„Super Aguri“ lenktynininkas Anthony Davidsonas pakankamai patirties įgavo dirbdamas BAR ekipos, vėliau pervadintos į „Honda“, pilotu bandytoju, tačiau lenktynėse nesugebėdavo prilygti komandos draugui ir įspūdingų rezultatų kol kas nepademonstravo.
Ligšiolinė karjera:
2000 metais tapo Didžiosios Britanijos „Formulės Ford Zetec“ čempionu bei gavo „Autosport/McLaren“ geriausio metų jauno lenktynininko apdovanojimą.
2001 metais Didžiosios Britanijos „Formulės-3“ pirmenybėse tapo vicečempionu bei pradėjo bandyti BAR „Formulės-1“ bolidą.
2002 metais dirbo BAR komandos bandytoju ir gavo progą dukart sudalyvauti „Formulės-1“ lenktynėse, vairuodamas „Minardi“ bolidą, tačiau abukart dėl savo klaidų finišo nepasiekė.
2003 – 2006 metais dirbo BAR (vėliau „Honda“) bandytoju. 2005 metais dalyvavo vieneriose „Formulės-1“ lenktynėse, tačiau po poros ratų po starto pasitraukė iš kovos dėl variklio gedimo.
2007 m. A. Davidsonas pagaliau gavo savo šansą „Formulėje-1“ – jam atiteko „Super Aguri“ lenktynininko vieta visam sezonui. Deja, britą nustelbė taškų komandai pelnęs T. Sato, o jo kraitis liko tuščias. Geriausiais lenktynininko pasirodymais tapo tris kartus užimta 11-oji vieta.