Trasos rato įveikimas su Jensonu Buttonu:
„Rato pradžioje aš važiuoju įjungęs paskutinę pavarą, tiesiosios pabaigoje greitis siekia 310 km/h, kai aš pradedu stabdyti dešiniajam posūkiui, kurį įveikiu trečiu bėgiu 135 km/h greičiu. Iškart seka kairysis posūkis, kurį įveikiu greitėdamas, maždaug 200 km/h ketvirtu bėgiu. Trumpoje tiesiojoje visą laiką greitėju iki 300 km/h, kol tenka stabdyti iki 80 km/h dešiniajam, antru bėgiu įveikiamam posūkiui.
Jį beveik iš karto pakeičia kairysis pasūkis, kurį turiu įveikti lengvai, maždaug 145 km/h greičiu, įjungęs trečią pavarą. Po to aš įveikiu lengvą dešinį posūkį, link jo važiuodamas apie 215 km/h, o įveikus – virš 280 km/h greičiu. Sekantį dešinį posūkį įveikiu antru bėgiu 130 km/h greičiu.
Tada žiede seka ilgas dešinysis posūkis, kurį aš įveikiu giliai nuspaudęs akseleratoriaus pedalą. Čia mano kūną veikia maksimalios išcentrinės jėgos, posūkyje važiuoju maždaug 265 km/h greičiu įjungęs penktą pavarą.
Galiausiai pasiekiu kažkur 285 km/h greitį ir labai smarkiai stabdau prieš antru bėgiu įveikiamą dešinį posūkį, mano greitis siekia 100 km/h, kai nuo čia seka staigus kairysis posūkis, kuris reikalauja didelio dėmesio sutelkimo, ir aš turiu būti labai atsargus, kai įveikiu jį 180 km/h greičiu, trečiu bėgiu. Baigdamas šią trasos sekciją aš greitėju iki 300 km/h.
Toliau seka greitas ir labai sunkus „chicane“ tipo kairys-dešinys posūkis, kurį aš įveikiu maždaug 120 km/h greičiu prieš kitą pagreitėjimą iki 300 km/h. Sekantis yra vienas iš dviejų sunkių posūkių – antru bėgiu 120 km/h greičiu įveikiamas dešinysis posūkis. Tarp dviejų posūkių mano greitis siekia 230 km/h ir čia važiuoju įjungęs ketvirtą pavarą.
Lieku įjungęs ketvirtą bėgį, tačiau stabdau iki 150 km/h dešiniam posūkiui, po to greitėju iki 245 km/h prieš įjungiant antrą pavarą ir pristabdžius iki 80 km/h įveikiu kairįjį posūkį. Paskutinis, dešinysis posūkis, kuris veda į starto-finišo tiesiąją yra įveikiamas maždaug 150 km/h greičiu. Šio posūkio įveikimas yra lemiamas, jei aš noriu geru greičiu pradėti sekantį ratą.“
Nugalėtojai:
1992: G. Bergeris „McLaren”
1993: A. Senna „McLaren”
1994: N. Mansellas „Williams”
1995: D. Hillas „Williams”
1996: D. Hillas “Williams”
1997: D. Coulthardas „McLaren”
1998: M. Hakkinenas „McLaren”
1999: E. Irvine’as „Ferrari”
2000: M. Schumacheris „Ferrari”
2001: M. Schumacheris „Ferrari”
2002: M. Schumacheris „Ferrari”
2003: D. Coulthardas „McLaren”
2004: M. Schumacheris „Ferrari”
2005: G. Fisichella „Renault”
2006: F. Alonso „Renault”
2007: K. Raikkonenas „Ferrari”
2008: L. Hamiltonas „McLaren”
2009: J. Buttonas „Brawn”
2010: J. Buttonas „McLaren"
2011: S. Vettelis „Red Bull"
2012: J. Buttonas „McLaren"
2013: K. Raikkonenas „Lotus"
2014: N. Rosbergas „Mercedes"
2015: L. Hamiltonas „Mercedes"
Lenkimai:
Dažniausiai lenkimams naudojamos vietos/posūkiai: Jones, Brabham, Albert road, Clark.
Daugiausia lenkimų užfiksuota: apytiksliai vienodai visose minimose vietose.