„Mercedes“ naudojama DAS (Dual Axis Steering) sistema gali suteikti iki kelių dešimtųjų sekundės dalių pranašumą. Tokia yra „Racing Point“ technikos direktoriaus Andrew Greeno nuomonė.
Minėtoji sistema suteikia pilotams galimybę važiuojant trasoje pakeisti priekinių bolido ratų pasvirimo kampą. Koks iš tikrųjų yra tos sistemos naudojimo tikslas kol kas žino tik „Mercedes“. Bet dauguma spėlioja, jog minėtoji sistema padeda kontroliuoti padangų temperatūrą.
„Mes pagalvojome apie tai, kur tokia sistema galėtų būti naudinga. Bet iki šiol neatlikome jokių simuliacijų“, - kalbėjo A. Greenas.
„Jei komanda gali sau leisti naudoti tokią sistemą savo boliduose, ji tikrai bus jai naudinga. Ta nauda priklausys nuo įvairiausių dalykų: naudojamų padangų, trasos konfigūracijos, įvairių bolido nustatymų. Tam tikrose trasose nauda bus labai maža. Bet kituose lenktynių žieduose ji gali siekti kelias dešimtąsias sekundės dalis.“
A. Greenas abejoja, jog „Racing Point“ naudos DAS sistemą.
„Tai rimtas projektas. Tokiai sistemai greičiausiai reiktų naujos važiuoklės. Net jei taisyklės kitais metais nesikeistų, abejoju, jog kažką panašaus galėtume naudoti šį sezoną. Žinant, kad taisyklės kitais metais keičiasi ir tokia sistema bus uždrausta, jokių šansų, kad mes tokią sistemą naudosime. Jei gali sau leisti, nors nauda ir nėra labai didelė, žinoma, kad tu tokią sistemą naudosi. Deja, bet mes negalime sau to leisti.“
# | Vartotojas | Taškai |
---|---|---|
1. | f1a | 816 |
2. | Giriby | 812 |
3. | mantioras | 805 |
4. | Gudas | 796 |
5. | Kęstutis Šimkus | 794 |