Apkrovos tiesiojoje...

2005 Balandžio 02 d. 16:21

Šiandien pastebėjau įdomų dalyką kvaloje - pilotui važiuojant starto finišo tiesiojoje ekrano kampe matomos apkrovos, kurias patiria pilotas. Taigi labai keista, jog rodoma, kad pilotas tiesiojoje patiria nedidelę apkrovą iš dešinės pusės. Įdomu kaip pilotas važiuodamas tiesiai, gauna pastovią nedidelę apkrovą iš šono?

2005 Balandžio 02 d. 16:23

juk man atrodo kad pute stiprus soninis vejas

2005 Balandžio 02 d. 16:31

sinoptikai zadejo veja iki 7 m/s. Toks tikrai nieko nepadarytu...juolab tiesiojoje pastatai uzstoja nemazai

2005 Balandžio 02 d. 18:34

ten tas dacikas nesamones rode,nes biski nerealu kad tiesiai ant 250 lekiant sonine apkrova butu:alien:

2005 Balandžio 02 d. 18:53

Jei tiesioji turi nors maziausia posvyrio kampa,sonine apkrova gali atsirasti.Panasus reiskinis IRL'e pastebimas.

2005 Balandžio 02 d. 19:17

Bolidas nevaziuoja visa laika idealiai tiesiai, atsiranda minimali apkrova is sonu del nedideliu judesiu.

2005 Balandžio 02 d. 19:32

manau kad lievi davikliai ir tiek. jie labai jautriai reguoja i betkokius judesius, o del vibracijos ir atsirado tas desinys G. Cia pats sugalvojau :D

2005 Balandžio 02 d. 20:03

f-vaidas>jei būtų vibracija, tai apkrova būtų į abi puses. Jei rodo pastoviai į vieną pusę, tai veikia pastovi jėga, o vibracija yra svyravimas, t.y., veikia į dvi puses. Greičiau Vytios tiesa - pasvirimas trasoje.

2005 Balandžio 02 d. 20:15

nu gal. as ne specialistas

2005 Balandžio 02 d. 21:57

Na del vejo tai tikra nesamone,nes vejas buvo tik 1.8m/s,kas reiskia,kad jo beveik kaip ir nebuvo,net ne kiekvienas is musu ta vejely pajaustume.

2005 Balandžio 03 d. 00:59

Geras pastebejimas. Manau, kad gryba supjove ten tas zaislas. Nesvarbu kurioj tiesiojoj, apkrovos kryptis i trasos isore, dydis apie 1G. Labiausiai pastebima vaziuojant indelkai.

2005 Balandžio 04 d. 05:52

Beje per race pora kartu rode G apkrovas is PdlR bolido. Atrodo pasitaise, nezymiai krypavo tai i viena tai i kita puse - kaip ir turetu but.

2005 Balandžio 04 d. 08:53

Senis> yup, sonines apkrovos buvo rodoms tiesiojoj, kai tik vairas buvo nezymiai koreguojamas kairen/desinen...

2005 Balandžio 04 d. 13:32

per lenktynes ir aš pastebėjau, kad tos apkrovos šokinėdavo į šonus kai vairas būdavo koreguojamas.
Bet kvaloj per berods Klieno ratą ta apkrova buvo pastovi vairo net nekoreguojant. Tikrai ko gero realu, kad trasos posvyris daro savo.

2005 Balandžio 04 d. 15:51

Turbūt padarytas klišas suvedimas, kad bolidas geriau į posūkius eitų :D

2005 Balandžio 04 d. 16:02

As sutinku su komentatoriu nuomone, kad daviklis nebuvo sureguliuotas tinkamai (komentatoriu zodziais - nesukalibruotas).
Beje, kaip kazkas pastebejo, nesvarbu kurioje tiesiojoje, jis visa laika rode apkrovas is deshines, kas tikrai yra nesamone. Plius, apkrova buvo tikrai nemaza :)
Ir siaip, visi ten tie davikliai biski gryba pjauna, ypac tie, kurie rodo, kiek bolidui buvo ipilta degalu, ir keliems ratams ju uzteks :)

2005 Balandžio 04 d. 16:21

Arunis>>> Aha, sita tai daznai galima pastebeti, kai pvz.: iki lenktyniu pabaigos lieka 22 ratai, tai kompas rodo, kad degalu buvo isipilta 20-ciai ratu.

2005 Balandžio 04 d. 16:29

Arunis> degalu kiekio jokie davikliai nerodo, tai tik prediction...

2005 Balandžio 04 d. 19:28

Butent. Degalams rodo spejima, mazdaug 1 galonas (siek tiek maziau 4 litru) vienam ratui. Bet cia priklauso nuo transliuotoju :)

AF1> jau grizai is Toyotos? ;) Nesvaisgta galva nuo G? ...shutka jei ka :D

2005 Balandžio 05 d. 22:20

Daviklis nesamones rode ir tiek, nesicackino smarkaii su tais dalykais :)

2005 Balandžio 05 d. 23:12

OT: tikrai, AF1 galetum ir pasidalint ispudziais :D :rotfl:

2005 Balandžio 06 d. 03:03

AF1>> As butent tai ir turejau galvoje :) Tik pasakiau kad davikliai... :)

2005 Balandžio 06 d. 08:33

AF1>> O tu nori pasakyt, kad bake plude stovi?? Manyciau, kad koks induktyvinis jutiklis greiciau. Na nebent nera isvis reikalo matuoti F1 bolido degalu kieki bake :)
O del G jutiklio - palaikyciau Vytia nuomone.

TOP naujienos

F-1.lt pulsas

Spėlionės TOP

# Vartotojas Taškai
1. f1a 1005
2. mantioras 1001
3. Tadux15 1000
4. Kęstutis Šimkus 991
5. Giriby 983