Seniausi komentarai
a9
| Vasario 18 d. 13:57
Baikite pasakoti pasakas apie "išskirtines teises visiems elektra varomiems lenktynių automobiliams iki 2039-ųjų". Tai perkamas ir parduodamas dalykas ir jeigu F-1 norės, išsipirks tas teises arba jas apeis. Galiu užtikrinti, kad jeigu taip atsitiks, kad po 2030-ųjų vidaus degimo varikliai taps nekonkurencingi su elektriniais, F-1 pereis prie elektrinių variklių ir jokios "išskirtinės teisės" tam nepamaišys. F-1 ir F-E yra visiškai skirtingo formato lenktynės, todėl jos nei susijungti, nei nukonkuruoti viena kitos negali.
ddt
| Vasario 16 d. 10:41
obmoc
| Vasario 16 d. 02:36

dar labiau nejo nusisneket? matosi iskart zmogus is kaimo nieko nesuprantantis :) jau 4 metus vairuoju e-Golf ir jokiu problemu,tikrai vaziuoju daugiau nei 100km/h . ir tuos tavo varganus 88kw vargstancius benziniukus matau per veidrodelius :) ziguliuku ir rusu era senai baigesi,bisky pradek eit su technologijom :)

Taip, jei tavo pasaulis apsiriboja startais nuo sviesoforo (net jei tai nera stipri e-golfo puse, bet palikim ta skonio reikalui) ir laido ilgio nuo rozetes technologija, galima ir nezinoti, kad gyvenimas siekia daug toliau. Kazkada galbut ir ateis laikas, kada elektrikai gales pvz ziema nuvaziuoti 1200 km per 9-10 valandu ir as tapsiu vienu is ju, bet as gyvenu siandien ir seniai ziuriu ne i veidrodelius.
deivec
| Vasario 16 d. 10:27
na kaip ir aisku ateitis elektra....elektros gi visur pilna...
Visi moka ja pagaminti..aj tiesa tik truputi dabar branduolio prisibijoma...aj gal su malunais pagamins visiems elektro pakrauti :D
obmoc
| Vasario 16 d. 02:36
ddt
| Vasario 15 d. 21:57

Yeah, right. Aš jau antrus metus mėgaujuosi kiekviena akimirka su 88kW atmosferiniu benzinu, atsikratęs automobilio su Euro5 110 kW dyzeliu, apginkluotu švariuoju DPF filtru. Ir jau nebesuskaičiuoju kiek kartų Nyderlandų, Belgijos ar Vokietijos greitkeliuose lenkiau Tesla X, S ar Leaf, važiuojančius 90-100 km/h, praleisdamas 15 min degalinėse su kava, hamburgeriu ir pripildytu pilnu benzo baku, bet vis tiek lenkdamas šitas "0-100 km/h" raketas realiame gyvenime dešimtimis ir šimtais kilometrų per tą patį laiką kelionei. Sėkmės FE. Aš lieku prie iškastinio kuro. O kad FE ir F1 susijungtų? Tikiuosi aš to ne(be)pamatysiu.

dar labiau nejo nusisneket? matosi iskart zmogus is kaimo nieko nesuprantantis :) jau 4 metus vairuoju e-Golf ir jokiu problemu,tikrai vaziuoju daugiau nei 100km/h . ir tuos tavo varganus 88kw vargstancius benziniukus matau per veidrodelius :) ziguliuku ir rusu era senai baigesi,bisky pradek eit su technologijom :)
ddt
| Vasario 15 d. 21:57
Yeah, right. Aš jau antrus metus mėgaujuosi kiekviena akimirka su 88kW atmosferiniu benzinu, atsikratęs automobilio su Euro5 110 kW dyzeliu, apginkluotu švariuoju DPF filtru. Ir jau nebesuskaičiuoju kiek kartų Nyderlandų, Belgijos ar Vokietijos greitkeliuose lenkiau Tesla X, S ar Leaf, važiuojančius 90-100 km/h, praleisdamas 15 min degalinėse su kava, hamburgeriu ir pripildytu pilnu benzo baku, bet vis tiek lenkdamas šitas "0-100 km/h" raketas realiame gyvenime dešimtimis ir šimtais kilometrų per tą patį laiką kelionei. Sėkmės FE. Aš lieku prie iškastinio kuro. O kad FE ir F1 susijungtų? Tikiuosi aš to ne(be)pamatysiu.
Klepsidra
| Vasario 15 d. 19:31
useless diskusija apie tolima ateiti