Buvau Kinijos GP. Žinau, kad keletas šio tinklapio lankytojų taip pat ten yra buvę Kinijos GP (pvz 1_P), tačiau vistiek kiek išsiplėsiu. Noriu pasidžiagti tikrai puikiu GP organizuotumu. Esu buvęs Turkijos ir Vokietijos (Hockenheim) GP, tačiau visais klausimas Kiniečiai gerokai priekyje. Trasa žiūrovams puiki nuo tualetų gausos iki prekybos taškų - eilėse neteko niekur stovėti. Netgi pats žiūrovų suleidimas po varžybų į metro puikiai organizuotas, kad netektų niekur grūstis (ypač turint omeny, kad metro iš trasos vyko minimum keliasdešimt tūkstančių žmonių). Žodžiu, stebėti F1 Kinijoje labai paranku, nes bilietai į pačią Kiniją nėra brangūs (su vizom į abu galus ne daugiau 2000lt), viešbučiai nebrangūs (esame apsistoję puikiame 5 žvaigždučių viešbutyje pačiame miesto centre, centriau jau būti nebegali) - naktis 200lt (dviese, tai gaunasi po 100lt), metro bilietai pigūs, maistas pigus, naktiniai klubai nemokami, gėrimai klubuose panašiomis kainomis, kaip Lietuvoje), pamatyti yra ką. Žodžiu jei esi vilnietis ir nori pamatyti F1 Kinijoje - drąsiai įsitektum į 2500lt. Apie pačią F1: sdėjome ilgosios tiesios gale (žiūrint iš piloto pozicijos, tai tiesios gale po kaire). Atvykome 2 h iki varžybų, tad matėme Porche Cup varžybas. Porche paliko įspūdį, nes garsas buvo tikrai nuostabus. Greitis šioje vietoje didžiulis, sėdėjome grynai stabdymo taške - F1 bolidai stabdo apie 50m vėliau. Manau sėdėjimo taškas buvo geriausias visoje trasoje, nes matėme visą ilgają tiesiają, priešpaskutinį posūkį, kur vyksta visi incidentai ir dauguma lenkimų, matėme įsibėgėjimą, paskutinį posūkį, įvažiavimą į pitus ir apdovanojimų pakilą, beje visas F1 varžybas stebėjome nusileidę į artimiausią tašką tribūnose prie trasos, tad iki maksimaliu greičiu lekiančių bolidų tebuvo 10-15 metrų. Kadangi Porche garsas tikrai paliko įspūdį, tai buvau labai optimistiškai nusiteikęs dėl F1 variklių garso. Kaip esu pasakojęs ankstensiuose komentaruose apie Turkijos varžybas, kai buvome su draugu formulėje pirmą kartą, priparkavę atomobilį kažkur 1,5-2km nuo trasos mes išgirdę bolidų garsą sustingome - ašaros kaupėsi akyse nuo tos laimės ir f1 didybės. Kinijoje sėdėjome ir laukėme kada bus užvesti bolidų varikliai garažuose ir pagaliau išgirsime naują F1 garsą. Deja, nors sėdėjome kažkur 300-400 metrų iki garažų - garso nebuvo jokio. Išvis bolidų garso nesigirdėjo net vysktant startui, girdojome juos tik jiems važiuojant pro mus. Pirmo varžybų rato metu bolidų negirdėjome. Labiau girdėjome ore skraidantį sraigtasparnį, nei F1 variklius. Net juokas ėmė iš kiniečių bandančių parduoti ausų kištukus - they are out of bussiness. Nei padauginant, nei pamažinant - nors sėdėjome labai arti bolidų lekiančių maksimaliu greičiu, garsas buvo geriausiu atveju 1,5 karto garsesnis už Porche variklių garsą. Pro šalį skuodžiant bolidui susikalbėti šaukiant galima be problemų. Didžiulis nusivylimas man, kaip buvusiam formulėje anksčiau. Mano draugas varžybose buvo pirmą kartą, įspūdis jam tikrai liko neišdildomas, tačiau jis taip pas sakė, kad lyginant su Porche garso iš F1 tikrai tikėjausi daugiau. Išvada - kas esate girdėję bolidų garsus aknsčiau - jums pasisekė, nes daugiau to išgirsti galimybės nebebus. Kas nesate jų girdėję, tai vykti į varžybas gyvai vistiek verta - visa atmosfera, jaudulys, greitis, žmonės - tikrai verta sumokėtų pinigų. Taigi, garsas nėra viskas, tačiau tai nebe ta F1, ji nebėra tokia išskirtinė, nes tarkim LeMano bolidai skleidžia tikrai ne prastesnį garsą ir tiesioje lekia tikrai ne lėčiau.