Aerodinamika F-1 bolide lemia labai daug ka...galbut Ferrari palenkta "nosis" padeda jai laimeti...:)))
O siaip tai graziausiai atrodo Ferrari del tos palenktos "nosies".
Aerodinamika F-1 bolide lemia labai daug ka...galbut Ferrari palenkta "nosis" padeda jai laimeti...:)))
O siaip tai graziausiai atrodo Ferrari del tos palenktos "nosies".
ta palenkta nosis neatrodi taip graziai ant tarkim McLarren bet prie raudonos tai cool
Grozis yra maziausiai i ka automobilio kurejai kreipia demesi (neskaitant spalvinimo schemos).
F2001 nuleista nosis siemet pritrenke ne viena specialista - jau ne pirmus metus visi lakste iskele nosis ir tokia konstrukcija atrode jau tapusi klasikine (kaip 10 cilindru motoruose ar pan.). Taciau del siu metu priekinio sparno klirenso padidejimo (nuo 5 iki 10 mm soniniai trecdaliai) F2001 kurejai pasirinko kita koncepcija nei varzovai.
Nosies aukscio itaka aerodinamikai galima apibudinti keliais zodziais. Tai oro srautu perskyrimas i dvi dalis - i virsu ir i apacia. Pakilusi nosis dominavo del noro padinti priekinio sparno pavirsiu. Seniau sparnas budavo tiesiogiai priklijuotas prie nosies apacios, o nosi pakele gavome papildoma sparno plota. Bet F2001 nosis ne senoviska - apacia nesiliecia su sparnu. Ji tik nuleista zemiau, nes siemet iki 10 mm pakelto priekinio sparnas efektyvumas labai sumazejo (kuo sparnas zemiau, tuo efektyvesnis), todel pro sparno apacia patenka ir taip daug oro po bolidu. Ten oro reikia (galiniam deflektoriui), bet ne per daug. Taip tikriausiai maste F2001 kurejai...
Aisku..achiu :)
Nosis tinka tik prie FERRARY o seip as manau daug ka lemia mazesnes ausinimo angos( kurios pagal mane yra mezesnes uz visu kitu komandu).;-)
Tegul FIA taisykles daugiau "darbo" duotu priekiniam sparnui,o ne bolido dugnui.Butu daugiau lenkimu,idomesniu lenktiniu.
(Beje pats graziausias bolidas yra "Jaguar")
Jo tikrai jaguar graziausias pats
stormer>>> ko tu triju metu su puse senumo temas prikilineji
Nieko as neprikelineju, as tik savo nuomone issakau :P
heh :D
Ar pastebejot, kad aerodinaminiai elementai pradejo lipti ant bolido priekio is sonu? It Toyota ir Renault Spain GP vare su mazais "rageliai" is abieju pusiu, bet ne ant nuimamos "nosies" dalies.
Vis gainioja tuos vejo srautus... Ziuresim ka Toyota parodys Monaco GP - prisizadejo...
kad neprisigalvotu kaip 97 metais visokiu ten boksteliu ant sonu daryt...
tuoj sugalvos chebryte bolida kuris butu istisas sparnas :)
einu as ir paieskosiu kokios senos 5 metu senumo temos :)
f-vaidas> ne, tu geriau atidaryk dar kokias 5 temas apie ta pati. Svarbus pasijusi...
Pasiziurekit prie f1.com Technical Analysis.. ten daug apie aerodinamika ir kitus nvarotus paraso... beje ispanijoje Ferrari naudojo nevienodus "kaminus" virs soniniu radiatoriu - vienoje puseje atviras "kaminas" kitoje tik peliakas!!!
Perziurejau kelis simtus F1 nuotrauku is Ispanijos... visur F is desines puses nufotografuotas :D Todel nesimato kaip kaireje ten yra, bet atrodo, kad toks fintas tik pas MS padarytas, nes nuotraukose RB bolido "kaminai" vienodi
shumaz2003> jo, ir tie boksteliai ipusejus lenktynem nuluzinedavo. Neprisimenu kuriam tai GP Zontos BAR sparneliai nuluzinejo ir kaip pats Zonta pastebejo, bolidas pasidare stabilesnis:). Zodziu kartais tie tiuningai kaip ant trecio golfuko papiktinimai-tik varzovams pagasdint
# | Vartotojas | Taškai |
---|---|---|
1. | f1a | 1005 |
2. | mantioras | 1001 |
3. | Tadux15 | 1000 |
4. | Kęstutis Šimkus | 991 |
5. | Giriby | 983 |