Alonso + McLaren + Honda? Jeigu atsirastu koks greitas pilotas McLarenuose dar... DE JA VU.
Alonso + McLaren + Honda? Jeigu atsirastu koks greitas pilotas McLarenuose dar... DE JA VU.
Bild reports that Lotus' Quantum deal is finally now being formalised, which should boost the team's budget beyond EUR 200 million for 2014. :o
Quantum?
skripas>>> Buvusi Infinity Racing.
Adrian Newey has hinted his time in formula one may be coming to an end. As Sebastian Vettel prepares to drive his Newey-penned Red Bull to an easy fourth consecutive world championship in India this weekend, the designer of his car admitted his eyes may be wandering elsewhere.
"I'm 54 now," Newey told the Telegraph, "and there are lots of other things I would like to be involved in. "Maybe the America's Cup, who knows?" added Briton Newey, recognised as perhaps the greatest F1 designer of all time.
But he played down the prospect he will move his sights to designing a competitive yacht in the very near future. "It's a bit too late (for 2014) isn't it?" he said. "My immediate future lies in formula one. I'm fully committed to next year and the new regs."
Telegraph correspondent Tom Cary speculated that Red Bull magnate Dietrich Mateschitz might want to put together his own America's Cup team, with Newey at the drawing board. "Maybe," Newey answered. "It's not something I have spent a lot of time talking to Dietrich about I'm afraid." (GMM)
Man atrodo 2014 bus paskutiniai Newey metai Red buliuose :)
butu puiku, nors neaisku kaip 2014 buliams klostysis. :)
Macazar>>> Priespaskutiniai metai.
FIA CHECKS RED BULL RACING RB9 FOR BENDING FLOOR
Another secret of Red Bull's dominance in the second half of the season is emerging. Germany's Auto Motor und Sport said former Stewart and Jaguar designer Gary Anderson, now a technical pundit for the BBC, floated the theory about the RB9.
The car, which in Sebastian Vettel's hands has won the last six grands prix on the trot, caught Anderson's attention recently when images of a rear-facing thermal camera were broadcast. The images show that the floor just underneath the drivers' feet, the so-called 'tea-tray', was running extremely hot at slow speeds.
Anderson believes Adrian Newey may have found a way to "lift the 'tea tray' away from the track as it gets hot", allowing a lower front ride height. Auto Motor und Sport reported on Tuesday that Force India also believes the Anderson theory, and that such a solution would be illegal.
So, in India, the FIA's technical delegate Jo Bauer reportedly put Anderson's theory to the test, heating the 'tea tray' to a temperature of 300 degrees C. "The result? It did not move," said Auto Motor und Sport correspondent Michael Schmidt. "Consequently, the Red Bull RB9 is legal, at least in this area." (GMM)
nu jo..:D
Sticker tu ant tiek durnas ar kas tau yra? Rado kur vote'us rinkti.
Tikint gandais, tai kitais metais Lotus atstovaus Grosjeanas ir Maldonado. Kad ir kaip Boullier norėtų Hulkenbergo, bet komandos savininkams svarbiau pinigai ir greičiausiai pasirinks Maldonado.
http://www.f1today.net/en/news/massa-has-agreed-a-fiveyear-deal-with-williams--report
http://www.f1today.net/en/news/going-back-to-2012-tyres-clearly-helped-us--newey
Ačiū,Adrianai,kad prisipažinai
Ką adminai veikia, kad tokie *** čia slankioja ir šūdus malą?
playmax> Jau seniai nerasta adminų šitam saite. ;)
Tai jei čia niekas negyvena, tai kas naujienas deda?
2014m. kiek primena 1982m. Tai metai kada atsirado turbo varikliai. 1982m. buvo panašiai su variklio svoriu- turbiniai varikliai pasirodė esą sunkesni už didesnio litražo atmosferinius variklius. Kurą lenktynių metu perpilti buvo draudžiama 1983-1994 metais ir nuo 2010m.
ir dar 2015 Hondos sugrįžimas į niekur kitur kaip tik į Mclaren. Galbūt pakartos 1988m. sėkmę?(all races but one)
Labai tiketinas variantas apie Magnussena 2015-ais arteja iki 2014-uju t.y. Perezas gali atsisveikinti su McLaren jau netrukus: http://www.grandprix.com/ns/ns26767.html
Nuostabi naujiena, labai norėčiau, jog Kevinas jau kitais metais sėstų už "McLaren" bolido vairo. Labai talentingas, tą puikiai įrodė vien Silverstone, vykusiuose bandymuose. Galbūt neverta tikėtis "Hamiltono2", bet už Perezą manau neabejotinai geresnis variantas.
Gandai, negandai.. Bet čia jau daug kas nebesiorientuoja kas kaip ir kur sėdės. https://pbs.twimg.com/media/BZCiGO1IgAAW0XQ.jpg:large
Wops.. Sirotkiną per anksti įrašė paveikslėlio kūrėjas.. :) tai lieka 7 laisvos vietos.
Panasu, kad Sutilas lieka https://twitter.com/Sky_Tanja/status/401091673109065728
Di Resta considering IndyCar switch
Nekokios naujienos, žinant kokių "grybų" yra rikiuotėje, liūdna būtų be Paulo. :(
LewisNr1>> Jau prieš kelias dienas buvo rašyta užsienio tinklapiuose, kad Di Resta greičiausiai pakeis savo pusbrolį Dario Franchitti. :) O jei nerastų vietos Indycar'e, tai greičiausiai jis grįžtų į DTM.
Na, aš kadangi neturiu laiko kiekvieną dieną naujienų skaityti, tai kada pamatau, tada. O kadangi, čia nepastebėjau nei naujienos, nei komentaro šioje temoje, tai ir parašiau.
O kas dėl Paulo, tai jau geriau į DTM grįžtų, nei į IndyCar.
LewisNr1>> Gi nerašiau, kad esi toks ar anoks. Tik pranešiau ką skaičiau pats. ;)
Is paskutiniu idomybiu - panasu, kad Lotus ir Caterham derasi del apsijungimo i viena komanda.
Lotus+Caterham gandai stipreja.
Lotus ir Maldonado - per artimiausias keleta valandu turi buti oficialus pranesimas.
http://www.autosport.com/news/report.php/id/111654 Bahreinas '14 naktines lenktynes, o matyt stebint Lotus FB, galima sakyti kad tikrai RoGro+Maldonado
It's official: http://lotusf1team.com/Romain-Grosjean-Pastor-Maldonado-2014-Lotus-F1-Team-Drivers.html
http://www.youtube.com/watch?v=od3H6Jxisfk
Ferrari testuoja V6 variklį, kuris kaip nekeista yra su turbo. Naudojamas automobilis - La Ferrari. Ant stogo - oro įsiurbimo anga.
Šią naujieną seku nuo vakar ryto, bet nors dauguma sutinka, kad garsas tikrai panašus į turbo, vis dar nėra aišku, ar tai Ferrari F1 V6T variklis, ar kažkas kita (tarkim tik kai kurių dalių bandymams skirtas motoras ar variklis, skirtas kitiems projektams). Vis tik tai labai labai įdomu. Beje, naudojamas automobilis nėra LaFerrari, tai patobulinta šio automobilio bandymų versija (angliškai 'mule'). Žinoma, oro įsiurbimo anga ant stogo prideda dar daugiau įdomumo. ;)
Palyginimui: LaFerrari su atmosferiniu V12 varikliu: http://www.youtube.com/watch?v=FjghiUWNdCc
Motorman>> pilnai sutinku - didelis klaustukas, ar tai yra variklis, skirtas F-1. Vienas iš argumentų, kodėl tai galėtų būti skirta F-1, būtų oro įsiurbimo anga ant stogo, kurios Ferrari jokiam kitam sporte nenaudoja, tik F-1. Na nebent iškeltume prielaidą, jog Ferrari nori veržtis į 24/7h lenktynes su automobiliu skirtu LMP klasei. Kadangi tokios informacijos nėra net gandų lygminyje, galima drąsiai tai paneigti.
Tačiau... Klausimas kyla - kam testuoti variklį LaFerrari kėbule? Akivaizdu - su šiuo automobiliu neišbandysi variklio limitų, o jei ir norėtum sužinoti variklio limitus - testuotum variklį gamykloje. Nebent būtų galima kalbėti apie skirtingų komponentų suderinamumą viename kėbule. Tokiu atveju turėtume kalbėti ne tik apie variklį, tačiau ir ERS/KERS sistemą.
Viena tikrai aišku - garsas sklindantis iš šio automobilio tikrai yra molonesnis nei girdėtas iš Renault F-1 variklio :)
Admiral >>> Taip, oro įsiurbimo anga tikrai tarsi sufleruoja apie turbo variklį. Beje, gandų apie Ferrari grįžimą į LMP tikrai yra, bet nemanau, kad jie pasiteisins artimiausiu laiku (galiu ir klysti, žinoma), nes Ferrari pagrindinė sportinė veikla vis tik yra F1.
Testuoti variklį su LaFerrari yra puikus žingsnis, nes turint „pašonėje“ Fiorano trasą ir pakankamai resursų reikia (net būtina) išnaudoti kiekvieną privalumą, galintį atnešti naudos. Žinoma, kaip pats minėjai, LaFerrari nėra F1 bolidas ir naujojo variklio neišbandysi idealiomis sąlygomis, bet kodėl nepabandžius jo trasoje? Kodėl nepalyginus su (sakykime) V12, kodėl neatlikti papildomų patikimumo testų, kodėl neišbandyti tam tikrų sprendimų realioje aplinkoje? Gamykloje varikliai dirba mėnesius (gal ir metus), bet bandymai stenduose negali perteikti visko, o bandymai realiomis sąlygomis trasoje gali būti itin naudingas dalykas siekiant sužinoti apie variklį kuo daugiau.
Iš to ką matėme video, neatrodo, kad bandymai kol kas vyktų „ant ribos“. Tad garsas bus dar geresnis, kai bus bandoma tą ribą pasiekti. :)
"Taip, oro įsiurbimo anga tikrai tarsi sufleruoja apie turbo variklį. "
nuo kada! kaip? kodel?
mizhoe >>> LaFerrari aušinimo sistemos yra gerai apgalvotos (tuo atveju, kai įmontuotas V12), o papildomas įtaisas (ypač vizualiai panašioje vietoje su F1 bolidais) rodo, kad padidėjęs poreikis aušinimui (http://www.formula1.com/news/features/2013/8/14875.html paskaityk James Key komentarą apie aušinimo poreikius 2014 m.). Tai, įskaitant tai, kad nieko tikro nežinome, padariau išvadą, jog papildomas aušinimo įtaisas yra skirtas būtent naująjam V6T aušinti. Visa tai yra prielaidos, bet kam gi daugiau šiuo atveju jis gali būti skirtas? ;)
tiesiog su pagiriu salyga klaidingai supratau, kad turbo variklis automatiskai reikalauja papildomos skyles :) nors tiek is praeitu f1 bolidu tiek ir kasdieniu automasinu matome, kad is isores tu negali pasakyti ar variklis atmosferinis ar turbokompresorinis. :)
Kad ten naudojamas turbininis motoras, tuo abejoti nereikėtų, o kad į tą modelį montuojami ne turbininiai motorai, mes tą irgi žinome, tad faktas kad variklis yra bandomas, tik neaišku kuriai sričiai, veikiausiai tai bus f-1. Bet aš nematau, tame nieko blogo.
# | Vartotojas | Taškai |
---|---|---|
1. | mantioras | 2905 |
2. | Valode | 2900 |
3. | D27 | 2883 |
4. | Darius Linkevicius | 2872 |
5. | Tadas Misevičius | 2852 |