„Mecedes“ vadovas Toto Wolffas Lewiso Hamiltono variklio keitimą San Paule aiškino baime, susijusia su jėgos agregato patikimumu. Tačiau po lenktynių finišo, kuriose britų lenktynininkas iškovojo pergalę, komandos vyriausiasis lenktynių inžinierius Andrew'as Shovlinas patvirtino, kad galimos patikimumo problemos nebuvo pagrindine priežastimi, kai buvo priimamas sprendimas keisti variklį.
Andrew'as Shovlinas: „Mes neturėjome techninių priežasčių keisti motorą. Mes negalvojome, jog egzistuoja gedimo rizika, nors, žinoma, jėgos agregatai dirba labai žiaurių apkrovų sąlygomis, todėl patikimumo negalima suprasti kaip savaime egzistuojančio dalyko.
Mes galvojome, kad motoro keitimas etape su sprinto kvalifikacija yra itin patrauklus ir manėme, kad šioje trasoje galima lenkti varžovą, todėl tikėjomės atkovoti pozicijas, kurias praradome dėl keitimo. Šeštadienis ir sekmadienis tik patvirtino mūsų spėjimus.
Gerai, kad mes turime sezono finalui kelis variklius pasirinktinai. Bet jei pakeisime jėgos agregatą Abu Dabyje, tai jį galėsime naudoti tik viename etape. Variklio keitimui visada galima surasti priežasčių ir jūs niekada nežinote, kaip susiklostys įvykiai trasoje lenktynių savaitgalio metu. Turint galvoje visas aplinkybes, manau, kad mes padarėme teisingą pasirinkimą.
Komanda: | Mercedes-AMG Petronas Formula One Team | 2025 sezono taškai: | 4 |
Variklis: | Mercedes | Važiuoklė: | W13 |
Pilotas: | Lewisas Hamiltonas | 2025 sezono taškai: | 437 |
Komanda: | Mercedes | Amžius: | 40 m. |