Greitis F1 daznokai igaunamas saugumo saskaita. Apie tai kalba buves Jordan inzinierius Gary anderson'as. Airis per interviu zurnalistams sake, kad komandos stengiasi pagaminti kuo lengvesni bolida, kad veliau ideti taip vadinama "balasta", kurio padeti galima reguliuoti priklausomai nuo trasos pobudzio, kad bolidao svorio centras vienu ar kitu atveju butu reikiamoje padetyje. Tai palengvina pilotams sureguliuoti bolida. Pripazinkime, kad Monaco ir Monza trasos skirtingos, tai ir reguliavimas, o siuo atveju balasto padetis - skirtinga. Kaip zinia, balastas gaminamas is amalgamos (sunkoka medziaga) ir deja nera tvirtinama taip saugiai kaip kitos bolido detales. Tai naturalu - kad butu galima lengvai balansuoti bolida. Avarijos metu jis gali nutrukti. Pagal Andersona, kaikuriu komandu balastai gali siekti apie 100 kg !!!