Apsaugos priemonės trąsoje

2003 Balandžio 24 d. 09:37

Dėl pilotų saugumo kiek žinau naudojama labai daug priemonių,tai bando bolidus atsparumo testais ar kaip jie tenai vadinasi,paskui manau ne mažą vaidmenį užima šalmas, be to dabar visiems būtinas Hans,bet man įdomu pasidarė kas liečia apsauginias tvoreles,bardiurus,kurie yra pastatyti trąsose,kiek žinau kad jie dauguma susideda iš padangų,kurios sustatytos dviems eilėmis kad geriau sugertų bolido smūgį,ir panašiai, tam tikruose nustatytuose trąsos vietose ,taip pat jos turi ir apsaugoti dirbantį personalą,taip pat žiūrovus kurie gali būti arti tvoros,kad ir pavyzdžiui neseniai matyta FA avarija labia paliko didelį įspūdį kad jis išliko visiškai sveikas atsitrenkęs į apsaugines tvoreles,taip pat kaip ir kas tokias saugos priemones išranda ir nustato jų efektyvumą bei vietą,tai kas nors daugiau žinantis apie šitas saugumo priemonęs ,jų naudojimą ir efektyvumą parašykite šitoje temoje,na man labai įdomu sužinoti apie tai daugiau:)

2003 Balandžio 24 d. 09:51

Gincius>>f1 savaitej apie tai rase, tik nepamenu kuriame Nr.

2003 Balandžio 24 d. 21:32

Joo saugumas pazenges toli... maciau Andreti skrydi siandien per zinias tai net siurpas perejo, o pasirodo net nesusizeide :) Ot senis rimtas, nepaimsi... ;)

2003 Balandžio 24 d. 21:38

Smagei ten jis paskraide. Fuksas kad gyvas sveikas liko.

2003 Balandžio 24 d. 21:53

Minzz> ne fuksas, o apsaugos priemoniu pasiekimas ;)

2003 Balandžio 25 d. 13:22

vis ten smagiai laksto

2003 Balandžio 25 d. 13:23

visi ten smagiai laksto

2003 Balandžio 28 d. 10:50

Kažką tai panašaus radau,tiktai rusiškai[url]http://www.scuderia.ru/magazine/88.php[/url]

2003 Balandžio 28 d. 11:17

Seip jau tikrai rase apie saugumo priemones F-1 savaiteje atsimenu tikrai, o tas puslapis deja rusiskas nors butu idomus ir pagal ji adminai galetu paruosti nebloga idomu straipsni. :)

2005 Birželio 11 d. 13:24

Kad nekurti dar vienos temos, prikeliau sena. Senai kliba klausimas, kodel atsisakyta tu apsauginiu tvoreliu, kurios galetu praturtinti apsaugos zonas ir sustabdyti bolidus iki jiems atsitrenkiant i padangas? Taip gal net nebutu reikeje modifikuoti San Marino po 1994 metu... Arba itin pavojingose trasu vietose vietoj padangu padaryti uzovalinta ju pratesima, kad islekes is trasos paprasciausiai uzvaziuotu kokia 70deg siena ir ramiai sugriztu i trasos pakrasti... Gal ir utopines mintys, bet kodel taip nedaroma?

F-1.lt pulsas