pimpa
IP: 6b1a7c8 | 09/23 18:55 Atsakyti
Aš nesuprantu kodėl jis taip sako :) Kad geresnės buvo :) Pilna vaizdo įrašų yra nuo 1980 iki dabar visos lenktynės. Nieko gero man tiek 80tieji, - bolidai negražūs, garsas irgi nieko gero, - o komentatoriai tą patį per visas lenktynes sako - "sunku sekti, priekinis sparnas praranda prispaudžiamą galią" ....Greičiu skirtumai tarp komandų iki 10-12 sekundžių. Ten kiti lenkiami po 10 ratų per lenktynes. Tarp komandos draugų skirtumai ir būdavo kartais po 2-3 sekundes. ... Nu nematau kuom ana formule geresnė buvo :) Techniškai neįdomūs bolidai - ir važiuotu paskutiniai F2 čempionate dabar pagal greitį.....(čia mano nuomone, prašom nekritikuokit, savo rašykit)...O tie gedimai išvis neįdomu... Koks įdomumas kai čempionatą lemią technikos patikimumas - tai tik parodo kokie gamintojai nebuvo profesionalūs tai laikais ...
maxpower
IP: 181988c | 09/21 09:15 Atsakyti
SliMMaz logo rėmėjas
09/20 22:58

Taip, bet ta prasme abu vienodi :) Va pvz jei daktaras ka pasako tai bent tiesiai sviesiai, o anie du i kameras pasakoja, kaip jie "kovoja trasoje" bet ta sakydami rankoje protesta laiko :) Nesakau, kad seniau kitaip buvo, bet kazkaip to dviveidiskumo kazkaip arba maziau budavo arba ne visa info transliuodavo :)

Kad vienodi tai aisku. Vieni cia juokesi kad RBR simuliacija avarijos dare bet vos tik kas jau Toto laiskus siuncia su breziniais:)
SliMMaz logo rėmėjas
IP: 5202f81 | 09/20 22:58 Atsakyti
maxpower
09/20 22:22

Nepavadinciau Toto ir Hornerio verskniais, tiesiog artima kova tai siekia kiek imanoma daugiau naudos isspaust is situacijos

Taip, bet ta prasme abu vienodi :) Va pvz jei daktaras ka pasako tai bent tiesiai sviesiai, o anie du i kameras pasakoja, kaip jie "kovoja trasoje" bet ta sakydami rankoje protesta laiko :) Nesakau, kad seniau kitaip buvo, bet kazkaip to dviveidiskumo kazkaip arba maziau budavo arba ne visa info transliuodavo :)
lmdlfr
IP: 3954eaa | 09/20 22:51 Atsakyti
Na lenkimų ankščiau būdavo, bet kiek pamenu didžioji dalis su Kaikario ir Volungevičiaus "Vakuuminiu maišu" , vėliau šitų visų vakuumų apmažėjo dėl visokių aerodinaminių elementų ir high turbulence ir išvis niekas nieko negalėjo aplenkt. Va tada ir atsirado DRS. Ir DRS nėra jau toks apvažiavimas, kai jis įsijungia tik tada kai atstumas
maxpower
IP: dd33f53 | 09/20 22:22 Atsakyti
SliMMaz logo rėmėjas
09/20 20:56

Tai, kad nesuprasi, vienam straipsni, sakot, kad seniau buvo geriau, o kitam 120komentaru apie baudas pridiskutuota.
Kai Silverstone susidure Maxas su Hamiltonu, tikri tie "die hard" fanai iskart sake, lenktyniu incidentas, vienas platino trajektorija, noredamas, kad priesininkas, netilptu trasoje isvaziaves is posukio, kitas nepasidave platinimui. Ivyko susidurimas, ok move on, bet omg kiek cia visokiu diskusiju buvo, net dsq siule. Monzoj irgi, vienas vel isvaziaves is boksu platino trajektorija priesininkui, o anas, kai sekanciame posukyje nebeliko vietos (del pries tai sekusio veiksmo) nepasidave nes buvo vistiek vidinej ir jei butu tilpe, butu i tiesiaja isvaziaves pirmaudamas, bet netilpo. lenktyninis incidentas, bet vel 120 komentaru apie dsq. Prie to prisideda ir Toto su Hornerriu kurie abu TOKIO PACIO LYGIO verksniai-manipuliatoriai, o kadangi Masis skystalas tai pasiduoda tu dvieju spaudimui. Seniau, Takuma ivaziavo i MS, MS islipes, kazka pasake Takumai, nueidamas dar per vizoriu plekstelejo. Tipo taip nesidaro tevai, Dabar gi Russellas Bottui pliaukstelejo (su tuo pliaukstelejimu net muses neuzmustu ir tai ne perkeltine prasme) nes ant emociju buvo ir jo manymu per Botta, tai omg komentaruose, "pagalvokit apie vaikus" klanas iskart prisitate :)) Dabar Tsunoda, va pvz Baku buvo parodyta istrauka, kaip jis rekia ant inzinieriaus, bet pilnam pokalbyje, Inzinierius pirmas uzsauke ant jo vidury posukio, tai logiska, kad Tsunoda pasake *** netrukdyk posukiuose. Ir kas cia tokio? Emocionalus bicas, bet gal jis negali nesikeikt kai vaziuoji 250km/h o tau i ausines visokia useless info pasakoja
Ta prasme visi sako, kad seniau buvo geriau, bet tik jei kas ijungia "Montoya mode" iskart pilna komentaru kad jis nesveikas reikia ji dsq, ir tik keletas lieka su sypsena veide stebedami Maxa su Lewisu zvyre... :)

Nepavadinciau Toto ir Hornerio verskniais, tiesiog artima kova tai siekia kiek imanoma daugiau naudos isspaust is situacijos
SliMMaz logo rėmėjas
IP: 5202f81 | 09/20 20:56 Atsakyti
Tai, kad nesuprasi, vienam straipsni, sakot, kad seniau buvo geriau, o kitam 120komentaru apie baudas pridiskutuota.
Kai Silverstone susidure Maxas su Hamiltonu, tikri tie "die hard" fanai iskart sake, lenktyniu incidentas, vienas platino trajektorija, noredamas, kad priesininkas, netilptu trasoje isvaziaves is posukio, kitas nepasidave platinimui. Ivyko susidurimas, ok move on, bet omg kiek cia visokiu diskusiju buvo, net dsq siule. Monzoj irgi, vienas vel isvaziaves is boksu platino trajektorija priesininkui, o anas, kai sekanciame posukyje nebeliko vietos (del pries tai sekusio veiksmo) nepasidave nes buvo vistiek vidinej ir jei butu tilpe, butu i tiesiaja isvaziaves pirmaudamas, bet netilpo. lenktyninis incidentas, bet vel 120 komentaru apie dsq. Prie to prisideda ir Toto su Hornerriu kurie abu TOKIO PACIO LYGIO verksniai-manipuliatoriai, o kadangi Masis skystalas tai pasiduoda tu dvieju spaudimui. Seniau, Takuma ivaziavo i MS, MS islipes, kazka pasake Takumai, nueidamas dar per vizoriu plekstelejo. Tipo taip nesidaro tevai, Dabar gi Russellas Bottui pliaukstelejo (su tuo pliaukstelejimu net muses neuzmustu ir tai ne perkeltine prasme) nes ant emociju buvo ir jo manymu per Botta, tai omg komentaruose, "pagalvokit apie vaikus" klanas iskart prisitate :)) Dabar Tsunoda, va pvz Baku buvo parodyta istrauka, kaip jis rekia ant inzinieriaus, bet pilnam pokalbyje, Inzinierius pirmas uzsauke ant jo vidury posukio, tai logiska, kad Tsunoda pasake *** netrukdyk posukiuose. Ir kas cia tokio? Emocionalus bicas, bet gal jis negali nesikeikt kai vaziuoji 250km/h o tau i ausines visokia useless info pasakoja
Ta prasme visi sako, kad seniau buvo geriau, bet tik jei kas ijungia "Montoya mode" iskart pilna komentaru kad jis nesveikas reikia ji dsq, ir tik keletas lieka su sypsena veide stebedami Maxa su Lewisu zvyre... :)
Koby
IP: 8f31669 | 09/20 20:55 Atsakyti
Kuro papildymas leisdavo matyti įdomesnių strategijų. Drs tai, kuriose trasose, padaro lenkimus per daug lengvais. Tai kuriuose gal kiek pagerina.
bitininkas
IP: 6ae0dba | 09/20 19:51 Atsakyti
Klausimas ar būtų Mersai likę kaip variklių gamintojas, jei ne Hibridinės sistemos. Pasidomėkite dėl mokesčių gamintojams dėl teršimo, tuomet suprasite kodėl mersams hibridinė sistema labai rūpėjo.
holaxs
IP: 0b15c14 | 09/20 19:08 Atsakyti
man tai standartinese trasose uz trasos ribu asfalto per daug. dabar norejai greiciau i posuki ilekt, kad aplenkt ir nebespejai sustabdyt. tai kerti uz trasos ribu kampa per asfalta, dar koki maza bordiura persokdamas, atiduodi gryzes pozicija varzovui (kiti net 5 sekundes pasirenka penalcio uzuot atdave) ir toliau gali su tuo paciu kovot. tai gerai kad zvyras dar buvo kai maxsas su hamiltonu isleke viens ant kito. hamiltonas kaip imanydamas dar bande isvaziuot kai maxsas is masinos lipo. butu asfaltas, butu nuvertes. ir vel pilnas internetas ostu kaip hamis maxsa uzmust nori, kaip tada kai ant 51g i siena sugrudo.
Valdis
IP: a11d867 | 09/20 19:03 Atsakyti
Pridėsiu, kad variklių garsas (1992-2013) buvo tiesiog unreal lyginant su dabartiniu.
Valdis
IP: a11d867 | 09/20 19:00 Atsakyti
Viskas O.K. su A. Prosto komentaru dėl įdomumo. Man žiūrinčiam F1 nuo 1992 metų dabartinio konteksto F1 atrodo mažiau patraukli, nes dabar yra daug dirbtinumo ir perdėto sterilumo. Aš jau turintis patirtį kaip žiūrovas tai jau galiu palyginti, bet to negali padaryti jaunas žiūrovas tarkime žiūrintis lenktynes nuo kokių 2015 m. plius minus. Be to vieni žmonės gyvena praeitimi, kurie sako "seniau buvo geriau". Kita kategorija gyvena ateitimi ir sako "tik ateityje bus geriau". Mes visi skirtingi esame ir su tuom viskas gerai. Pritariu pilnai tiems, kurie pasiilgsta žvyro gaudyklių ir techninių gedimų. Šiuolaikinėje formulėje trūksta šių ekstrymų.
Blakiukas
IP: 8b21e6b | 09/20 18:59 Atsakyti
Man asmeniškai F1 buvo įdomesnė su V12, vėliau prastėjo, pasidarė nebetaip įdomu, o kai pradėjo taupyt kurą!!!, spraust bolidus į griežčiausius visokiausius rėmus aš visiškai nebežiūriu F1. Tai sporto degradacija. Turi būti ir netikėtumo, nenumatytų faktorių, aš už kolegos pavežimą ant bolido ir prieš visokiausias sterilumo taisykles. A.Prostas visiškai teisus.
tech
IP: c4754c7 | 09/20 18:29 Atsakyti
Zeto
09/20 17:58

Man asmeniskai buvo geriau, nes netik gedimu faktorius, bet ir klaidu faktorius buvo.. Islekei uz trasos - ir zvyras. Dabar tik ispejimai, kad nekirstu kampu. Seniau finisavusiu 10 bolidu nieko nestebino, dabar tai butu sensacija. Net kai taskus gaudavo tik 6 pilotai, visokie autsaideriu komandu pilotai iskovodavo po viena kita taska per sezona, tuo idomiau budavo. Dabar beveik visada visi issirikiuoja pagal pajeguma ir nebera jokio netiketumo faktoriaus su retomis isimtimis. Kitas dalykas - lemkimai. Ju buvo kiekiu maziau, nei dabar, bet be drs jie buvo visai kitokios vertes, plius matydavai realia kova trasoje, pilotai nebijojo buti nubausti uz kontakta. Dabar toks Sumis butu diskvalifikuotas uz savo vairavimo stiliu varzovu atzvilgiu :DD O dar svarbiau - anuomet taktika turejo belekokia itaka del kuro pildymo. tu niekada nezinojai kas turi kiek kuro ir kodel vieni vaziuoja leciau, kiti greiciau, kol nesustodavo pirmu sustojimu. Sakyk ka nori, buvo tikrai idomiau ir nuspeti budavo daug sunkiau.

Asmeniskai irgi esu uz sena formata. Didziausi pliusai, jog nebuvo drs ir matem LENKIMUS.kuro pildymas. Galingi varikliai. Aisku jei tada zmogui buvo procesines lenktynes, tai ko gero tik toks pavirsutiniskas suvokimas apie lenktynes. Kaip pvz dabar Nba taip pat iskrypes patapo, kai tapp norma sumesti didziaja dali tasku nuo 3tasku linijos :) gal kitais metais kazkiek reglamento pakeitimai leis labiau persekioti varzova, ir ines daugiau piloto itakos del pakitusios aero.
TomTom
IP: d1cf999 | 09/20 18:22 Atsakyti
Zeto
09/20 17:58

Man asmeniskai buvo geriau, nes netik gedimu faktorius, bet ir klaidu faktorius buvo.. Islekei uz trasos - ir zvyras. Dabar tik ispejimai, kad nekirstu kampu. Seniau finisavusiu 10 bolidu nieko nestebino, dabar tai butu sensacija. Net kai taskus gaudavo tik 6 pilotai, visokie autsaideriu komandu pilotai iskovodavo po viena kita taska per sezona, tuo idomiau budavo. Dabar beveik visada visi issirikiuoja pagal pajeguma ir nebera jokio netiketumo faktoriaus su retomis isimtimis. Kitas dalykas - lemkimai. Ju buvo kiekiu maziau, nei dabar, bet be drs jie buvo visai kitokios vertes, plius matydavai realia kova trasoje, pilotai nebijojo buti nubausti uz kontakta. Dabar toks Sumis butu diskvalifikuotas uz savo vairavimo stiliu varzovu atzvilgiu :DD O dar svarbiau - anuomet taktika turejo belekokia itaka del kuro pildymo. tu niekada nezinojai kas turi kiek kuro ir kodel vieni vaziuoja leciau, kiti greiciau, kol nesustodavo pirmu sustojimu. Sakyk ka nori, buvo tikrai idomiau ir nuspeti budavo daug sunkiau.

Del zvyro sutinku, nereik asfaltuotu aiksteliu, butu tikrai idomiau. Kaip pvz Monza.
Tada irgi visi rikiuodavosi pagal pajeguma. Williamsai pirmi, Mclarenai antri, benettonai treti ir t.t. ir mazdaug taip pat ir finisuodavo. As apie 92-94m.
Lenkimu budavo nedaug. Ar tai geriau nei apvaziavimas su DRS kiekvienam sprest. Bet del vaziavimo stiliaus - nu yr toks Maxas, jau n metu, nuo pradziu tai stabdydamas metesi, tai is trasos stumdo. Ir ka? Vaziuoja toliau. Niekas nieko, nes reikia veiksmo kurio F1 is tikro nelabai kazkada ir budavo labai jau daug. Vieni metai pamenu, kai buvo 7-8 skirtingi nugaletojai per tiek pat lenktyniu.
Kuras, kokiais 2000'tais vapse viska sumaldavo ir kai sustojimai vyko bile kada, kuro kiekiai bile koki tai susigaudyt kas is tikro yra kur paprastam zmogui buvo labai sunku.
Pagrindinis faktorius inesantis idomumo buvo gendanti technika ir klaidu pasekmes (zvyras). Daba ner nei to nei to.
Zeto
IP: 7405d49 | 09/20 17:58 Atsakyti
Minzem
09/20 17:26

Ziuriu f1 nuo 96 ir seniau tikrai nebuvo geriau. Procesiniu lenktyniu buvo didzioji dauguma, tik, kad gedimu faktorius buvo didesnis.

Man asmeniskai buvo geriau, nes netik gedimu faktorius, bet ir klaidu faktorius buvo.. Islekei uz trasos - ir zvyras. Dabar tik ispejimai, kad nekirstu kampu. Seniau finisavusiu 10 bolidu nieko nestebino, dabar tai butu sensacija. Net kai taskus gaudavo tik 6 pilotai, visokie autsaideriu komandu pilotai iskovodavo po viena kita taska per sezona, tuo idomiau budavo. Dabar beveik visada visi issirikiuoja pagal pajeguma ir nebera jokio netiketumo faktoriaus su retomis isimtimis. Kitas dalykas - lemkimai. Ju buvo kiekiu maziau, nei dabar, bet be drs jie buvo visai kitokios vertes, plius matydavai realia kova trasoje, pilotai nebijojo buti nubausti uz kontakta. Dabar toks Sumis butu diskvalifikuotas uz savo vairavimo stiliu varzovu atzvilgiu :DD O dar svarbiau - anuomet taktika turejo belekokia itaka del kuro pildymo. tu niekada nezinojai kas turi kiek kuro ir kodel vieni vaziuoja leciau, kiti greiciau, kol nesustodavo pirmu sustojimu. Sakyk ka nori, buvo tikrai idomiau ir nuspeti budavo daug sunkiau.
egis01
IP: b356cb1 | 09/20 17:36 Atsakyti
Minzem
09/20 17:26

Ziuriu f1 nuo 96 ir seniau tikrai nebuvo geriau. Procesiniu lenktyniu buvo didzioji dauguma, tik, kad gedimu faktorius buvo didesnis.

dar nepamirškime kuro užpildymo feilų :)
Minzem
IP: b2bdbaa | 09/20 17:26 Atsakyti
Ziuriu f1 nuo 96 ir seniau tikrai nebuvo geriau. Procesiniu lenktyniu buvo didzioji dauguma, tik, kad gedimu faktorius buvo didesnis.
Vamzdis
IP: 69a72cb | 09/20 16:01 Atsakyti
Pamiršo paminėt, kad ir žūdavo daugiau
Black_Death
IP: b74267c | 09/20 15:24 Atsakyti
Alienzoo
09/20 12:34

Lenkimų tikrai nebuvo daugiau, lai nešneka

Kiek dabar buna per lenktynes lenkimu, a? Apvaziavimai nesiskaito!
Alienzoo
IP: 6c99fec | 09/20 12:34 Atsakyti
Lenkimų tikrai nebuvo daugiau, lai nešneka

TOP naujienos