Haas“ sportininkų įspėjimu, tačiau kartu patikslino, kad ateityje už tokius pažeidimus bus baudžiama kur kas griežčiau.
Komanda: | Haas F1 Team | 2024 sezono taškai: | 40 |
Variklis: | „Ferrari“ | Važiuoklė: | VF-21 |
# | Vartotojas | Taškai |
---|---|---|
1. | f1a | 1005 |
2. | mantioras | 1001 |
3. | Tadux15 | 1000 |
4. | Kęstutis Šimkus | 991 |
5. | Giriby | 983 |