Antrąją bandymų dieną Barselonoje geriausiai pradėjo S. Perezas (43)

Antrąją bandymų dieną Barselonoje geriausiai pradėjo S. Perezas
logo 2020 Vasario 20 d. 14:37, Racing Point

Barselonoje įpusėjo antroji bandymų diena, kurią geriausiai pradėjo „Racing Point“ atstovas Sergio Perezas, kuris greičiausią savo ratą įveikė per 1 min. 17,347 sek.

Meksikietis kiek daugiau nei 0,4 sek. aplenkė „Renault“ atstovą Danielį Ricciardo, kuris pirmoje dienos pusėje liko antras.

Trečią rezultatą antradienio rytą užfiksavo „Red Bull“ lenktynininkas Alexanderis Albonas, kuris S. Perezui nusileido daugiau nei 0,8 sek.

„Mercedes“ lyderis Lewisas Hamiltonas šioje dalyje užfiksavo tik septintą laiką tarp dešimties trasoje pasirodžiusių pilotų, tačiau britas įveikė daugiausiai ratų - net 106.

Barselonoje trasoje jau pasirodė visi pilotai, išskyrus „Ferrari“ atstovą Sebastianą Vettelį, kurį vakar dėl ligos pakeitė komandos draugas C. Leclercas. Monakietis šiandien užfiksavo šeštą rezultatą, o po pietų jo vietą užims vokietis.


Komentarai (43)
a9
| 02/20 19:02 Atsakyti
Jeigu į temą ir kam nors įdomūs antros bandymų dienos popietinės sesijos duomenys - https://pastebin.com/tB3ZaueJ
Iš duomenų matosi, kad Botas atliko pilną lenktynių simuliaciją, daug geresniu tempu (gal apie 2 s kiekviename rate) nei vakar McLarenai. Daugiau lenktynių simuliacijų nesimato duomenyse.
Norge logo rėmėjas
| 02/20 18:37 Atsakyti
jus man paaiskinkit viena dalyka. rodo testus f1 tv pro ir dvi bobikes komentatores eina ir sneka: "truputi gaila matyti ferrari off the pace, butu smagu, kad jie taip pat kovotu su mercedes ir red bull". ***?! ar jos galvas pasale? kas ten per transliaciju sefai, kad leidzia tokias nesamones sneketi? vetelis su c4 ruselo laiku vaziuoja ir jos nusprendzia, kad cia ferari tempas...kazkoks nesusipratimas
mariusis
| 02/20 18:25 Atsakyti
Gambini
02/20 15:42

Na Mersu isradingumas, aisku, gerai. Bet man tai panasu jau i lektuvo pilotavima kada stumdai vaira i prieki ar atgal. Nezinau ar cia su nesikerta su bendra pilotavimo dvasia. Itariu, kad uzbanins.

O kokia ta dvasia? Ant vairo ir taip pypu pypu mygtukų, tai ir kaip naikintuvą spaudinėji viską, kad pavažiuoti.
Norge logo rėmėjas
| 02/20 18:18 Atsakyti
kart
02/20 18:07

Kol kas tik bandymai. Nebūtinai sistema pasiteisins. Gali paparščiausiai paaiškėti, kad niekaip neranda balanso, nes netelpa į padangų darbinį langą. Dėl nulio suvedimo gali papraščiausiai per daug atvėsti padangos ir įvažiuojant į posukį prasidėti rimtos problemos.
Teoriškai galima išlaikyti darbinę temparatūrą, bet praktiškai be pagalbinių sistemų, vien tik su pilo darbu, tai per daug ***nios.

tai gal nori tureti galimybe jei reiktu ir kai reiktu pasireguliuot priklausomai nuo padangu bukles, trasos ir jos temperaturos. nes jei matai, tai dabar irgi ne visada naudoja. prasuka 10 ratu ir nesmauke su normaliu suvedimu.
Black_Death
| 02/20 18:13 Atsakyti
kart
02/20 17:13

Per testus gali bandyti visus nelegalius dalykus. Istorijoje buvo išbandyta ne viena nelegali revoliucinė idėja. Kaip su Mersų bus, dar anksti spėliot. Lyg ir tarėsi su FIA.

Pries kelis metus uzdraude bandyti nelegalius elementus ir idejas, bet leidzia bandyti inovacinias naujienas, kurias nebutina naudoti nei einanciais nei sekanciais metais
kart
| 02/20 18:07 Atsakyti
Norge logo rėmėjas
02/20 18:00

nu tai kaip ir viskas aisku ant ko mersai stato argumentas. kamuolys dabar komandu fia pusej :)

Kol kas tik bandymai. Nebūtinai sistema pasiteisins. Gali paparščiausiai paaiškėti, kad niekaip neranda balanso, nes netelpa į padangų darbinį langą. Dėl nulio suvedimo gali papraščiausiai per daug atvėsti padangos ir įvažiuojant į posukį prasidėti rimtos problemos.
Teoriškai galima išlaikyti darbinę temparatūrą, bet praktiškai be pagalbinių sistemų, vien tik su pilo darbu, tai per daug ***nios.
Norge logo rėmėjas
| 02/20 18:00 Atsakyti
nu tai kaip ir viskas aisku ant ko mersai stato argumentas. kamuolys dabar komandu fia pusej :)
kart
| 02/20 17:56 Atsakyti
Klepsidra
| 02/20 17:53 Atsakyti
Mersai konsultavosi su FIA tai reiktu suprasti, kad buvo leista. Reglamento postinti nebutina - Allisonas ji skaite. Kad sezono metu neliks - irgi tiketina
kart
| 02/20 17:50 Atsakyti
Norge logo rėmėjas
02/20 17:42

jo, girdejau. ir tikrai keista butu, jei darytu toki sudetinga dalyka "ant durniaus". as speciau, kad cia bus pasleptas planas B. To vairo smaukyt tikrai niekas neleis, bet gali buti, kad susirinks infos apie optimaliausia tu visu rycagu ir isvirtimu/suvedimu padeti, kuris optimaliausiai tiks ju naujai masinai ir tada uzfiksuos. o gal tik suimituos, kad uzfiksavo ir sumacherio rekordo medziotojas bybele stumdys kokpite :)))) o gal reguliuos tokiu budu kiekvienai trasai ta padeti? irgi logiska - kur kas platesnis diapazonas nustatymams

Sudėtingas tik tiek, kad reikia sukti galvą kaip apeiti reglamentą. Pati idėja nėra nauja ir technologiškai turbūt ne pati sudėtingiausia.
×

TOP naujienos

F-1.lt pulsas