2014 gandai

Jūs esate čia:
2014 Rugsėjo 24 d. 21:27

Pre-contract tai toks dalykas, kuris a-la suteikia pirmumo teise pasirasyt kontrakta if smth. happens. Taip kad viskas lyg ir ok. Toki turejo Kimi 2005-6, toki turejo Alonso 2008-9, toki turejo Kubica 2010-11.

Viskas dabarpriklauso nuo to, kokias pozicijas issideres Alonso vadybais Ferrari. Kol kas jie praso kazkokiu garantiju, o italai ju duoti nenori. Gali but, kad tai tik derybine pozicija, gali but, kad is tikruju nesutaria del detaliu.

2014 Rugsėjo 24 d. 21:32

PS Kalbama, kad tos detales yra grubiai 100 mEUR per 2015-2017 su kitokia, Alonso vadybos pasiulyta bonusavimo sistema uz taskus. Mano galva - logiskas ejimas, nes jis yra etatinis tasku vezejas.
O stai Mattiacci tokiu salygu nepriima. Vel gi, is jo pozicijos stebint, jis elgiasi labai teisingai.

2014 Rugsėjo 24 d. 22:26

Man iš šono pasižiūrėjus išvis tokia situacija, kai pilotas šokdina visą komandą yra juokinga ir net kelia pyktį. Deja, bet nepakeičiamų nėra, o formulėje visgi didžiausią darbą nudirba ne pilotas, o komanda, kuri KURIA bolidą. Pasodinkime į Mercedes Hulkenbergą - netikiu, kad neiškovotų titulo. Ta pati situacija su Rosbergu, kuris su Hamiu eina apylygiai, o atlyginimo gauna dvigubai (?) mažiau. Bet ar Rosbergas dvigubai prastesnis? Tikrai ne. Su Alonso situacija išvis prasta ir nematau reikalo šokdinti komandą, kuri tau išmoka didžiausią atlyginimą iš visų cirko artistų. McLaren - loterija, Red Bull - pilna (ir abejoju ar mokėtų >20mln), Lotus? - Nebejuokaukim. Už tokius pasišokinėjimus galima tik rėžti dalį nuo atlyginimo, nes darosi nebeaišku kas ten Ferrariuose vadovauja. Beje, Alonso pasisakymas po Singapūro lenktynių apie komandos draugą man kilstelėjo mintį, kad ispanui širdį gelia vienodas atlyginimas su Kimiu, nors pastarasis velkasi dešimtuko gale. Tiek mano minčių, daugiau turbūt neberašysiu, lauksiu oficialių naujienų, nes jau pernelyg įdomu.. ;)

2014 Rugsėjo 25 d. 13:31

Visiems hateriams:
"The 33-year-old has revealed several times the drive to become a three-time champion is the only thing keeping him in F1, away from that he is not enjoying the fuel and tyre dominated era the sport is currently in and admits he would look elsewhere to find a new thrill."

Ne tik del pinigu vyksta derybos tarp Alonso ir Ferrari. Pinigai yra tik heiteriu megstamas akcentas. Jei Alonsui reiketu pinigu, jau seniai butu paskelbta apie perejima i McLaren.

2014 Rugsėjo 25 d. 14:12

But gerai islaikyt diskusija lygmenyje be nereikalingu antipatiju.
Niekur nerasoma, kad Alonsui svarbiausia pasaulyje yra eurai. Kalbama apie kontrakto salygu perziura, kuri yra logiska, ypac stebint Kimi rezultatus ir jam mokamo atlyginimo santyki. Grubiai tariant - niekas is musu turbut nenoretu dirbti daugiau, rodyti 2-kart geresnius rezultatus ir t.t., o gauti tiek pat, kiek ir kitas darbuotojas, darantis/pasiekiantis mazensiu rezultatu. Right?

Todel cia jokios sasajos su "meile pinigams" nera. O jei yra tai joje tiek pat tiesos, kiek apie Kimio "kritusia motyvacija" :D

2014 Rugsėjo 25 d. 16:10

Jei pinigai negrotu, tai visiskai nesuprantu kame cia tas kipisas? RBR vargu galetume vadinti geresnia perspektyva. Merc tikslas islaikyti esamus pilotus, tai net nenustebciau kad Rosberbui dabar biski "nesiseka" kad visgi itikinti Ham pasirasyti sutarti, o ir kazkur (gandas?) jau rasyta, kad Lauda nenori! Alonso. Lotus galima laikyti realiu var. bet tik kaip atsargini, jei ispanas butu niekur nepriimtas. Belieka McL, kurie vargu ar gali ka geriau pasiulyti uz Fer, jau nekalbant apie 100 mln nuostoli ir del to smukusia McL - patiems McL ir Honda yra nesaugu imti Alonsa - jis neturi ka prarasti, karjeros pabaiga, o va McL ir Honda yra F1 labai nudege del tu peripetiju. Ta pati Honda - vien ko verta BROWN pergale - kaip skuduru per veida. McL daug naudingiau testi darba su Button, Hondos atejimo proga prisiminti Button pergale (juk susije su Honda) ir bandyti tobuleti tuo paciu ieskant naujos jaunos ateities zvaigzdes. Tiesiog man tie var., kuriuos bandoma pritempti kad neva Alonso turi pasirinkima be Ferrari - neitikinantys. Vienintelis dalykas prie ko galima kabintis - tai dar nepasirasytos McL sutartys (bet ar tai beda?) ir remejo neturejimas (Honda gali vazinet ir su gaubliu...).

2014 Rugsėjo 25 d. 17:56

AF1> komentaras apie pinigus skirtas tam, kuriam Alonso sokdina Ferrari, kelia pykti ir pan.

MIRKA> Vokieciu bulvaro sukeltos Lotus teorijos butent ir skirtos tau ir tavo draugams, kaip ir Laudos nenorejimas Alonso, kai jam to Alonso niekas neskambino ir nesiule (paneigta Briatores ir pavadinta nesamone).
Dennisas labai nejaukiai ir nesaugiai jauciasi del tu 100mln, del to Alonsui asmeniskai skambina ir siulo grizti. Aisku, klausimas, kodel Alonso turetu grizti pas ta, kuri jis kazkada apgavo. Man irgi keista, kaip niekas neivertina Buttono (gal Laudai niekas nespejo jo pasiulyti), o pervertina kazkoki Alonso. Jau daug metu keista.

2014 Rugsėjo 25 d. 18:28

Bet kiek pas Klepsidra komentaruose pykčio, baisu. Relax. :)

Aš kitaip, nei daugelis manau ir galėčiau pavadinti Alonso, Vettelio ir Hamiltono galimus perėjimus į "McLaren" labai protingais žingsniais. Fernando atveju, jei korta su "McLaren" ir Honda atsiverstu, jis būtų "Dievas", nuostabiausias iš nuostabiausių, jei ne, yra kam verčia kaltę, tai yra pirmiems metams, motorui, aerodinamikai ir taip toliau, o "Ferrari", nemanau, kad gali ištraukti kažką stebuklingo. Sebo atveju, šis sezonas, kaip ir "pralaimėtas", tad kodėl neišėjus ir kaip ispano atveju, nepasikliovus "burtais", tokiu atveju visi pamirštų šių metų "praleimėjimą" australui, nepasisekimo atveju, galima versti kaltę jau minėjau kam. Lewiso atveju kiek sunkiau, jei jis tampa čempionu, išeiti kaip ir nėra prasmes, bet kita vertus, atėjo į "Mercedes", įrodė savo ir grįžta į namus pas Roną, kur neabejotinai visam likusiam laikui būtų NR1. Tad manau, visų šių pilotų perėjimas į britų ekipą būtų labai logiškas sprendimas.

Kas dėl "McLaren" pajėgumo, tai visi pastebiu pamiršta, kad PP nuo kitų metų prisijungs prieš ekipos, kas manau yra nemažiau svarbu, nei Honda motoro būsimas pajėgumas. Juk ne vienas ir ne du specialistai yra sakę, kad Adrianas be Peterio, nebūtų tiek nuveikęs ir neturėtų "guru" vardo. Jei su motoru viskas gerai, manau bolidas bus ne ką blogesnis ir galbūt jie nebūs akivaizdūs lyderiai jau kitą sezoną, bet rezultatai tikrai pagerėtų ženkliai.

Bet asmeniškai aš, kaip "McLaren" fanas, norėčiau išlaikyti sudėtį, kadangi gero bolido atveju, į pirmą vietą jį gali atvežti ir Buttonas, o jei bolidas vis tik nebus konkurencingas, su brito patirtimi galima būtų jį tobulinti metus ir 2016-iems metams ieškoti žvaigždžių, galbūt jaunųjų, Botto, ar panašiai.

2014 Rugsėjo 25 d. 18:53

Bukim biedni, betteisingi - Alonsui on the peak liko 3 metai, max 5.
Todel Ferrari nori 2015-17 sutarti, taip pat todel ir Alonso vadyba to paties nori, tik geresnem salygom (trivialu).

Sioje vietoje Honda pinigai ir geras kontraktas yra daugiau, nei patrauklus.

Ir nepamirskit pagrindinio momento - tau geriau ten, kur tave vertinair kur tu pageidaujamas. Siuo metu irvargu ar ateityje tokia situacija butu isivaizduojama tarp Alonso ir Ferrari.

Manau, he walk saway. Laukiam Honda home GP...

2014 Rugsėjo 25 d. 19:42

Klepsidra > Pradziai, kur radai kad Denisas ar Alonso patvirtintu? - gandai ir tiek. kaip Briatore paneige, taip ir Alonsas paneige kad buvo pokalbis su dede Denisu... Ir visa si tema - tik gandai. Taip kad tavo isskyrimas vienos info nuo kitos, kad neva Vokieciai tai jau pievas raso, o kiti gandai tai jau kaip "Done deal" istorija... (jau nekalbant kad Briatores zodzius priimi, o Alonso atmeti - dievo dovana skirti tiesa?) Apie Lotus - jei Fernandas susipjautu su Fer. (pasikeitusi valdzia), o is top niekas nepaimtu (yra tam priezasciu, visu skirtingos, ta kalba ne mirkos, o F1 ekspertai), tai nespjauk i bala - tarpine stotele metams susikloscius nealankioms aplinkybems butu ne nesamone, nebent pats sugalvotu baigt karjera. Apie Button - cia dar klausimas ko laukia McL - as sakyciau Hamio, nepamirskim kad jis taip pat sustabdes derybas su Merc. - sita fakta kazkodel Alonso gerbejai praleidzia, o kaip zinia McL nori susigrazinti Ham, jau nekalbant apie britu top lenktynininka, kuri britai labai kelia. Pasakysiu taip - jei Alonsas niekur nepajudes is Fer, tai sis sumas reiks 1 is 2: 1.arba Alonsas tik del pinigu blaskosi ir del to kyla dumai; 2.Alonsas siekia geresnio bolido, t.y. iesko galimybes pereiti i kita komanda, ir jei liks, tai reiks kad jo tiesiog niekas nenorejo. Dabar gali juoktis.

2014 Rugsėjo 25 d. 20:03

Panasu, kad vakar Mattiacci ir Alonso nesusitare, ir kad Honda viska sutvarke, kaip ir sakiau daug anksciau.
Japanese GP bus announcementas.

2014 Rugsėjo 25 d. 20:34

Nu, o jeigu nebus, tai bus antras done deal fail'as :)

2014 Rugsėjo 25 d. 20:35

O buvo pirmas? :D Pirmas done deal buvo apie Kimi ir Ferrari praeitais metais.

2014 Rugsėjo 25 d. 21:07

Koks skirtumas failas ar ne? Visa tai tik gandai ir spekuliacijos. Negi AF1 taip svarbu pasirodyt pasaulio bamba-orakulu? Nemanau, kad tame slypi visas done deal reikalas. :D

2014 Rugsėjo 25 d. 21:42

Nu rasiau kazkur pries metus, kad Alonso i McLaren-Honda eis, bet nepamenu kur konkreciai ir ar tuomet. Anyway ;)

2014 Rugsėjo 25 d. 21:57

LewisNr1> Jau dirba jis pasirodo: Posted on Monday, 15 Sep 2014 08:54 (BST) Peter Prodromou has today joined McLaren Racing’s design department in the role of chief engineer.

2014 Rugsėjo 25 d. 22:23

PS Sako, siandien atsirado McLaren svetaineje -www.mclaren.com/formula1/heritage/driver/fernando-alonso/

2014 Rugsėjo 25 d. 22:46

AF1 > o ne taip? http://www.mclaren.com/formula1/heritage/driver/

2014 Rugsėjo 25 d. 22:56

Kad pries metus nebuvo jokio 'Done Deal' del Alonso ir Mclaren, tai jau aisku seniai. Aklas saudymas ir tiek (nepriklausomai nuo to ar aklai saudant pataikys ar ne).
Lygiai taip pat galiu pasakyti kad kitais metais champa paims Mersai. Done Deal su FIA.

2014 Rugsėjo 26 d. 22:00

Siek tiek detaliu - su Honda pasirasyta 3 metu 100 mEUR sutartis. Honda announcementas per Japonijos GP.

O cia - apie tai, kaip viskas vyko:
Original deal that Alonso was about sign with Montezemolo would have lasted to 2018 and only the salary and option for 2019 were still to be negotiated…not only that but in the deal Alonso was bout to make with Montezemolo, it would have allowed Alonso to choose the engineers and mechanics he wanted BEFORE his team-mate and also that deal would have allowed Alonso to walk out freely after every single year if Ferrari’s performance would have been too weak.

However after Montezemolo left, Marcchione gave Mattiacci free hands to deal with the driver’s contracts as he sees fit. And Mattiacci refused to give Alonso any choise to leave the team at any point as well as refusing Alonso the benefit to choose his engineers and mechanics first….somehow this little detail about mechanics and engineers doesnt suprise me….if this would be true, luckily Mattiacci has some backbone to deny Alonso such things and not keep him at the team by any means necessary…

2014 Rugsėjo 26 d. 23:39

Jei bent kiek tiesos yra, tuomet +Rep Mattiacci, o dėl Alonso trūksta žodžių. Tikiuosi galiausiai bail outins nors ir į Lotusus.

2014 Rugsėjo 26 d. 23:42

ecOr> nu paverk dar, nu paverk.

2014 Rugsėjo 27 d. 00:05

Xtremez> Neverkiu, aš sakau. Žiūriu garai iš ausų jau eina? Tik nesusprok, šūdais visą forumą aptaškysi. :/

2014 Rugsėjo 27 d. 00:09

ecOr> as ramus, o vat tu tai dejuoji, koks tas Alonsas blogas, koks blogas. Tik jo visi nori, o jis toks blogas toks blogas... lol :))

2014 Rugsėjo 27 d. 00:57

*verkiu dar*

2014 Rugsėjo 27 d. 01:46

AF1> Tai jei FA su Honda done deal, tai į Ferrari SV? :(

2014 Rugsėjo 27 d. 08:30

Man asmeniškai realiausias scenarijus Alonso į Mclareną, Magnusenas į Force Indias(kol nebaigs karjeros Buttonas),Hulkenbergas į Ferrarį, Mr. Esteban Guetierrez out(?),jį keičia Bianchis .

2014 Rugsėjo 27 d. 14:47

Siulau nepamiršti, kad gandai susiję su Ferrari, visada pasitvirtina, tad manau, kad Alonsas kitamet tikrai vairuos Mclareną. Tikiuos jo vietą užims Hulkenbergas.:-)

2014 Rugsėjo 28 d. 10:11

Ferrari bandymas taisyti padeti pilant sh apie Alonso kol kas atrodo beviltiskai. Alonso salygos iseiti yra daugiau nei logiskos, kai komanda nesugeba rodyti rezultatu. Tikriaus SV ar LH ateis zemai Ferrari nusilenkdami ir nuolankiom salygom, kuriose pajegumas nebus minimas

2014 Rugsėjo 28 d. 10:24

Ar tik nebus taip, kad Matiacis, atejes visiskai is kitos srities ir neisikirtes i esama situacija, des ignora ant pilotu ir prades savo universaliuosius verslo valdymo modelius naudoti: mazinam islaidas, keiciam kazka i kazka, laukiam rezultato. Ypac po Montezemolo isejimo. Jis gali galutinai sugriauti sita komanda ir tada neliks nieko, nei Alonso nei geru specialistu, nei geru vadovu. Bus visiskas dugnas.

2014 Rugsėjo 28 d. 10:42

Kaip tu čia sugalvojai tokią nesąmonę? Ferrari viena iš didžiausių F1 komandų. Trys metus liko antri ir jau verčia pasaulį aukštyn kojom, o tu įsivaizduoji, kad jie gali likti 4-5 ir UŽMIRŠTI, kad kažkada dominavo?

2014 Rugsėjo 28 d. 11:40

Bet šiaip pagalvojus nėra tikslo pilotui mokėt 20+ lemonų per metus, nesvarbu ar tai Alonsas ar Hamiltonas, ar Vettelis, ar Rosbergas, ar kas kitas. Kad ir kokią Ferrari formą per paskutinius kelis metus demonstruoja (kuri yra aukščiau vidutiniokų bet kiek žemiau nei lyderių), visada bus stiprių pilotų, norinčių ten eiti ir už mažesnes babkes. Piloto įgūdžiai svarbu bet autosporte dar daugiau lemia technikos pajėgumas, sėkmės faktorius ir pan. Kitaip tariant, piloto alga ir jo indėlis į komandos rezultatus nevisada adekvačiai koreliuoja. Ferrari vietoje imčiau kokį Hulkenbergą su kokia 5 mln metine alga, o likusius nuo algų kepurės pinigus mesčiau bolido gerinimui ir/ar techninio personalo stiprinimui. Tai nereiškia, kad reikia taupyti ar mažiau išleisti. Reikia tiesiog racionalizuoti kaštus. O mokėti vien už piloto vardą, kai rikiuotėj galima rasti ir pigesnių, bet ne prastesnių alternatyvų, nematau tikslo. :)

2014 Rugsėjo 28 d. 13:27

evbi> sakai nera tikslo pirkti geriausia pilota uz didelius $$$, kai gali paimti pigesni ir tik siek tiek blogesni ? Skirtumo nera, jei turi dominuojanti bolida. Kaip pvz. RedBull praeitais metais ar Mercedes siais - ir Chiltonas su tokiu galetu nugaleti. Bet kai dvi ar daugiau komandu pagamina panasaus pajegumo bolidus, tada cempionu taps geriausias pilotas. Vat tada tie 20 milijonu ir atsiperka, nes likes antras yra geriausias is luzeriu, ir demesio bei pinigu sulaukia atitinkamai maziau.

2014 Rugsėjo 28 d. 13:42

evbi, tuos didelius pinigus dazniausiai moka remejai, o ne komanda is savo "nuosavo" biudzeto.
Ferrari atveju yra butent taip. Ir jau ilgoka laika.

2014 Rugsėjo 28 d. 13:46

evbi> tavo ideja sakykim veikia Williams atveju, bet Ferrari, Red Bull, Mercedes atveju is esmes pinigai nera problema - t.y sutaupyti pinigai vargiai pagreitins bolida, o ir siaip tie sumoketi milijonai tikriaus maikutemis atsiperka labai gretai. Kad ir pavyzdys is futbolo - Realas nusipirko Jamie Rodriquez ir per pirma savaitgali pardave jo maikiu uz 20mln svaru. Ok, F1 mastai mazesni, ir kas savaite po tiek neparduosi, bet marketingas tikrai veikia.

2014 Rugsėjo 28 d. 13:53

AF1> katilas in the end yra bendras, ir siaip tada nesueina galai Alonso atveju - Alonso praso algos is Ferrari, o ne is Santandero. Anyway, Alonso ir Ferrari derybu problema yra ne alga for sure

2014 Rugsėjo 28 d. 14:15

ecOr> tau sunkiai sekasi skaityti. Bandyk dar karta.

2014 Rugsėjo 28 d. 21:11

Honda ir Merc varikliu situacijos gandai: http://mclarenf-1.com/news-90875-moshnost-dvigatelya-honda-sostavlyaet-900-ls.html

2014 Rugsėjo 28 d. 23:05

MIRKA: praktika rodo, kad rusu f-1 portalai yra patys nepatikimiausia.

2014 Rugsėjo 29 d. 00:34

Ekstrymai> Skaityti moku puikiai. Faktas, kad Ferrari niekada neleis sau CITUOJU "galutinai sugriauti sita komanda ir tada neliks nieko, nei Alonso nei geru specialistu, nei geru vadovu. Bus visiskas dugnas." - greičiau jų nebeliks F1 nei BUS DUGNAS. Tu žiauriai keistas bitchas. ;]

TOP naujienos

F-1.lt pulsas