„Alfa Romeo“ bandys užkamšyti tradicines „Sauber“ skyles

„Alfa Romeo“ bandys užkamšyti tradicines „Sauber“ skyles
logo 2019 Vasario 04 d. 13:03, Sauber

Šveicarijoje toliau komentuoja „Sauber“ komandos pervardinimą į „Alfa Romeo Racing“ ir bando išsiaiškinti, prie ko tai gali privesti. Kai kurie šio žingsnio aspektai yra nelabai akivaizdūs.

Visų pirma, yra aišku, kad tradicinė verslo ir technologinė partnerystė tarp komandos iš Hinvilio ir „Ferrari“ bus dar glaudesnė ir tai naudinga abiem pusėms: Maranellas kur kas aktyviau savo tikslams naudos modernų ir kokybišką 70 mln. eurų vertės „Sauber“ vėjo tunelį ir nuo šiol niekam dėl to nekils jokių klausimų.

Šveicarų leidinys „Blick“ toliau tvirtina, kad iš posto pasitraukęs Skuderijos vadovas Maurizio Arrivabene Hinvilyje gali būti panaudotas kaip geras marketingo specialistas. Žinoma, jis netaps ekipos vadovu, nes šį postą užima ir jame sėkmingai tvarkosi Fredericas Vasseuras.

„Sauber“ marketingo departamento darbo silpnąja vieta istoriškai būdavo tokia labai svarbi „Formulės-1“ sritis kaip prastas ryšys su sirgaliais, o tai smarkiai atsiliepdavo prastai organizuotai prekybai suvenyrine produkcija. Tarp kitko, šios problemos Hinvilyje negalėjo išspręsti nuo pat 1993 metų, nuo šveicarų komandos debiuto F-1. Galima neabejoti, kad dabar prekyba atributika ir kitokiais suvenyrais bus sutvarkyta kaip pridera ir labai tikėtina, kad būtent tuo ir užsiims M. Arrivabene.

Suprantama, kad suartėjimas su „Ferrari“ pervadintai komandai reiškia ir papildomas garantijas ekipos personalui, o gabesni ir labiau prityrę specialistai gaus rimtą šansą ateityje pereiti dirbti į italų komandą. „Alfa Romeo“ komandos planuose 2019 metams – kova dėl 6 vietos Konstruktorių taurės įskaitoje ir tai yra programa „minimum“.



Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
×

TOP naujienos

F-1.lt pulsas

Spėlionės TOP

# Vartotojas Taškai
1. f1a 816
2. Giriby 812
3. mantioras 805
4. Gudas 796
5. Kęstutis Šimkus 794