2014 gandai

Jūs esate čia:
2014 Lapkričio 27 d. 18:43

Jo, alongside with F1 Force India programme

2014 Lapkričio 27 d. 19:54

Idomu, ar jis vienintelis is kitu metu F1 dalyviu

2014 Lapkričio 28 d. 16:18

Dennisas nori perimti McLaren grupes kontrole. Panasu, kad P2 bus Magnusenas:
http://joesaward.wordpress.com/2014/11/28/dennis-goes-to-denmark/

2014 Lapkričio 28 d. 17:30

Neatsiras pas dieva vienisumo jausmas ?

2014 Lapkričio 28 d. 19:17

Sainzas į ToroRosso.

2014 Lapkričio 28 d. 19:41

Na liko tik McLaren paskelbti savo pilotus :D

2014 Lapkričio 28 d. 22:15

cia apie tai, kaip anksti is tikruju chebra zino apie savo ateiti.
Vergnas vienam is interviu:

"I think it was difficult to reverse a decision that was made in August when they said I would not be with Toro Rosso or Red Bull in 2015".

Esmine vieta: IN AUGUST.

2014 Lapkričio 28 d. 22:45

Labai gaila dėl tokio pasirinkimo. Nesuprantu, kodėl vietoj Vergne'o į RedBullį pasikvietė Kvyatą. Tuo labiau nesuprantamas Toro Rosso žingsnis atsisakyti Vergno iš viso. Jei būtų labai norėję, tai nebūtų buvę taip sunku ir po rugpjūčio apsigalvoti.

2014 Lapkričio 29 d. 08:20

Kai turi didele junior programa, turi rinktis. Kvjatas turi daugiau potencialo, todel ir surizikavo. Vergnas = Buemi = Alguersuari...

2014 Lapkričio 29 d. 16:15

AF1> Kaip nustatei, kad Kvyatas turi daugiau potencialo už Vergną? Ar pagal tai, kad tas "potencijus" pasikrovė nuo Vergno? O gal "potenciją" šiais laikais "potencijaus" tėvynės rinkos dydžiu ir piniginės storiu matuojama?

2014 Lapkričio 29 d. 17:00

Jo, jei jau Vergne'as lygus su Buemi ir Alguersuari, tai Ricciardo irgi prie jų. Iki atėjimo į "RedBull", australas nebuvo geresnis už prancūzą, nieko nebuvo įrodęs, apart kelių neblogų kvalifikacijų ir lenktynių, ką parodę yra ir Vergne'as. Nepatiko man niekada prancūzas, bet mano nuomone, jis niekuo nenusileidžia Ricciardo.

2014 Lapkričio 29 d. 18:08

evbi> amerikonai sako "gut feeling" arba "with the tips of the fingers" :D

Manau Vergnas jau viena karta nepasirinktas turejo suprasti, kad cia jau viskas. Ir as manau, kad cia jau viskas ir buvo tada.

O jei Kvjatas pasirodys per prastas, bus ir kitu. Bet jei kalbesime apie sanso suteikima, as irgi rinkciausi Kvjata.
Rinka/tautybe/menulio faze - ne prie ko.

2014 Lapkričio 29 d. 18:10

Ir nepamirskim niekad, kad yra dalis, ko mes niekad nematom ir nezinom t.y. koks yra vienas ar kitas zmogus vienoje ar kitoje situacijoje, kokiu jis savybiu turi.

Decision makeriams geriau zinot ir matyt.

Life goes on. Vergnui reik ne twittint ir facebokint, o ieskoti ka veikt toliau.

2014 Lapkričio 29 d. 19:42

AF1>>> Tai, kad JEV jau žino kur nori toliau tęsti lenktynininko karjerą. Ieškot nereikia. Pakaks sumokėti šiek tiek pinigėlių ir Vergne ateitis autosporte bent metams bus saugi.

2014 Lapkričio 30 d. 01:01

Tai kad Vergne yra keturiais metais vyresnis už Kvyatą (beje 4 metais ir viena diena), tai aš irgi rinkčiausi rusą, kuris važiuodamas šalia RIcciardo labai daug ir greitai pasimokys ir tarkim po poros metų Ricciardui sugalvojus trauktis - jie turės naują super žvaigždę, tik tike, kad Kvyatas marketingine prasme (iš veido) nėra labai geras variantas, priešingai nei SV, DR, Vergnas, ar tas pats Sainzas. Bet man tai RedBullių sprendimas buvo visiškai logiškas ir suprantamas, juolab jie neprašovė paimdami dar jaunikliu buvusį Vettelį.

2014 Lapkričio 30 d. 09:29

Vettelis kitamet naudos nr.5
Sainz kitamet naudos nr.55

Dar toks momentas, dabar jau nebesvarbus: Certainly one of the things that Fernando was demanding in his negotiations with Ferrari to continue was veto over the second driver, choice of technical personnel, things like that.

2014 Lapkričio 30 d. 09:41

Nu vat keista - Alonso norejo itakoti techninio personalo pasirinkima, o ne vaziuoti Tombaziu ir co sukurtose geldose - taigi cia visu Ferrari fanu svajone - driveris buria komanda apie save. Su second driver veto logika nelabai veikia, nes visi zinojo, kad tas veto veike ir anksciau - kaip tada grande Kimi atejo? Certainly one thing - that it's not certain

2014 Lapkričio 30 d. 18:36

Manau dabar nei certain, nei not certain. Dabar jau post factum ir absolutely irrelevant ;)

2014 Lapkričio 30 d. 21:52

Well placed sources suggest that Alonso’s Honda/McLaren deal could be a 1+1+1 year deal, in other words, some kind of get out clause if he is not in a certain position in the championship by a certain point in the year.

2014 Lapkričio 30 d. 21:56

Andrea Stella joins McLaren-Honda. Presentation of the team and drivers is scheduled for tomorrow.

2014 Lapkričio 30 d. 22:06

O cia sviezias docu, turetu patikt Alonso fanam.
Tiesa, viskas ispaniskai. 2 dalys.

http://youtu.be/Irdo8JKblFg

http://youtu.be/kmnfQgysabE

2014 Lapkričio 30 d. 22:15

Rubinho laimejo Brasil Stock Car cempionata:
https://www.youtube.com/watch?v=vpoBrzMO7aU

2014 Lapkričio 30 d. 22:31

cia idomus komentaras apie Ferrari:
Technology and innovation have never been Ferrari’s forte, they have always been using unlimited testing at their private tracks, their political weight with Bernie & Max, and exclusive deals (e.g. with Bridgestone). For example, can you name any innovation that Ferrari have come up with in the last 5-10 years? It’s all been RBR, McLaren and Merc/Brawn.

The choice of Arrivabene also confirms that Ferrari want a man who can use that weight, and with the expected arrival of the US F1 team in 2016 using Ferrari engines and engine regulations requiring majority voting, expect more sweeteners for Ferrari in 2016.

But I still don’t expect Ferrari to match the likes of Mercedes, Red Bull or even McLaren by then.

Vettel will be happily take the money, and any possi*** podium (due to rain or safety cars), and will look elsewhere in earnest after 3-4 years if Ferrari have not managed to gain any political advantage by then.

2014 Lapkričio 30 d. 22:48

Taip pat jau kelis kartus nagrineta tema, bet vistiek gal kam bus idomu:
http://www1.skysports.com/f1/report/22058/9580314/why-catching-mercedes-will-be-a-tall-order-in-2015-for-f1s-distant-chasing-pack

2014 Gruodžio 01 d. 10:40

Gal kas zino kaip tiksliai vadinsis kitu metu Mclaren komanda? Oficialus pavadinimas

2014 Gruodžio 01 d. 12:59

Nieks nezino, nes komanda neturi nei pilotu, nei pagrindinio remejo (kol kas). Movistar McLaren Honda buvo minimas vienas is variant, bet Movistaru, kaip pagrindiniu remeju abejociau

2014 Gruodžio 02 d. 11:02

Autosprint rumors that Alonso driving a Porsche at Le Mans 2015. Along with Hulk.

2014 Gruodžio 02 d. 15:29

AF1>>> Jei gandai pasitvirtins, trins rankelėmis J. Todtas ir ACO.

2014 Gruodžio 03 d. 09:03

Pirmi Sebo ratai Fiorane + feedback over team radio.

2014 Gruodžio 03 d. 09:03

https://www.youtube.com/watch?v=ac8o3yRoFIo

2014 Gruodžio 03 d. 09:55

grazus PR - galetu kitos komandos pasimokyti, o ne aklinai visa slepi

2014 Gruodžio 03 d. 12:55

man idomu ar vetelio toks salmo dizainas ir bus kitais metais ferary ar ne, nes turi ta savo 5 numeri kurio ir nori :) taciau greiciausiai manau kad bus tikrai dar patobulintas ypac kai remeju daugiau atsiras dar kokiu :)

2014 Gruodžio 03 d. 13:04

Cia paprastas baltas šalmas, su visais remėjais ir Ferrarių logotipais, taip kad tikrai turėtų keistis

2014 Gruodžio 03 d. 14:39

Manau SV liks ištikimas sau ir tuos šalmų dizainus ir toliau keis kaip kojines

2014 Gruodžio 03 d. 14:44

Na priklauso ar vadovybė leis, gal norės, kad išliktų solidus šalmas. O dėl keitimų, jug lygtais kaškada priėmė taisyklę, kad vienas dizainas vienam sezonui ir nepastebėjau kada ją atšaukė?

2014 Gruodžio 04 d. 11:36

man siaip idomiau ar isliks tas penketas ant salmo virsaus ir taip gerai matomas :) taip sakant ar taps SV speedraceriu vairuosianciu penkiuke :D (gal siek tiek vyresnes kartos ziurovai ir prisimins apie ka as kalbu) :)

2014 Gruodžio 04 d. 12:01

Sensejus > penkiuke buvo mano svajone... :D tikrai atsimenu :D

2014 Gruodžio 05 d. 01:16

Checo>tai taikoma bolidų spalvinimui

2014 Gruodžio 05 d. 20:31

Red Bull‘s design guru Adrian Newey agreed a sensational move to Ferrari earlier this year, but instead opted to stay with the energy drinks owned team, after his switch to Maranello was leaked to media.

TOP naujienos

F-1.lt pulsas