„Aston Martin“ nesėkmės priežastis kvalifikacijoje – slėgis padangose (2)

„Aston Martin“ nesėkmės priežastis kvalifikacijoje – slėgis padangose
logo Birželio 19 d. 19:41, Aston Martin F1

Sebastianas Vettelis parodė trečią laiką per šeštadienio treniruotę šlapioje Monrealio trasoje, tačiau per kvalifikaciją, kuri vyko panašiomis sąlygomis, neišėjo toliau iš pirmosios jos dalies.

„Buvo visiškai ne taip, kaip ryte, sukibimo visai nebuvo, - kalbėjo nusivylęs vokietis.

Išlipęs iš automobilio ir priėjęs prie žurnalistų, lenktynininkas kalbėjo: „Aš jau nusiraminau. Koks tikslas dabar ardytis? Vienu iš retų lietaus dienų, kai mašina elgiasi taip, kaip tu nori, pilotas realiai gali parodyti puikų rezultatą.

Nežinau, kas buvo ne taip, bet mes neišnaudojome savo šanso. Dabar svarbu suprasti, kodėl tai atsitiko: ar kaltas kažkoks gedimas, ar mes paprasčiausiai kažką padarėme ne taip“.

Kartu Sebastianas pridūrė: „Esu nusivylęs, kadangi tokiomis sąlygomis mes tikrai galėjome parodyti gerą rezultatą – net geresnį nei ant sausos trasos. Pagal bolido pojūčius net esu nustebęs, kiek mes buvome lėti. Visa tai smarkiai liūdina“.

Kitas „Aston Martin“ lenktynininkas Lance'as Strollas kvalifikacijoje buvo 18-tas pagal greitį. Kiek vėliau komandos vadovas Mice'as Krackas prisipažino, kad prieš išvažiuojant į trasą, abiem pilotams buvo nustatytas neteisingas oro slėgis padangose – jis buvo aukštesnis už optimalų.

„Mes dar išsiaiškinsime detales, bet sukibimo su danga nebuvo, - aiškino „Aston Martin“ vadovas. - Tai palietė abu pilotus pirmo išvažiavimo metu. Jie sugrįžo į boksus, mes pakoregavome oro slėgį antrame padangų komplekte ir vėl išleidome juos. Bet istorija pasikartojo. Taigi, visa esmė buvo oro slėgyje.

Mes daug važiavome rytinėje treniruotėje, ten padangos palaipsniu įgaudavo slėgį. Prireikė daug ratų, kad slėgis taptų optimaliu.

Todėl panašiomis oro sąlygomis mes iš pat pradžių nutarėme padaryti slėgį kiek didesnį. Bet esmė tame, kad trasoje buvo 20 mašinų, todėl trasa džiūvo gerokai greičiau. Galiausiai sąlygos keitėsi kur kas greičiau nei mes tikėjomės“.

Dėl Charleso Leclerco baudos S. Vettelis startuos 16-tas. Kalbėdamas apie lūkesčius, vokiečių pilotas sakė: „Esu įsitikinęs, kad galėsime prasiveržti ir gali būti, kad uždirbsime taškų. Pažiūrėsime. Tai tas pats žaidimas, mes esame kiek greitesni už tuos, kurie yra šalia mūsų. Iš pradžių mes užstrigsime paskui juos – bet tikiuosi, kad pavyks gerai startuoti, o visa kita nulems gera taktika.

Aišku, kad mums nepavyks nugalėti. Bet mums reikia išnaudoti visus šansus“.

Pieš savaitę Azerbaidžane „Aston Martin“ pasiekė geriausio rezultato šiame sezone – Sebastianas Vettelis Baku finišavo šeštas.

Aston Martin Aramco Cognizant Formula One Team
Komanda: Aston Martin Aramco Cognizant Formula One Team 2022 sezono taškai: 16
Variklis: „Mercedes“ Važiuoklė: AMR22
Plačiau
Sebastianas Vettelis
Pilotas: Sebastianas Vettelis 2022 sezono taškai: 13
Komanda: Aston Martin Amžius: 34 m.
Plačiau

Komentarai (2)
Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
ddt
IP: 21ec4ad | 06/20 17:51 Atsakyti
Rašykit pls lietuviškai... "Neišėjo toliau iš pirmosios jos dalies" (nepateko į tolesnes kvalifikacijos dalis?), "Vienu iš retų" (viena iš retų?), "palaipsniu" (palaipsniui?), "padaryti slėgį kiek didesnį" (padidinti slėgį?)...
kart
IP: ff4c1cb | 06/19 20:20 Atsakyti
Šitie, tai nemažiau nei Ferrari feilina. Per treniruotes tikrai gerai važiavo ant sauso, o ant šlapio dar geriau. Į top 5 Vettelis tikrai galėjo įsipaišyt.
×

TOP naujienos

F-1.lt pulsas