apie lenktyniu matyma (ne ziurejima)

2014 Kovo 30 d. 20:49

1. Iskart persiprasau bespringstanciuju - atskira tema kuriu, tam, kad butu kazkoks matomumas bei argumentuoti komentarai, nes po naujiena (bet kuria is ju), labai sunku susigaudyti apie ka eina kalba, mat tiesiog vieni pries kitus draskosi.

2. Be abejo rasysiu apie tai, kas man idomu t.y. apie Raikkoneno lenktynes ir nevisai teisinga kritika pastarojo atzvilgiu.

3. Alonso suvaziavo labai geras lenktynes, ypac paskutinius ~12 ratu t.y. po paskutinio stopo.


Taigi, kiekvienas jusu turi galimybe ir gali isanalizuoti visa norima informacija lenktyniu metu, o ypac po ju, aciu FIA, jie pateikia aibe ivairiausios informacijos po lenktyniu - pagal kiekviena lenktynininka, pagal rikiuote, pagal ratu skaiciu, laika, etc.

Stai ka mes is sios info randame.
Lenktyniu laikas Fernando Alonso: 1:41:01.966, grubiai tariant tai yra 1 val 41 min 02 sec.

Lenktyniu laikas Kimi Raikkonen: 1:40:57.674 ir +1 ratas, kuris, lenktyniu vidurki stebint, buvo 1:47.xxx, todel visas laikas butu apie 1 val 42 min 45 sec.

Is cia gauname pirma informacija: skirtumas finise yra 1 min 43 sec.


Dabar stebime lenktyniu pradzia - pries 2-aji rata skirtumas tarp lenktynininku yra 1,7 sec, o jam prasidejus arti 2 sec, tai fiksuokim - Fernando pirmavo pries Kimi 2 sec pries incidenta.

Incidentui ivykus Raikkonenas per 2 ir 3 ratus prarado Alonsui 1 min 13 sec (FA lap2-1:49.154; lap3-1:48.219; KR lap2-2:30.743; lap3-2:09.402).
Pridejus 2 sec pries 2 rata, gauname 1 min 15 sec.

Taigi, realus skirtumas ka Kimi pralaimejo rikiuotes gale yra 1:43 - 1:15 kas yra ~28 sec arba grubiai puse minutes.

Pazvelgus i laiko ataskaita, visa si atsilikima Kimi pasikrove butent paskutineje lenktyniu dalyje, kai jo atsilikimo nuo Alonso laiko suma pradedant 44 ratu kaip tik ir sudare 29 sec t.y. apie puse minutes...


Kazkaip stai taip. Tai nera pasakojimas apie tai, kaip Raikkkonenas ikrove Alonsui. Tai yra objektyvi tempo analize, rodanti, kad nera viskas jau taip i vienus vartus, o ir negalejo buti.

Laukiam keliu normalesniu sausu lenktyniu be jokiu ekscesu ir Magnussenu :)

Tai tiek ziniu. Geros darbo savaites (gal kam dar ir mokslo), ir netrukus jau Bahreino GP.

C ya!

2014 Kovo 30 d. 20:52

PS Nuo 4-o (po Kimio stopo) iki 42-o (pries Fernando stopa), atmetus tuos ratus, kuriu metu vyko kiti planuoti pitstopai, pagal ratu iveikimo laikus Fernando buvo greitesnis 17. o Kimi - 13 kartu.

Norint, galima ir siu laiku tikslu skirtuma paskaiciuoti, bet cia jau too much :D

2014 Kovo 30 d. 21:08

Tai isvada kokia? Kad Kimis yra stabiliai po truputi letesnis per visa lenktyniu distancija ir tiek?

2014 Kovo 30 d. 21:13

Tokiems paranojikams kaip Sub7, kuriu tikslas tik pavaryt ant Kimio si tema bus pats tas, gaila, kad ligoniai ir lieka ligoniais, kuriem kazka aiskint beviltiska turbut, na bentjau protingi fanai galbut atkreips demesi. O isvada tokia, kad jei ne Raikkoneno padangos pazeistas dugnas ir low downforce'as tai neaisku kieno naudai butu sita statistika :)

2014 Kovo 30 d. 21:16

nu kimis ir man patinka, bet sita analize jau kazkiek perlenkia. pats kimis sake, kad padanga pazeide dugna, balansas bolido pakites. vaziavosi NEKAZKA ir tik paskutini stinta suvaziavo normaliai, kas is esmes priestarauja tavo analizei. :D

2014 Kovo 30 d. 21:17

Isvada, kad abieju Ferrari greitis buvo TOP 3-5 lygio.
Alonso suvaziavo puikias lenktynes. Kimiui, deja, nepasiseke.

Atsilikimas - realus tempo atsilikimas - ivyko po Alonso paskutinio sustojimo, kuomet jis skrido, kai tuo metu Raikkoneno padangos buvo +9 ratu senumo.

O galutine isvada bus lapkricio gale.

2014 Kovo 30 d. 21:19

Kimi sake, kad paskutinio stinto metu bolidas elgesi tinkamai t.y. jausmas bolida valdant, o ne rato iveikimo laikas - timekeepingas nemeluoja.

Ir prasau cia nesiplesti i vieni kitu diagnozes. Ne tam atskirai parasiau juk :)

2014 Kovo 30 d. 21:24

AF1> siaip toks skaiciavimas yra su labai didele paklaida nes bendras tempas labai priklauso nuo to uz ko vaziuoji (ar pries akis tuscia trasa ar velkiesi paskui kazka), taip pat kokia strategija parinkta ir t.t. Kimis vaziavo 2 stop (neskaitant padangos prakiurdymo) o alonso 3 stop taktika. As primeciau dabar per live timinga tai skaiciai gaunasi tokie: po 4 rato, tarp lyderio ir Alonso skirtumas 7sec o tarp lyderio ir Kimio - 71sec, vadinasi tarp FA ir KR skirtumas 64sec; po 26 rato tarp lyderio ir Alonso - 25sec o tarp lyderio ir Kimio - 107sec, vadinasi skirtumas tarp FA ir KR 82sec. Per 22 ratus Kimis nuo Alonso atsiliko ~18sec. Tai skaiciai 'biski' kitokie.

2014 Kovo 30 d. 21:35

AF1> tai jei kimiui bolidas paskutiniam stinte elgesi tinkamai ir jis kaip tik tuo metu vaziavo leciau uz alonsa... tai ka tai reiskia? :) ar cia kazkur dviguba ironija paslepta?

Xtremez turi geru pastebejimu. lygint tempa siu pilotu siose lenktynese yra beprasmiska.

2014 Kovo 30 d. 21:41

Analizė nebloga, tik kartais nelabai stilius it kt. suderintas, tai neeina iškart visko suprasti, kelis kartus reikia skaityti :)

P.S. f-1.lt Kimi iš vis nurešė, kad net iki šiol neparašo jo interviu :D

2014 Kovo 30 d. 21:46

Tai of koz priklauso nuo padeties trasoje ir konkretaus momento. Argi kas neigia?

O tamsta emi 26-a rata pvz. Kodel? Juk tuo metu Alonso buvo pries savo 2- sustojima t.y. pakankamai greitas, tuo tarpu Raikkonenas jau buvo dukart sustojes iki 26-o rato, todel tavo skaiciavimas siek tiek tendencingas t.y. istrauktas is pilno vaizdo. Ypac ten aktualus 13-17 ratai, kai Alonso vaziavo in the clean air (basically visa savo stinta 13-25 ratuose), o Raikkonenas tuos 13-17 ratus buvo uzstriges uz backmarkeriu (sioje vietoje komanda turejo keisti taktika, bet anyway)...

Zodziu viskas ka as noriu pasakyti is viso bendro vaizdo - po dvieju etapu Alonso pirmauja 1:0.
Australijoje laimeta tiesiai sviesiai.
Malaizijos vertinti kaip pergale pries teammate'a nemanau, kad objektyviai imanoma.

2014 Kovo 30 d. 21:47

Yra labai daug kintamuju. Pavyzdziui, Ricciardo Vettelio tempu vaziavo iki tol, kol teko prisukt degalus. Taip pat kai atsilieki 2 ratais, gali vaziuot leciau ir tausot technika, nes nera prasmes draskytis. Pirmoje sezono puseje Raikkonenas nedaug atsiliks nuo Alonso, dabar Ferrari leidzia pasikapot.

2014 Kovo 30 d. 21:52

šia tema pervadinčiau "Apie vėja"

2014 Kovo 30 d. 21:58

AF1> tavo ivertinimas mano paskaiciavimo yra neteisingas nes emiau 26 rata todel, kad iki jo Kimis dar nebuvo aplenktas lyderio ratu ir live-timingas rode sekundes, o poto ji LH aplenke ir tada tik +1 lap rode. Butu neaplenktas, buciau paemes daugiau.

Ir jeigu atkreiptum demesi i tai, kad mano skaiciavimai pradeti nuo 4-to rato o ne nuo 1-mo, tai Kimio priverstinis sustojimas is viso sito konteksto yra isbrauktas. Taigi iki 26to rato tiek Alonsas tiek Kimis buvo padare viena 'normalu' sustojima (FA 12tam, KR 17tam ratuose)

2014 Kovo 30 d. 22:05

Viskas OK, nenoriu toliau veltis, nes matau, kad chem dalshe v les - tem tolsche partizany :)

FIA.com po kiekvienu lenktyniu yra aibe timingu ivairiausiais pjuviais. Galima ten rasti daug info.

Reziumuoju dar karta:
2014 so far - Alonso 1:0 Raikkonen

2014 Kovo 30 d. 22:22

1:0? rimtai? :) ne na as irgi i kai kuriuos dalykus ziuriu savaip, bet to neviesinu. negi tu cia rimtai tikiesi kazka is heiteriu itikint, kad po dvieju etapu yra 1:0?

2014 Kovo 30 d. 22:32

Itikineti man nei darbas, nei pomegis. Megstu kartais paraganetis detalese ir padiskutuoti, jei yra apie ka, su mastanciais zmonemis, o jau kiekvienas sau tegu sprendzia kaip nori. Ar ten 1:0, ar 18:3, ar 2:125...

2014 Kovo 30 d. 22:48

Na jeigu faktai rodo, kad ir antrame etape Kimis buvo stabiliai letesnis, bet i faktus nera noro gilintis ir to pasekoje daroma (neteisinga) isvada, tai turbut daugiau nera apie ka ir kalbeti :) Bet viskas suprantama, fanatizmas yra toks dalykas: uzsimerki ir apsimeti kad nieko neivyko :) O realiai kolkas 2:0, tiek kvalifikacijose tiek lenktynese. Beje sitas etapas Alonsui buvo 'eilinis', nieko ypatingo. Jis pastoviai taip vaziuoja. Bus proga, dar ne toki jo vaziavima pamatysi (nes dabar i ji pradedi ziureti, ko anksciau nedarei :)

2014 Kovo 30 d. 22:48

tai kam visa šita tema tada skirta, jeigu ji nėra skirta įtikinti kažką, patikėti kažkuo ? kiekvienas gali panagrinėti detales, kurios jam yra parankios, aš galiu imt gryna galutinį rezultatą lenktynių ir yra 2:0, imant taškus yra 24:6, kvalifikacijoj yra 2:0

2014 Kovo 30 d. 22:57

Tai geros savaites ir labanakt, tuomet :)

2014 Kovo 30 d. 23:16

Jei kimio bolidas elgesi tinkamai paskutineje dalyje, tai ko jis taip ir liko uz grozano? Kazkokios pievos. Ir dar 1:0 jo, teisingai, labanakt :D

2014 Kovo 30 d. 23:44

Bet tai KAM TOKIA TEMA ATIDARYT???

2014 Kovo 30 d. 23:51

AF1 > sakai kad Xtremez skaiciavimas tendencingas ir istrauktas is pilno vaizdo, bet kad ta pati galima pasakyt ir apie tavo skaiciavima. Juk toje atkarpoje nuo 4 iki 42 rato, kur skaiciuoji kiek kartu kuris buvo greitesnis, naujesniu padangu pranasumas 20 ratu buvo Kimi puseje, 10 ratu Fernando. Jau vien atkarpos ivardinimas - "Nuo 4-o (po Kimio stopo) iki 42-o (pries Fernando stopa)"... taip sakant, nuo tada kai KR uzsidejo naujas padangas iki tada kai FA uzsidejo naujas padangas :}

2014 Kovo 31 d. 00:31

Ideja posto ta, kad jeigu nebutu suo nebutu kai ko padares, butu zuiki pagaves. Pagrindinis Alonso triuskintojo advokatas paseke live timinga, padusavo, ir sukure 350-ta tema ta proga

2014 Kovo 31 d. 07:57

Manor, jo, sutinku, ten irgi istraukiau. Taciau toji dalis nera esmine mano siam bendram pastebejime.

2014 Balandžio 02 d. 15:11

slcf1, jo, sitas faktas zinomas. Dekui uz saltini.
Alonso geriau sugeba susidoroti su nepaklusniu bolido priekiu. Yup.

2014 Balandžio 02 d. 15:19

straipsnis pieva (eiline): sako kad nuo MS pasitraukimo isliko nemazai understeer (o kimiui patinka oversteer), o bet kazkodel jis sugebejo tapti champu ir kovoti del pergaliu '07'/'08'. Toliau, pull-rod sistema pas Ferrari buvo parinkta neva todel kad Alonso pries 13 metu (!) viena sezona tragiskame Minardyje vairavo bolida su tokia pakaba. Really?? Cia tikroji priezastis? I think NOT. Eilinis blogerio papezejimas kokiu visam internete pilna.

2014 Balandžio 02 d. 16:33

Xtremez> ta dalis, kad Alonsui specialiai instaliavo pull-rod, nes su ja lenktyniavo kazkada seniai - nesamone, bet esme, jog jis yra labiau familiarus su ja - islieka.

2014 Balandžio 02 d. 18:22

Alonso yra tas kuris geriau prisitaiko prie 'prastesnio' bolido (nervingesnio, prasciau sureguliuoto ir t.t.). Tai cia faktas seniai zinomas, todel jis ir yra geresnis pilotas uz koki nors Buttona (kuris greitai vaziuoja kai setupas tobulas, o kai tik kazkas negerai, tai gale velkasi).

2014 Balandžio 03 d. 16:17

Viską paskaičius, reziumė:

2:0 ;]

2014 Balandžio 03 d. 22:06

Nesąmonė taip skaičiuot: lėtesnių tačkių įtaka visiškai eliminuoja galimybę suskaičiuoti objektyviai.
O šiaip arkliui aišku, kad Kimis Top klasės pilotas ir tikrai bus ne vienas atvejis kai darys Alonzą - klausimo nėra. Bet daryti išvadas iš 1 gonkių ar kvalos nėra prasmės, nes viskas bus aišku lapkritį. O Lapkritį iki šiol Alonzui pavykdavo stovėti aukščiausiai palyginus su jo komandos kolegomis ir ne tik.
Tik mano galva Alonzo kovingumą/agresyvumą numušė 2006-ieji, kai jis suprato, kad dažniau geriau iškovoti 2-ą vietą bet stabiliai, nei rizikuoti prarasti bent kelis taškus. Štai Kemiltonas to nesupratęs ir va....

2014 Balandžio 04 d. 04:24

Bet kiek visokių dundukų yra.. Nepatinka tema, neskaitykit.. Liuks, AF1, dažniau tokių temų.

2014 Balandžio 05 d. 21:44

Misiuli, tiesiog kvailos temos istumia kitas, svarbesnias temas.

2014 Balandžio 06 d. 21:21

Nu siandien turbut visiems viskas aisku, kaip sako AF1: 3:0 Alonso naudai. Jeigu ne SC, tai Kimis butu atsilikes tradiciskai apie ~15sec.

2014 Balandžio 06 d. 21:50

Xtremez> Man atrodo, kad jei ne SC, tai iš pitų FA būtų grįžęs už Kimio, na o tada su naujom padangom būtų jau rodęs kažką, bet 15s - abejoju.

2014 Balandžio 06 d. 21:51

Vieni vartai ir tiek. 3:0

2014 Balandžio 06 d. 22:23

https://twitter.com/LorenzoDL83/status/452885859918815232/photo/1/large kaip ir maniau, Alonso persvara siuo metu yra 0.2-0.3s i rata, lauksim Kimio vairavimo stiliui pritaikytu atnaujinimu ir ziuresim

2014 Balandžio 06 d. 23:18

Reikia nemanyti o skaiciuoti. Siame GP jau nuo pat pradziu Alonso skundesi galios trukumu, tai jeigu jo nebutu tai butu standartiskai 0.6-0.8sec kaip kad buvo Malaizijoje. Su KR viskas aisku, jis tinka Nr2 piloto rolei Ferraryje, uzimdamas Masos vieta.

2014 Balandžio 06 d. 23:30

Skirtumas rate 0.6-0.8 sec. tarp dvieju cempionu? Pats tiki tuo ka sakai? Sapnuok toliau, galios praradime tu :)

TOP naujienos

F-1.lt pulsas