Barselonoje įpusėjo antroji bandymų diena, kurią geriausiai pradėjo „Racing Point“ atstovas Sergio Perezas, kuris greičiausią savo ratą įveikė per 1 min. 17,347 sek.
Meksikietis kiek daugiau nei 0,4 sek. aplenkė „Renault“ atstovą Danielį Ricciardo, kuris pirmoje dienos pusėje liko antras.
Trečią rezultatą antradienio rytą užfiksavo „Red Bull“ lenktynininkas Alexanderis Albonas, kuris S. Perezui nusileido daugiau nei 0,8 sek.
„Mercedes“ lyderis Lewisas Hamiltonas šioje dalyje užfiksavo tik septintą laiką tarp dešimties trasoje pasirodžiusių pilotų, tačiau britas įveikė daugiausiai ratų - net 106.
Barselonoje trasoje jau pasirodė visi pilotai, išskyrus „Ferrari“ atstovą Sebastianą Vettelį, kurį vakar dėl ligos pakeitė komandos draugas C. Leclercas. Monakietis šiandien užfiksavo šeštą rezultatą, o po pietų jo vietą užims vokietis.
👑 Perez is top of the pile 👑
— Formula 1 (@F1) February 20, 2020
The @RacingPointF1 driver goes into lunch fastest, meanwhile @LewisHamilton has notched up 106 laps 😱 #F1 #F1Testing pic.twitter.com/OfH6o8qvKj
Iš duomenų matosi, kad Botas atliko pilną lenktynių simuliaciją, daug geresniu tempu (gal apie 2 s kiekviename rate) nei vakar McLarenai. Daugiau lenktynių simuliacijų nesimato duomenyse.
Na Mersu isradingumas, aisku, gerai. Bet man tai panasu jau i lektuvo pilotavima kada stumdai vaira i prieki ar atgal. Nezinau ar cia su nesikerta su bendra pilotavimo dvasia. Itariu, kad uzbanins.
Kol kas tik bandymai. Nebūtinai sistema pasiteisins. Gali paparščiausiai paaiškėti, kad niekaip neranda balanso, nes netelpa į padangų darbinį langą. Dėl nulio suvedimo gali papraščiausiai per daug atvėsti padangos ir įvažiuojant į posukį prasidėti rimtos problemos.
Teoriškai galima išlaikyti darbinę temparatūrą, bet praktiškai be pagalbinių sistemų, vien tik su pilo darbu, tai per daug ***nios.
Per testus gali bandyti visus nelegalius dalykus. Istorijoje buvo išbandyta ne viena nelegali revoliucinė idėja. Kaip su Mersų bus, dar anksti spėliot. Lyg ir tarėsi su FIA.
nu tai kaip ir viskas aisku ant ko mersai stato argumentas. kamuolys dabar komandu fia pusej :)
Teoriškai galima išlaikyti darbinę temparatūrą, bet praktiškai be pagalbinių sistemų, vien tik su pilo darbu, tai per daug ***nios.
https://i.imgur.com/hzMRNch.png
jo, girdejau. ir tikrai keista butu, jei darytu toki sudetinga dalyka "ant durniaus". as speciau, kad cia bus pasleptas planas B. To vairo smaukyt tikrai niekas neleis, bet gali buti, kad susirinks infos apie optimaliausia tu visu rycagu ir isvirtimu/suvedimu padeti, kuris optimaliausiai tiks ju naujai masinai ir tada uzfiksuos. o gal tik suimituos, kad uzfiksavo ir sumacherio rekordo medziotojas bybele stumdys kokpite :)))) o gal reguliuos tokiu budu kiekvienai trasai ta padeti? irgi logiska - kur kas platesnis diapazonas nustatymams