Artėjant „Ferrari“ premjerai – daugiau spėlionių ir gandų

Artėjant „Ferrari“ premjerai – daugiau spėlionių ir gandų
logo 2012 Sausio 24 d. 11:29, Autosprint
Artėjant naujojo „Ferrari“ „Formulės-1“ bolido premjerai, žiniasklaidoje atsiranda vis daugiau neoficialios informacijos apie būsimąjį italų komandos kūrinį.
Likus kiek daugiau nei savaitei iki oficialaus automobilio pristatymo ekipos bazėje Maranello, „Gazzetta dello Sport“ technikos apžvalgininkas Giorgio Piola apibendrino šiuo metu žinomą informaciją, o „Autosprint“ žurnalas pateikė galimą naujojo „Scuderia“ ginklo vizualizaciją.
Ir toliau neabejojama, kad „Ferrari“ pasuks kitu keliu važiuoklės srityje, pereidama prie „Red Bull“ dar nuo 2009 m. naudojamos bei daugelio kitų komandų jau įdiegtos „pull-rod“ tipo galinės pakabos, jos svirtis tvirtinant prie apatinės pavarų dėžės konstrukcijos dalies.
Pagrindiniai tokio tipo važiuoklės pranašumai – žemesnis bolido svorio centras ir galimybė dar kompaktiškiau išdėstyti visus automobilio galinės dalies komponentus. Tvirtinama, kad toks sprendimas geriau suderinamas ir su šiemet privalumu žemesniu priekiu – labiau nuleista nosimi.
Naujasis „Ferrari“ turėtų išsiskirti labai siauromis šoninėmis aušinimo angomis ir inovatyviais prieš jas išdėstytais aerodinaminiais elementais, veiksiančiais papildomų sparnelių principu, taip bandant kompensuoti prarastą šiemet uždrausto difuzoriaus apipūtimo išmetamosiomis dujomis poveikį. Manoma, kad šiuo keliu pasuks ir daugelis kitų „Formulės-1“ ekipų.
Išmetamųjų vamzdžių išvadai naujajame „Ferrari“ turėtų būti išdėstyti palyginti gulsčiai, apipučiant žemiausius galinio sparno elementus, tačiau komanda, G. Piolos teigimu, bus pasiruošusi sekti „Red Bull“ ir „McLaren“ kryptimi, jei šios nuspręs juos išvesti stačiau ir apipūsti aukščiau išdėstytas plokšteles.
Kaip jau rašėme anksčiau, lenktynininkų vieta naujajame italų ekipos bolide turėtų būti kiek žemiau ir kiek labiau atlenkta atgal, remiantis „McLaren“, iš kurios atėjo dabartinis komandos technikos direktorius Patas Fry'us, pavyzdžiu.
Pabaigai, pažymima, kad kuriant naująjį „Ferrari“ automobilį ženkliai prisidėjo buvęs vyriausiasis italų komandos bolidų konstruktorius Rory Byrne'as. Būtent jis laikomas inovatyvių sprendimų aušinimo angų bolido šonuose srityje autoriumi.
Naujasis „Ferrari“ pirmą kartą bus pademonstruotas vasario 3 d.


Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
×

TOP naujienos

F-1.lt pulsas

Spėlionės TOP

# Vartotojas Taškai
1. f1a 816
2. Giriby 812
3. mantioras 805
4. Gudas 796
5. Kęstutis Šimkus 794