„Alfa Romeo“: „Aston Martin“ komandą pergudravome taktiškai

„Alfa Romeo“: „Aston Martin“ komandą pergudravome taktiškai
logo 2022 Lapkričio 21 d. 21:04, Pirelli

„Alfa Romeo“ komandai pavyko labai stipriai pradėti šių metų sezoną: pavasario GP etapuose naujas komandos lyderis Valtteri Bottas kovojo su varžovais iš „Mercedes“ komandos. Tai leido šveicarų ekipai kažkuriuo momentu užimti penktąją vietą Konstruktorių įskaitoje, bet vėliau Hinvillo kolektyvas įsitvirtino 6-toje Konstruktorių taurės įskaitos vietoje – paskui tris „top“ komandas ir „Alpine“ bei „McLaren“ kolektyvus.

Tačiau vėliau jėgų išsidėstymas ėmė keistis. Mašinos modernizavimui trūkstami pinigai padarė savo – po Monrealio etapo „Alfa Romeo“ beveik neuždirbo taškų, o varžovai iš „Aston Martin“ ėmė greitai mažinti atsilikimą.

Kadangi kiekviena aukštesnė pozicija Konstruktorių įskaitoje reiškia 10-12 mln. JAV dolerių didesnius prizinius pinigus, „Alfa Romeo“ gyvybiškai svarbu buvo išsilaikyti priekyje. Prieš finalines lenktynes Abu Dabyje skirtumas nuo „Aston Martin“ buvo sumažėjęs iki penkių taškų - „Alfa Romeo“ nutarė paaukoti savo lenktynes, kad maksimaliai apsunkintų gyvenimą pagrindiniams varžovams iš Silverstouno.

Bottas nuvažiavo labai ilgą atkarpą po starto, kad su senomis padangomis atsidurtų Lance'o Strollo kelyje, kuris tam laikui jau buvo surengęs pirmą sustojimą. Pats suomis su tokia konservatyvia taktika negalėjo pretenduoti į aukštą rezultatą, bet iš Strollo atėmė nemažai brangių sekundžių.

„Tiesą sakant, šįkart mes neturėjome aukšto tempo, - aiškino Valtteri. - Todėl mano taktika buvo gynybinė. Aš stengiausi kuo ilgiau išsaugoti padangas darbinėje būklėje. Ir kai paskui mus pasirodė žalios mašinos, mes pradėjome savo žaidimus.

Galiausiai aš neuždirbau taškų, nors ir buvau gan arti jų. Džiaugiuosi, kad mums pavyko pasiekti savo. Mes laukėme, kada „Aston Martin“ važiuos sustojimui ir pasivys mus, bet mes tada apsunkinsime jiems gyvenimą“.

Lance'as Strollas ir Sebastianas Vettelis uždirbo taškus Abu Dabyje už 8 ir 10 vietas, bet to pakako tik tam, kad dvi komandos susilygintų komandinės įskaitos lentelėje. Tokiu atveju aukščiau vertinamas tas rezultatas, kurios komandos pilotas yra užėmęs aukštesnę vietą GP lenktynėse – penktoji V. Botto vieta Imoloje leido šveicarų komandai likti šeštoje Konstruktorių taurės vietoje.

Guanyu Zhou pridūrė, kad „Alfa Romeo“ ne tik kovėsi su „Aston Martin“, bet ir stengėsi savo veiksmais palengvinti „Alpine“ ir „McLaren“ pilotų padėtį, kad jie iš „Aston Martin“ atimtų kuo daugiau taškų. Tai leido Danieliui Ricciardo išsaugoti devintą vietą, nežiūrint į visus Sebastiano Vettelio bandymus aplenkti australą paskutiniuose ratuose.

„Šioje lenktynėse mes turėjome konkrečią užduotį, - aiškino kinų pilotas. - Jei mes negalime aplenkti jų trasoje, tai turime aukoti savo pozicijas, užtikrindami aukštesnės vietas „Alpine“ ir „McLaren“.

Būtent todėl aš turėjau ankstyvą sustojimą, nors padangos dar nebuvo iki galo susidėvėjusios. Taip mes paskatinome Strollą labai ankstyvam sustojimui ir leidome kitiems sportininkams manevro laisvę.

Manau, labai svarbu, kad mes pasiekėme savo. Tai puikus pasiekimas ir labai džiaugiuosi komanda. Valtteri labai rizikavo su taktika, o aš bandžiau padaryti viską, kad būtų realizuotas mūsų planas.

Galiausiai mes užbaigėme sezoną su vienodu taškų skaičiumi, mažos mūsų gudrybės buvo lemiamos. Tai mus smarkiai padės kitame sezone.“

Bottas ir Zhou toliau lenktyniaus „Alfa Romeo“ 2023 metais, o dar po metų komanda atgaus savo seną „Sauber“ pavadinimą.

Alfa Romeo F1 Team ORLEN
Komanda: Alfa Romeo F1 Team ORLEN 2024 sezono taškai: 96
Variklis: „Ferrari“ Važiuoklė: C42
Plačiau
Valtteri Bottas
Pilotas: Valtteri Bottas 2024 sezono taškai:
Komanda: Sauber Amžius: 34 m.
Plačiau


Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
×

TOP naujienos

F-1.lt pulsas

Spėlionės TOP

# Vartotojas Taškai
1. f1a 1005
2. mantioras 1001
3. Tadux15 1000
4. Kęstutis Šimkus 991
5. Giriby 983