apie lenktyniu matyma (ne ziurejima)

2014 Balandžio 06 d. 23:48

Na ekstremeso komentarai tai isvis nonsensiniai :D Kai tik eilini karta alonsas letas, tai vis jau tocke kalta :D O jei jau Vetteliui sugenda bolidas, tai jau naujokas krauna malku.. :lol:

2014 Balandžio 07 d. 08:34

slcf1> beabejo, nes tai rodo skaiciai. Nereikia tiketi reikia ziureti i faktus. Vien chempiono titulas nereiskia kad pilotas super greitas. Va ir Buttonas gaves tinkama bolida chempionu tapo, nu ir ka. Nuo to jis greitesnis nepasidare. Ir toliau matysim kaip Alonsas daro Kimi kas jau buvo aisku praeitais metais kai tik pasirase kontrakta. Kai kas dar netiki, bet nieko, teks patiketi. Skaiciai kalba uz save.

2014 Balandžio 07 d. 13:45

Xtremez> esme, ar tie skaiciai vertinami sveiku protu, ar fanatizmu :)

2014 Balandžio 07 d. 16:58

Ziu, cia karsta :)

Buvau be interneto kelias dienas, tai lenktynes ir kvala stebesiu tik sian/ryt.

2014 Balandžio 07 d. 21:56

statistika is kitur:

Raikkönen vs. Alonso

Average lap time: 1:45.547 vs. 1:45.532
Best lap time: 1:39.438 vs. 1:139.732
Faster lap number: 25 vs. 32
Total Pit Time: 1:14.877 vs. 1:14. 839

1st stint:

Laps number: 13 vs. 12
Tyre: used soft vs. used soft
Average lap time: 1:43.381 vs. 1:43.195
Best lap time: 1:42.105 vs. 1:41.917
Pit time: 25.009 vs 25.770

2nd stint:

Laps number: 20 vs. 16
Tyre: used soft vs. used soft
Average lap time: 1:43.206 vs. 1:43.090
Best lap time: 1:40.145 vs. 1:40.599
Pit time: 25.415 vs. 24.576

3rd stint

Laps number: 8 vs. 13
Tyre: new medium vs. new medium
Average lap time: 1:45.958 vs. 1:43.737
Best lap time: 1:39.438 vs. 1:39.923
Pit time: 24.453 vs. 24.493

4th stint

Laps number: 16 vs. 16
Tyre: used medium vs new medium
Average lap time: 1:50.029 vs. 1:51.186
Best lap time: 1:39.881 vs. 1:39.739

2014 Balandžio 08 d. 00:45

slcf1> Super statistika, bet man vienas neaiškumas: paskutiniam ketvirtam stinte, kaip gali būti Kimio average lap time būti visa sekund.... Aiiii, čia todėl, kad tuo metu FA važiavo paskui SC, o Kimis turėjo tą SC dar gilgokai vytis.. Žodžiu, pasikalbėjau su savim.

2014 Balandžio 12 d. 14:29

If you followed the Official Live Timming App during the Bahrain race at the time when the safety car was out, you would have heard something a little interesting.

Someone from Ferrari told Kimi, who was behind Alonso, not to push. And after that Kimi yelled and cursed along the lines of something like "Are you seriously tell me not to push? Are you serious?!!"

Then the engineer, with a low and hum*** voice, told him... "It's ok, you can push"

2014 Balandžio 12 d. 16:48

Misiulis> SC fazės metu Kimis aplenkė SC, nes buvo atsilikęs ratu ir atsikovojo ratą, todėl tokie ir skirtumai.

2014 Balandžio 20 d. 11:47

Biski primeciau laikus tai per vidurki, siandien (Kinijoje) KR buvo mazdaug 1.1sec per rata letesnis uz Alonsa. Net ir tose atkarpose kai priekyje nieko nebuvo kas trukdytu. Kiek ten jau dabar yra? 4:0?

2014 Balandžio 20 d. 14:16

Juzefai, tau vis demesio truksta?
Taip. Kinijoje Kimi buvo sutraiskytas. Gintis pries akivaizdzius ir objektyvius faktus nera mano hobby.

2014 Balandžio 20 d. 15:11

Man tai graudu klausyti Alonso fanų, kaip jie aukština Fernandą prieš Kimį. Susidaro įspūdis, kad Alonso yra kitos lygos pilotas. :D Net neabejoju, kad į galą sezono visi Alonso fanai tylės, kai Kimis įsivažiuos. Nesakau, kad jis triuškins ispaną, nesakau, kad ir laimės visada prieš Alonsą, bet laikui bėgant atsilikimas ne tik kad mažės, bet manau daugiau, ar mažiau pajėgumai susilygins ir dar šie pilotai kovos labai rimtai. Visi tie lyginimai su Massa ir taip toliau, labai apgailėtini. Be to, graudu klausyti, kaip visi verkia, kad nepaėmė "Ferrari" Hulkenbergo... O kam jį imti? Kad talentą jaunuolio sužlugdyti, vis vien ekipa būtų neleidusi Alonso vokiečiui aplenkti taškais gale sezono, čia ne "RedBull", ne "Mercedes", ar "McLaren". Italų ekipoje visada galiojo standartai ir ypač dabar, esant ispanui. Tai nėra blogai, bet jei nori pamatyti "Ferrari" bolidų kovą trasoje, šiai dienai tik Kimis ir buvo tinkamas variantas, nes Hamiltonas ir Vettelis turėjo sutartis su savo ekipomis, daugiau pilotų, kuriems būtų leista ispaną "pastumti", manau rikiuotėje nėra. O, kad Kimis kol kas nepasipriešina ispanui, stebėtis visiškai nereikia, man tai jokios nuostabos nekelia, kaip minėjau laikui bėgant, net neabejoju, kad Raikkonenas dar kovos su Alonsu trasoje.

2014 Balandžio 20 d. 16:16

LewisNr1>> išsisaugok kur nors šitą komentarą, ir po metų kartu galėsim iš jo pasijuokt :))

2014 Balandžio 20 d. 16:49

AF1> neverk ir nedejuok. Mes sitoje temoje galime analizuoti pilotu pajegumus komandoje. Ta ir darome.

2014 Balandžio 20 d. 16:50

LewisNr1> man rodos net neabejojai po Australijos kad po poros etapu viskas pasikeis. Dabar jau 'juokdamasis is kitu' nukeli viska i sezono gala. Ok, palauksim sezono galo, paziuresim :)

2014 Balandžio 20 d. 16:54

Gaila cia nera smailo facepalm :mutant:

2014 Balandžio 20 d. 17:44

AF1 >> Pakartosiu vieno nario žodžius iš ankstesnių temų, labai įstrigo... "delnu užsidengiu veidą ir maža amplitude lėtai sukinėju į šonus..." :D

2014 Gegužės 12 d. 00:23

As kad nepamirsciau skaitliuko, tai parasau: 5:0. Sezono gale bus lengviau suskaiciuoti galutinius rezultatus.

2014 Gegužės 12 d. 10:15

Įprastai jau kvalifikacijos figuruodavo tamstos pats pirmas komentaras, kažkaip šeštadienį ''prisimiršai'' savo analizę pateikt. Dėl Ispanijos GP, tai nedėčiau pliuso Alonzo naudai, tik dėka naujų padangų ir sugebėjo aplenkt, ir tai kiek plėšėsi.

2014 Gegužės 12 d. 22:49

"Kimi- Robertson- Ferrari: Spain 14:- Analysis"
So it seems Steve Robertson has gotten immediately in touch with Ferrari over the Spanish GP Fiasco concerning a banks pay driver getting beggars support.
This leads to one of many things:-
1- Kimi really feels what Ferrari did was wrong.
2- Robertson clearly feels Ferrari isn't following their contract details with Kimi support.
3- Ferrari has been told in no short order by Kimi & Robertson that what happened in Spain 2014 is breach of trust & contract as an employee employed to do maximum performance.
4- Being hampered by the team themselves is not what Kimi signed up his contract with Ferrari for.
5- Steve Robertson is immediately looking at reason & answers from Ferrari, simultaneously looking at his clients contract that has been drawn up with Kimi's lawyers etc as a Management Team.
6- If not satisfied with Ferrari's answers on the matter at hand, Steve Robertson will immediately and without fail look after his clients future affair.
7- If that future affair is Kimi continuing in F1 in 2015, then he will immediately start getting in touch with future prospects with other teams, which will include a call to Ron Dennis etc.
8- It's not Alonso, but Kimi that will not renew his 1+1 option at the end of the year, and move somewhere else if he isn't satisfied with Ferrari or their Performance level.
9- Kimi is not Massa. He has walked away before, he will walk again without a backward glance. Kimi has nothing to lose, and enough money do what he wants.
So, if Ferrari are not careful, they might lose both Kimi & Alonso at the end of the year. Good luck with that if they don't play fair from now on.

2014 Gegužės 13 d. 17:01

malcov> o ka kvalifikacija? 0.1sec yra praktiskai lygu. Ir tai buvo todel kad Alonsas turejo problemu derinant bolida. Bet kazkodel pamirsai jog visomet sakiau kad esme lenktynes o ne praktikos ar kvala. Beje, tam kad Alonsas gautu naujas padangas, jis turejo su senom nuvaziuoti geriau negu Raikonenas su senom ir ta jis sekmingai padare. Dar daugiau, Alonsas su senom vare taip pat kaip Raikis su naujom. Sitos vietos tu nematei, todel rasau kas vyko istikruju. Butent cia Alonsas, kurio niekas neblokavo, galejo isiverzti (virtualiai) i prieki. Kazkodel pamirsai jog tam kad gauti naujas padangas, Alonsas turejo suvalgyti ~22sec skirtuma del papildomo pitstopo. O visi lenktynes pradejo vienu metu ir su vienodom salygom.

2014 Gegužės 13 d. 17:20

sLc> kas cia sita brieda rase? Juokingos pora vietu: "4- Being hampered by the team themselves is not what Kimi signed up his contract with Ferrari for." O tai kad Kimis vaziuoja tragiskiau uz Massa ir jo rezultatai smarkiai prastesni palyginus su Alonsu - irgi ne tai ko Ferrari tikejosi is jo. Gal ji iskarto ismesti nafik? Toliau, "So, if Ferrari are not careful, they might lose both Kimi & Alonso at the end of the year." - lol, o Alonsas prie ko? Cia gi apie Kimi eina kalba, tegu nekisa Alonso luzeris i visa sita reikala. Beje, jeigu sezona Kimis butu pradejes geriau negu Alonsas, tai tokio dalyko kaip Ispanijoje nebutu buve. Ner ko stebetis, kaip vaziuoji pats, taip su tavim komanda ir elgsis. Greitai Kimis isgirs 'Fernando is faster than you' ir teks graziai uzleisti vieta. Arba ciuozti nafik is F1, i savo Suomija megautis uzgertuvemis. Nelabai jis jau idomus kam nors kalbant apie rezultatus ir greiti.

2014 Gegužės 13 d. 19:44

Vienas Alonso fanas pripazysta, kad Ferrari tempe Alonsa i prieki "jeigu sezona Kimis butu pradejes geriau negu Alonsas, tai tokio dalyko kaip Ispanijoje nebutu buve", o kitas niekaip, vis teisinasi - tai jus gal prie vyno taures Ovjedo senamiestyje pasitarkit atmazus :)
"Alonsas turejo problemu derinant bolida. Bet kazkodel pamirsai jog visomet sakiau kad esme lenktynes o ne praktikos ar kvala."
LOL, Alonsas turejo problemu derinant bolida, so what? Kas keturias race ziuredamas i dangu sake: Alonso FENOMENALE!? Kai Kimis turejo problemu su bolidu? O dabar kai atvirksciai tai taip pat teisini Alonsa? Jus net po penktadienio testu slovinot Alonsa, o kai Alonsas pasikrauna testuose ir kvaloj, tai jau nesvarbu, svarbu tik race? :))

2014 Gegužės 14 d. 09:38

man tai išvis įdomu, kodėl žmonės už alonzą serga. mergų klausiau, tai joms jis gražus atseit. Vyrų tai net nedrąsu klausti, avdrug toks pats atsakymas išsprūstų??

2014 Gegužės 14 d. 17:24

Bandysiu aš kažką pasisakyt, taip , sergu už Alonsą dėl jo talento su lėtu Ferrariu išspaust dugną visišką. visus metus kol jis yra Ferrari, bolidas lygus malkai netašytai, bet iš jos išspaudžia kiek gali ;)

2014 Gegužės 14 d. 23:36

Nelabai kokie argumentai Martynai. Iš kur tu gali žinot kiek jis iš to bolido išspaudžia? Lygini su Massa? O gal pvz LH iš to bolido būtų išspaudęs bent porą titulų? Čia kiek aklas tikėjimas. Ir Ferrari visus tuo metus niekad nebuvo malka netašyta. Vat šiemet tai taip, jau tikrai malka netašyta. Tuo tarpu Ferrariai niekad neatsilikinėjo nuo RedBulliu tiek, kiek buliai dabar atsilikinėja nuo Mersų, o spėju RedBullio dabar toli gražu nepavadintum malka netašyta. Aš segu už SV tik dėlto, koks jis persona. Aišku ta persona tik perteikiama žiniasklaidoje, bet man to užtenka. Bet tema ne apie tai, neišsiplėskim. :) P.S. Alonso laikau geriausiu pilotu.

2014 Gegužės 21 d. 13:51

Ekstrymas ne tik, kad nemato nieko daugiau be alonzo, bet net ir nesistengia pažiūrėt

2014 Birželio 08 d. 23:43

Taip, uzsirasom: Monake nesiskaito, bet cia, Kanadoje, skaitosi: 6:0. Kolkas i vienus vartus.

2014 Birželio 22 d. 16:36

7:0

2014 Liepos 20 d. 16:49

8:0. Net nebezinau, 'juoktis ar verkti'?

2014 Liepos 21 d. 13:54

kalbejimasis sus savimi, pirmas nupusimo pozymis. gal jau apleisk ferdi, o tai iki 18 nupusi visai

2014 Liepos 22 d. 11:05

Tegu stengiasi, duokim durniui kelią.

Misiulis>> Nemanau, kad bolidas čia visiškas metalo laužas. Manau, jog jis sukurtas Alonzui, todėl nei Massa, nei Kimis šalia nepavažiuoja. Dar galime prisiminti, kaip Massa Alonzą spaudė 2010 metų pradžioje. Nežinau kodėl jums atrodo, kad ta 2009 trauma turėjo kažkokios įtakos, nes taip tikrai nebuvo. O norėdama kovoti dėl konstruktorių taurės, Ferrari turėtų keisti savo politiką ir derintis prie abiejų pilotų.

2014 Liepos 22 d. 17:47

Edmas_L> as kalbuosi ne su savimi, as rasau tau. O tu skaitai. :)

2014 Liepos 22 d. 17:49

ecOr> Ferrari komandoje dirba simtai zmoniu (gal ir tukstantis), per metus isleidzia puse milijardo baksu ir niekaip jie nesupranta kad tik padare bolida tinkama (ir) Kimiui, ims ir pasieks aukstesne vieta konstruktoriu iskaitoje...ot kokie kvaileliai...butu paklause taves, iskarto rezultatai butu buve kiti... :)))

2014 Liepos 22 d. 19:38

Būtent - kvaileliai. Pagaliau ir pačiam dašilo. :)

2014 Liepos 27 d. 17:03

Po Vengrijos: 9:0

2014 Liepos 27 d. 17:27

Xtremez >> Žiūrint į biudžetą, į galimybes, į darbuotojų ir pilotų pavardes ir į rezultatus... Jo "Ferrari" durneliai. ;)

2014 Liepos 27 d. 17:47

LewisNr1> skirk nesugebejima pagaminto greito bolido ir iskreipta menama nuomone apie tai jog reikia gaminti bolida konkreciam pilotui bei isivaizdavima kad Kimis yra pats geriausias pilotas.

2014 Liepos 27 d. 17:50

Aš nieko neskirstau, aš tik sakau, kad taip, "Ferrari" durneliai ir tas tikrai yra tiesa. Nesvarbu kaip jie kuria bolidą, kam jį kuria, ar Alonsui, ar Massai, ar Raikkonenui, esmė, kad dirba labai prastai.

2014 Liepos 27 d. 18:05

Tai jo, bet mes ne apie tai kalbam.

2014 Rugpjūčio 24 d. 16:46

Jau galvojau kad siandien (Belgijos GP) galima bus pagaliau duoti taska Raikonenui, bet atidziau pasiziurejus kas vyko lenktyniu metu - tenka sita reikala atideti kitam kartui (taip kaip Malaizija, Monakas ar Anglija nebuvo taikoma Kimiui). Alonsui skirta bauda nesudare lygiu salygu visas lenktynes paanalizuoti skirtuma tarp ju, nes Alonsas turejo kovoti su vidutiniokais ir per juos prarado kruva laiko. Neziurint i tai, lenktyniu viduryje jis eme vytis Kimi ir atstumas mazejo, bet vel patekes i 'mesmale' vel turejo gaisti laika su grabu kuris tiesiojoje neturi absoliuciai jokio greicio atlikti lenkimus.


Laukiam kitu etapu - ar pagaliau Kimis pavarys 'lygiom salygom'?

TOP naujienos

Spėlionės TOP

# Vartotojas Taškai
1. Tadux15 565
2. ramasgo 556
3. Dainius Bendikas 556
4. mantioras 554
5. Kęstutis Šimkus 553