Seniausi komentarai
MS
| Gruodžio 04 d. 15:46
Merc bolidas nerealiai stiprus, ypac Abu Dhabi kur jie laimi visus etapus nuo hybrid eros pradzios. Kad Merc ypac stiprus race rezime, paziurekit su nudroztais hardais sekunde visiems iveze, o Bottas is galo startaves per marytes plauka ant podiumo nelipo, nors drs neveike trecdali etapo. Red Bull ir Ferrari turi eiti ant ribos, kitaip eilinis nuobodus sezonas nusimato.
Misiulis
| Gruodžio 04 d. 12:02
Pasiseke Hamiui siemet vokietijoj kai ten diskvalifikavo ar abu williams ar force india nepamenu ir hamis taska gavo :) tai tesiasi jo rezultatuviu lenktyniu serija, nors tada pats norejo nebaigt varzybu, o komanda liepe vaziuot
A85
| Gruodžio 03 d. 22:22
Dar viena įdomioji statistika, kad abudu Haas draiveriai per sezoną surinko tiek taškų, kokie yra jų bolido numeriai: KM – 20, RG – 8.
kart
| Gruodžio 03 d. 18:50
deivec
| Gruodžio 03 d. 17:19

Rekordas priklauso Schumacheriui – 13 pergalių per 18 etapų 2004 metais.

ekspertam nieko tai nesako ? ar cia tipo antzmogis buvo shumas ir laimejo su gelda tiek pergaliu per sezona

Žiauriai tu čia į temą radai progą pakutenti Hamiui kiaušus.
deivec
| Gruodžio 03 d. 17:19
Rekordas priklauso Schumacheriui – 13 pergalių per 18 etapų 2004 metais.

ekspertam nieko tai nesako ? ar cia tipo antzmogis buvo shumas ir laimejo su gelda tiek pergaliu per sezona
kart
| Gruodžio 03 d. 17:05
Misiulis
| Gruodžio 03 d. 14:42

Tai va tai va, ar 0,6 vien trecia msektoriuj nera per daug? Ar biski neatrodo kaip direktyvos zalos maskavimas bolida reguliuojant tiesiajai, kad nesimatytu, jog krito tiesiojoj performancas ir that much praranda treciajam sektoriuj? 0,6 vienam sektoruj yra tiesiog massive :)

Pasikrauti 0.6s sektoriuje nėra daug, jeigu tą skirtumą atloši kitame. Ne pirmas kartas šį sezoną, kai Ferrari pralošė viename sektoriuje 0.3-0.5s, bet kituose viską atsilošdavo, bet Abu Dabis tokia trasa, kad Ferram paskutinis sektorius visiškas peilis, o kitų sektorių konfiguracija nėra ideali atsilošimui.
Kaip sakė Klepsidra, būtų bent kiek ilgesnė tiesioji ir tas skirtumas aptirptų kaip mat.
kart
| Gruodžio 03 d. 17:00
Misiulis
| Gruodžio 03 d. 13:38

Iš esmės Ferrari abu dhaby atsiliko dafigąąąą, dafigąąąą. Jei ne DRS problemos, Bottas būtų buvęs dar ir Verstapeną pakutenęs. Tokia pat beviltiška forma buvo Vengrijoj.

Ferrari Dabyje atsilieka dafigą jau daug metų, nepriklausomai ar važiavo su high downforce bolidu ar ne. Jeigu ši trasą nuspręstų nugalėtoją, tai tada būtų blogai, bet taip nėra.
maxpower
| Gruodžio 03 d. 15:17
Misiulis
| Gruodžio 03 d. 14:42

Tai va tai va, ar 0,6 vien trecia msektoriuj nera per daug? Ar biski neatrodo kaip direktyvos zalos maskavimas bolida reguliuojant tiesiajai, kad nesimatytu, jog krito tiesiojoj performancas ir that much praranda treciajam sektoriuj? 0,6 vienam sektoruj yra tiesiog massive :)

Fun fact bet Sebas buvo net letesnis nei pernai. Tai abejoju ar variklio galia galejo sumazet nuo pernai metu
Misiulis
| Gruodžio 03 d. 14:42
maxpower
| Gruodžio 03 d. 14:36

Į lankas su abu dabiu eini. Užtenka pažiūrėti kuriuose sektoriuose daugiausiai laiko pralošė. 0.6s lėtesni 3 sektoriuje buvo kur vien posūkiai tai ar tikrai pakenkė direktyva?

Tai va tai va, ar 0,6 vien trecia msektoriuj nera per daug? Ar biski neatrodo kaip direktyvos zalos maskavimas bolida reguliuojant tiesiajai, kad nesimatytu, jog krito tiesiojoj performancas ir that much praranda treciajam sektoriuj? 0,6 vienam sektoruj yra tiesiog massive :)
maxpower
| Gruodžio 03 d. 14:36
Misiulis
| Gruodžio 03 d. 12:05

As sakyciau kad sis etapas visgi puikiai parode, kad Ferrariams smarkiai pakenke tos direktyvos. Tureje akivaizdu pranasuma jie vel atsidure ten, kur buvo iki vasaros pertraukos ir net tokioj trasoj, kuri is esmes turejo veikt jiems su tais kietais varikliais. Jei tarkim dar pries direktyvas visi galejom tiketis, kad kiti meta ipagaliau bus brake throuth, bet paskutinis etapas rodo, kad kitamet matysim eilini lengva Hamio titula.

Į lankas su abu dabiu eini. Užtenka pažiūrėti kuriuose sektoriuose daugiausiai laiko pralošė. 0.6s lėtesni 3 sektoriuje buvo kur vien posūkiai tai ar tikrai pakenkė direktyva?
Misiulis
| Gruodžio 03 d. 14:33
bmw v8
| Gruodžio 03 d. 14:31

Kažką būtų galima spręsti mums paprastiems mirtingiesiems, jeigu vyktų keli etapai po du kartus per sezoną toj pačioj trasoj, o dabar čia kaip šakėm ant vandens... Tarkim 5 ir 10 etapas būtų toj pačioj trasoj ir koks 12 ir 20, va tada galima būtų iš šono žiūrint kažką įvertinti, o dabar tai nežinai nieko, nėra jokio atspirties taško, nebent lygint su praeitais metais, bet tai irgi nebus tikslu, nes kai kurie bolidai net nepanašūs į pernykščius.

Ir tai žinok viskas skirtųsi dėl paprasčiausių temperatūros skirtumų.
bmw v8
| Gruodžio 03 d. 14:31
Kažką būtų galima spręsti mums paprastiems mirtingiesiems, jeigu vyktų keli etapai po du kartus per sezoną toj pačioj trasoj, o dabar čia kaip šakėm ant vandens... Tarkim 5 ir 10 etapas būtų toj pačioj trasoj ir koks 12 ir 20, va tada galima būtų iš šono žiūrint kažką įvertinti, o dabar tai nežinai nieko, nėra jokio atspirties taško, nebent lygint su praeitais metais, bet tai irgi nebus tikslu, nes kai kurie bolidai net nepanašūs į pernykščius.
loo
| Gruodžio 03 d. 14:10
Man labiau panašu, kad sezono eigoj mersai žaidžia su savo greičiu, ir priklausomai nuo situacijos, esant reikalui, durnina visus aplinkui, kad tik nemirtų viltis tiek sirgaliams, tiek komandoms, tiek F1 savininkams. :) Abu Dabyje LH jeigu būtų spaudęs, tai labai arti to, kad Verstapenas būtų ratu padarytas. Ar įsivaizduojat, koks tas realus skirtumas tarp mersų ir kitų TOP komandų?
Misiulis
| Gruodžio 03 d. 13:38
Iš esmės Ferrari abu dhaby atsiliko dafigąąąą, dafigąąąą. Jei ne DRS problemos, Bottas būtų buvęs dar ir Verstapeną pakutenęs. Tokia pat beviltiška forma buvo Vengrijoj.
Misiulis
| Gruodžio 03 d. 13:36
Iš esmės po vasaros pertraukos buvo dar efektas tas ,kad ėmė dingti SV problemos su bolidu (skaičiau kad ten kažkokias papildomas dalis pradėjo ferrari dėt ant priekinio sparno, kokias jau praktiškai visi dėjo), tada pasitaisė SV forma ir nebebuvo toks beviltiškas prieš Leclercą. Tuo pačių ir bendra ferrari forma smarkiai pagerėjo. Ir štai vėl sezonui baigiantis mūsų ferraristų nuotaikos tokios pat beviltiškos kaip po kokios vengrijos.
Misiulis
| Gruodžio 03 d. 13:31
kart> Po vasaros pertraukos Ferrar ibuvo tokie stiprus, kad pasidare pofik kokia trasa, kovo del pole visur, o pergales kiso tik del padangu. O po direktyvu staigia iturejom vel skirtingas trasas ir nebera jokio uztikrintumo. Aisku, mexico ir brazil labiau RedBUlliu trasa, USA ir AbuDabis labiau Mersu, bet bliamba, po vasaros pertraukos Ferrari eme visas trasas no matter what.
Klepsidra
| Gruodžio 03 d. 13:14
Misiulis
| Gruodžio 03 d. 12:05

As sakyciau kad sis etapas visgi puikiai parode, kad Ferrariams smarkiai pakenke tos direktyvos. Tureje akivaizdu pranasuma jie vel atsidure ten, kur buvo iki vasaros pertraukos ir net tokioj trasoj, kuri is esmes turejo veikt jiems su tais kietais varikliais. Jei tarkim dar pries direktyvas visi galejom tiketis, kad kiti meta ipagaliau bus brake throuth, bet paskutinis etapas rodo, kad kitamet matysim eilini lengva Hamio titula.

Ar tikrai? Ferrari isliko greiti 1 ir 2 sektoriuje, kur yra tiesiosios, bet atrode blogai treciajame, kuris yra letas. Abu Dabio tiesiosios nebuvo tokios ilgos, kad kompensuotu treciaji sektoriu. Nemaciau kolkas padoriu analiziu del tu direktyvu itakos, nes bent jau pries Abu Dabi, komentuodami praeitus etapus, visokie AMuS air Hughesai neige direktyvu itaka.
kart
| Gruodžio 03 d. 13:02
Jacques
| Gruodžio 03 d. 12:50

Del lengvo Hamiltono titulo,gal dar anksti kalbeti,bet įtartinai krito Mersu forma nuo sezono vidurio,ar ne tik jie bus pradeje jau kitu metu bolida kurti.

Visi kuria jau seniai tuos kitų metų bolidus, dirba jau ir ties 2021 metų bolidais. Susigalvoję kažkokį mitą, kad Mersai kieti, tai jie gali sau leisti kurti ateinančių metų bolidus.
kart
| Gruodžio 03 d. 13:01
Misiulis
| Gruodžio 03 d. 12:05

As sakyciau kad sis etapas visgi puikiai parode, kad Ferrariams smarkiai pakenke tos direktyvos. Tureje akivaizdu pranasuma jie vel atsidure ten, kur buvo iki vasaros pertraukos ir net tokioj trasoj, kuri is esmes turejo veikt jiems su tais kietais varikliais. Jei tarkim dar pries direktyvas visi galejom tiketis, kad kiti meta ipagaliau bus brake throuth, bet paskutinis etapas rodo, kad kitamet matysim eilini lengva Hamio titula.

Kada jums ateis suvokimas, kad trasos labai skiriasi? Mid speed'e Ferrari visada praranda greitį, o Abu Dabyje trečio sektoriaus beveik visi posukiai nepalankūs.

Ir kodėl tik Ferrari atkreipė demesį? Tiek Mersai tiek RBR pastaruosiuose etapuose stipriai bangavo su greičiu. Ką, jų direktyvos tada nepaveikė?

Nebūkit naivūs, kad dabar kažkuri komanda ims ir iš oro pradės dominuot. Faktas, kad Ferrari ir RBR sezono eigoje pagreitėjo. Ypač pagreitėjo RBR, nes visiškai išsprendė padangų problemą. Ferrari ten, kur neturi problemų su padangomis, tai visada konkurencinga, bet vos tik menkiausios problemos, taip ir velkasi šiknoje.
Jacques
| Gruodžio 03 d. 12:50
Misiulis
| Gruodžio 03 d. 12:05

As sakyciau kad sis etapas visgi puikiai parode, kad Ferrariams smarkiai pakenke tos direktyvos. Tureje akivaizdu pranasuma jie vel atsidure ten, kur buvo iki vasaros pertraukos ir net tokioj trasoj, kuri is esmes turejo veikt jiems su tais kietais varikliais. Jei tarkim dar pries direktyvas visi galejom tiketis, kad kiti meta ipagaliau bus brake throuth, bet paskutinis etapas rodo, kad kitamet matysim eilini lengva Hamio titula.

Del lengvo Hamiltono titulo,gal dar anksti kalbeti,bet įtartinai krito Mersu forma nuo sezono vidurio,ar ne tik jie bus pradeje jau kitu metu bolida kurti.

F-1.lt pulsas