Seniausi komentarai
Skirmantas_M
| Vasario 24 d. 15:41
Fekkalli
| Vasario 24 d. 12:40

Nera blogai vadinti daiktus tikraisiais vardais. Bet taip darydamas turi pats atlikt savo darba nepriekaistingai. Ne kaip koks pasiputes dirvos asas Alonso.

Žiauriai gerai pasakei dėl darbo atlikimo kokybės. Galima diskutuoti kiek ir ko jis pasakė, nepasakė, turėjo, galėjo pasakyti ar ne, bet būtent Alonso savo darbą darė žiauriai gerai, tiesiog to pat reikėjo ir iš komandos. Būtent tame nemažai konflikto ir gavosi.
Fekkalli
| Vasario 24 d. 12:40
Nera blogai vadinti daiktus tikraisiais vardais. Bet taip darydamas turi pats atlikt savo darba nepriekaistingai. Ne kaip koks pasiputes dirvos asas Alonso.
Norge
| Vasario 24 d. 12:15
kart
| Vasario 23 d. 23:58

Ant tiek teigiamai, kad net su Mersais susitare del varikliu tiekimo :D

Keista? man ne. cia paprasciausia verslo etika. Seidlas, net zinant, kad perejo prie mersu jegainiu, pagyre reno uz pernai padaryta pazanga ir pripazino, kad tai dalis ju progreso sekmes. Tuo tarpu helmutas, laimejes su reno 4 titulus, tik sikti ant ju sugebejo kai sekme baigesi :)
kart
| Vasario 23 d. 23:58
Norge
| Vasario 23 d. 19:43

tai ilgainiui vistiek visi suvienodes +- kai nesikeicia reglamentas. mclaren teigiamai atsiliepe apie pernyksti reno varikli, tipo dadejo arkliu. tai ir honda dades

Ant tiek teigiamai, kad net su Mersais susitare del varikliu tiekimo :D
Klepsidra
| Vasario 23 d. 22:29
iXsas
| Vasario 23 d. 22:18

RBR neturi gero motoro, turi gerą aerodinamiką. Kiti turi galingą motorą, bet kitus prastesnius komponentus. Kiekviena komanda susidėlioja prioritetus. Tarkim RBR išleidžia daug pinigų jėgainės kūrimui, bet neišgali įpirkti A.Newey...

tame ir beda, kad neturi Red Bull paskutiniais metais tu aero stebuklu ir patys neretai ta pripazysta - kad bolidas nedirba taip, kaip turetu.
iXsas
| Vasario 23 d. 22:18
RBR neturi gero motoro, turi gerą aerodinamiką. Kiti turi galingą motorą, bet kitus prastesnius komponentus. Kiekviena komanda susidėlioja prioritetus. Tarkim RBR išleidžia daug pinigų jėgainės kūrimui, bet neišgali įpirkti A.Newey...
Norge
| Vasario 23 d. 19:43
Tech
| Vasario 23 d. 19:18

Bet palyginus retai. Kas dar leido siek tiek Ferrari laikytis. Ka turi Rbr nuo 2014? Silpna ir byranti prancuziska slamsta. Pernai su Honda ir neblizgejo. Na japonai bent jau patikimuma susitvarkr ir dadejo arkliu, bet visvien daug atsilieka. Matysim ka siemet parodys japoniskas agregatas. Bet po teisybei atrodo perspektyviau nei Renukas :)

tai ilgainiui vistiek visi suvienodes +- kai nesikeicia reglamentas. mclaren teigiamai atsiliepe apie pernyksti reno varikli, tipo dadejo arkliu. tai ir honda dades
Tech
| Vasario 23 d. 19:18
Norge
| Vasario 23 d. 18:16

dar ferari turejo patikimuma o reno kers vis gedo. bet newey aero uzteko, kad viska kompensuot

Bet palyginus retai. Kas dar leido siek tiek Ferrari laikytis. Ka turi Rbr nuo 2014? Silpna ir byranti prancuziska slamsta. Pernai su Honda ir neblizgejo. Na japonai bent jau patikimuma susitvarkr ir dadejo arkliu, bet visvien daug atsilieka. Matysim ka siemet parodys japoniskas agregatas. Bet po teisybei atrodo perspektyviau nei Renukas :)
Norge
| Vasario 23 d. 18:16
Tech
| Vasario 23 d. 14:13

Visu gamintoju varikliai buvo +_ pansaus galingumo. O ne kai sabar , Renault visa laika turejo minimum apie 60 Ag atsilikima. Honda dar daugiau. Su tos kartos Tenault varikliais 2006 Renault laimejo titula. RbR su tuo paciu tik papildomu Kersu laimejo 4. Taip kad turedami toki galios deficita nuo V6 kartos, RBR neturejo sansu rimciau pasipriesint Mersui. Beja, net ir neturedami gero variklio kelis metus baige auksciau Ferrari. Jei Honda dades galios 2021, tai galim pamatyt RBR vel virsunej

dar ferari turejo patikimuma o reno kers vis gedo. bet newey aero uzteko, kad viska kompensuot
kimmi
| Vasario 23 d. 17:02
fnatic
| Vasario 23 d. 13:25

O Renault V8 buvo galingiausias Red Bull dominavimo laikais? Papasakok savo močiutej šitą hitą 2020 metų.

Ferrari turejo galingiausią motorą, bet tas falfonsas viską sugadino ;)
Tech
| Vasario 23 d. 14:13
fnatic
| Vasario 23 d. 13:25

O Renault V8 buvo galingiausias Red Bull dominavimo laikais? Papasakok savo močiutej šitą hitą 2020 metų.

Visu gamintoju varikliai buvo +_ pansaus galingumo. O ne kai sabar , Renault visa laika turejo minimum apie 60 Ag atsilikima. Honda dar daugiau. Su tos kartos Tenault varikliais 2006 Renault laimejo titula. RbR su tuo paciu tik papildomu Kersu laimejo 4. Taip kad turedami toki galios deficita nuo V6 kartos, RBR neturejo sansu rimciau pasipriesint Mersui. Beja, net ir neturedami gero variklio kelis metus baige auksciau Ferrari. Jei Honda dades galios 2021, tai galim pamatyt RBR vel virsunej
fnatic
| Vasario 23 d. 13:25
Tech
| Vasario 23 d. 13:13

Tu ka nori sukurk. Nuo 2014 RBR neturi normalaus variklio.

O Renault V8 buvo galingiausias Red Bull dominavimo laikais? Papasakok savo močiutej šitą hitą 2020 metų.
Telemetrijus
| Vasario 23 d. 13:25
Prie inžinerinės laisvės apribojimų privedė pati situacija F1. Inžinerijoj, kaip ir evoliucijoje galioja labai panašūs dėsniai, kuomet tobulesnis kūrinys su kiekviena karta tampa vis geresnis, o mažiau tobuliems lemta išnykti.
Jei A Newey nepastebėjo, daug kas šiais laikais patapo "gp1". Kiek automobilių, aviacijos, buitinės technikos firmų buvo seniau ir kiek dabar? Kiek dabar atskirų kompanijų savo produktuose iš esmės dalinasi tais pačiais komponentais, ir t.t. ir pan...
Todėl jei nebus apribojimų reglamente, kurie dirbtinai sulygintu skirtingų galimybių komandas, atskirų komandų dominavimas niekada nesibaigs.
O kitas žingsnis turėtų būti išmokų už "gražias akis" panaikinimas.
Tech
| Vasario 23 d. 13:13
fnatic
| Vasario 23 d. 12:16

Įdomus straipsnis, būtų įdomiau apie pačią jo karjerą Formulėje-1 prisimint kokiose komandose buvo, kokius bolidus čempioniškus sukurė ir t.t. Kiek pamenu jo F1 bolido projektas prasideda ne nuo kompiuterinės modeliacijos, o nuo braižymo lentos. Beje jau daug metų Newey tokio nesukuria, nors ankščiau Red Bull su juo priešakyje demonstravo madas Formulėje-1, o dabar to nėra kažkaip. Nors Red Bull labai daug pinigų skyrė jo perviliojimui iš McLaren.

Tu ka nori sukurk. Nuo 2014 RBR neturi normalaus variklio.
voveres
| Vasario 23 d. 13:01
fnatic
| Vasario 23 d. 12:16

Įdomus straipsnis, būtų įdomiau apie pačią jo karjerą Formulėje-1 prisimint kokiose komandose buvo, kokius bolidus čempioniškus sukurė ir t.t. Kiek pamenu jo F1 bolido projektas prasideda ne nuo kompiuterinės modeliacijos, o nuo braižymo lentos. Beje jau daug metų Newey tokio nesukuria, nors ankščiau Red Bull su juo priešakyje demonstravo madas Formulėje-1, o dabar to nėra kažkaip. Nors Red Bull labai daug pinigų skyrė jo perviliojimui iš McLaren.

Visa tai yra aprasyta jo isleistoje knyga: How To Build A Car.
Skaiciau. Rekomenduoju
fnatic
| Vasario 23 d. 12:16
Įdomus straipsnis, būtų įdomiau apie pačią jo karjerą Formulėje-1 prisimint kokiose komandose buvo, kokius bolidus čempioniškus sukurė ir t.t. Kiek pamenu jo F1 bolido projektas prasideda ne nuo kompiuterinės modeliacijos, o nuo braižymo lentos. Beje jau daug metų Newey tokio nesukuria, nors ankščiau Red Bull su juo priešakyje demonstravo madas Formulėje-1, o dabar to nėra kažkaip. Nors Red Bull labai daug pinigų skyrė jo perviliojimui iš McLaren.
YuZeFas
| Vasario 23 d. 11:40
grazu

F-1.lt pulsas