AMuS: Ostine niekas nebuvo įrodyta (2)

AMuS: Ostine niekas nebuvo įrodyta
logo 2019 Lapkričio 07 d. 00:04, Ferrari

Praėjusį savaitgalį Ostine vyko daug diskusijų apie naują FIA techninę direktyvą bei galimą „Ferrari“ sukčiavimą.

Italų ekipa lenktynėse atrodė blankiai, o „Red Bull“ atstovas Maxas Verstappenas skambiai pareiškė, kad „taip nutinka, kai nebegali sukčiauti“.

„Auto Motor und Sport“ F-1 žurnalistas Michaelis Schmidtas mano, švaistytis kaltinimais dar per anksti. Anot vokiečio, situacija turėtų bÅ«ti aiškesnė kitame etape Brazilijoje.

Toliau, M. Schmidto mintys apie įvykius praėjusį savaitgalį.

Taika tarp didžiųjų komandų egzistavo iki balsavimo dėl 2021 m. taisyklių. Po to, kai naująjį reglamentą palaimino „Ferrari“, vėl kilo karas tarp ekipų.

Ä®tardama, jog „Ferrari“ sukčiauja, „Red Bull“ kreipėsi į Tarptautinę automobilių federaciją (FIA). Pastaroji vėliau išplatino techninę direktyvą, taip užkirsdama kelią galimam sukčiavimui. Sutapimas, bet „Ferrari“ Ostino trasoje atrodė blankiai. Varžovai džiaugiasi pasiekę  savo. Bet džiaugtis dar per anksti.

Nuo pat sezono pradžios „Mercedes“, „Red Bull“ ir „Renault“ kÅ«rė sąmokslo teorijas apie „Ferrari“ variklį. Niekas negali paaiškinti kaip tam tikru lenktynių savaitgalio metu italams pavyksta stipriai padidinti variklio galią. Kalbame apie 50 AG. Tokiam skaičiui pasiekti prireiktų dviejų motoro tobulinimo metų. Tad normalu, jog daugeliui sukėlė įtarimų toks staigus galios šuolis.

Problema ta, jog varžovai nerado jokių rimtesnių įrodymų, jog „Ferrari“ sukčiauja. Buvo daug įvairių teorijų, bet jokių įrodymų. Štai kodėl iki šiol nei viena komanda nepateikė protesto. Nes jį pateikus ir vėliau nieko nepešus, galima viešai apsijuokti.

Štai kodėl buvo skleidžiami gandai, o „Ferrari“ stengėsi visas tas kalbas sumenkinti teigdama, kad galios persvara iš tikrųjų yra tik 20 AG. Abiejų pusių pozicijos buvo gana aiškios. Viena stengėsi sukelti kuo didesnį šurmulį. Tuo tarpu kita stengėsi tą šurmulį nuraminti. O FIA laikėsi savo pozicijos - jei kam nors kyla įtarimų, turi pateikti protestą.

Prieš JAV GP „Red Bull“ kreipėsi į FIA su prašymu išaiškinti tam tikrus procesus. Federacija atsakė komandai ir tuo pačiu išplatino ekipoms techninę direktyvą 035/19.

Varžovų veiksmai ir siekiai buvo aiškÅ«s. Jei „Ferrari“ iki tol sukčiavo, Ostine ji turėjo nustoti tai daryti. Štai kodėl italų ekipa buvo atidžiai stebima tiek šeštadienį, tiek sekmadienį.

Ilgai laukti nereikėjo. Kvalifikacijoje „Ferrari“ persvara prieš varžovus tiesiosiose sumažėjo per pusę. Tad konkurentų išvada buvo aiški. O po to, kai, italų ekipa silpnai pasirodė lenktynėse, kalbos apie sukčiavimą dar labiau sustiprėjo.


Komentarai (2)
Lexxus
| 11/07 13:33 Atsakyti
Na, įrodė, kad ta legali, bet nelegali Renault GPS sistema niekaip neįtakoja jų rezultatų...
deivec
| 11/07 07:13 Atsakyti
pagreitejo ar suletejo stai kur klausimas...
virsta visas sitas reikalas i santa barbara...
bet aisku viena seniai...komandos visada sakys ka reikia sakyti ir nieko daugiau
Adrian Newey knyga tai puikiai iliustruoja
×

TOP naujienos

F-1.lt pulsas