A. Greenas: grįžimas prie „žemės efekto“ aerodinamikos - teisingas sprendimas

A. Greenas: grįžimas prie „žemės efekto“ aerodinamikos - teisingas sprendimas
logo 2019 Rugpjūčio 28 d. 22:19, Racing Point

Racing Point“ technikos direktorius Andrew Greenas mano, kad priėmusi sprendimą grįžti prie „žemės efekto“ aerodinamikos, F-1 juda teisinga kryptimi.

Specialistas tiki, kad bolidai su nauja aerodinamika nuo 2021 m. leis pilotams važiuoti vienas arčiau kito lenktynių trasose.

„Techniniame reglamente bus be galo daug pokyčių. Bet didžioji dalis juda teisinga kryptimi“, - teigė A. Greenas.

„Aš esu už artimą kovą trasoje, įdomias lenktynes ir didesnę konkurenciją. Manau, kad didžioji dalis naujų taisyklių turi daug potencialo. Į viską žiūrint iš techninės pusės, gerai, jog buvo nuspręsta grįžti prie „žemės efekto“ aerodinamikos. Mes ne vieną kartą sakėme, kad norint išspręsti persekiojimo problemą, reikia keisti fiziką. Tai reiškia, kad reikia rinktis „žemės efekto“ aerodinamiką. Tokia aerodinamika leidžia bolidams važiuoti vienas arčiau kito. Tai teisinga kryptis. Būtent ta kryptimi ir turėtume judėti toliau.“

„Manau, kad aerodinamika ir toliau vaidins didelį vaidmenį. Santykis bus 80:20. Toliau vyks aerodinamikos tobulinimo varžybos. Tačiau laisvė aerodinamikos srityje bus labiau apribota. Bet tai turėtų padėti komandoms greičiau pasistūmėti į priekį.“

„Kai kurie dalykai ir toliau nesikeis. Komanda, geriau atlikusi savo darbą, turės daugiausiai šansų nugalėti. Priešingu atveju nėra prasmės stengtis kažką pasiekti. Manau, kad naujos taisyklės suteiks tam tikrą laisvę. Jos leis didesnėms komandos tobulėti didesniais tempais nei mažosioms. Tačiau skirtumai tarp komandų turėtų būti mažesni nei yra dabar.“



Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
×

TOP naujienos

F-1.lt pulsas

Spėlionės TOP

# Vartotojas Taškai
1. Tadux15 565
2. ramasgo 556
3. Dainius Bendikas 556
4. mantioras 554
5. Kęstutis Šimkus 553