Atkakli kova „Super Pole“ važiavimuose baigėsi R. Arono triumfu (5)

Atkakli kova „Super Pole“ važiavimuose baigėsi R. Arono triumfu
logo Liepos 15 d. 18:06, Organizatorių, Vytauto Pilkausko nuotrauka

Penktadienį po pietų Palangos trasoje surengtuose „Super Pole“ važiavimuose pirmą startinę poziciją „Aurum 1006 km lenktynėms“ iškovojo po atkaklios kovos varžovus įveikęs Ralfas Aronas su „Audi R8 LMS“ automobiliu iš „Circle K miles Plius Racing Team“.

Estas tik pačioje važiavimų pabaigoje greičiu pranoko kurį laiką „Super Pole“ važiavimuose pirmavusį Paulių Paškevičių su „Lamborghini“ automobiliu iš „Gera Dovana - Šiauliai by Rd signs“ komandos.

Pasibaigus paskutinėms treniruotėms virš Palangos trasos ėmė lyti. Tačiau likus mažiau nei pusvalandžiui iki kvalifikacijos, vėl ėmė šviesti saulė.

Kvalifikaciniuose važiavimuose sportininkai buvo suskirstyti į dvi grupes. Kiekvienai iš jų buvo skirta 40 min. O kvalifikacijai pasibaigus, dešimt greičiausių komandų ir jų sportininkų „Super Pole“ varžybose kovojo dėl pirmos startinės pozicijos.

Pagal galiojančias taisykles, kvalifikacijoje buvo sumuojami dviejų komandos sportininkų rato įveikimo laikai. O geriausius rezultatus užfiksavę patenko į „Super Pole“.

Pirmoje kvalifikacijos grupėje, kaip ir treniruotėse, dėl aukščiausių pozicijų varžėsi lėtesnių klasių atstovai. Teisėjai prie lėtesnių priskyrė ir „Porsche Baltic GT4“ komandą, kuri važiuoja su GT4 klasės automobiliu.

Praėjus pirmoms dešimt minučių į pirmą vietą pakilo „PayRay powered by EP bar“ komanda su Mindaugu Urbanu už BMW vairo. Lietuvis vieną Palangos trasos ratą įveikė per 1 min. 14,386 sek.

Po kelių minučių šį rezultatą pagerino „Aromama by Čapkauskas Autocentras“ ekipa, kurios „Seat“ automobilį vairuojantis Ramūnas Čapkauskas beveik 3 km distanciją įveikė 0,333 sek. greičiau nei varžovai.

Iki pirmos kvalifikacijos dalies pabaigos likus mažiau nei 10 minučių, į pirmąją vietą vėl pakilo „PayRay powered by EP bar“ komanda, kai Mindaugas Urbonas vieną ratą įveikė per 1 min. 13,571 sek.

Antroje kvalifikacijos grupėje varžėsi galingiausius automobilius vairuojantys sportininkai. Į ją pateko treniruotėse su lėtesniais kovojusi „GBY by JR Motorsport“ komanda iš SP3 klasės. Prie jos prisijungė ir SP4 klasės „Strack racing by JR Motorsport“ ekipa.

Įveikus pirmuosius greitus ratus į pirmąją vietą tarp grupės dalyvių pakilo „Ignera Bio-Circle by Dynamit“ komandos lenktynininkas Aivaras Pyragius, vieną ratą įveikęs per 1 min. 08,445 sek. Lietuvis tuo metu buvo 0,1 greitesnis už Paulą Aroną, važiuojantį su „Audi R8 LMS“ automobiliu.

Vėliau trasoje pasirodęs Julius Adomavičius iš „Circle K - Lesta Racing Team“ su „Audi R8 LMS“ automobiliu vieną ratą įveikė per 1 min. 08,214 sek. ir pagerino pernai užfiksuotą trasos rekordą. Tik 0,1 sek. nuo jo tuo metu atsilikinėjo taip pat į trasą išvažiavęs „Circle K miles Plus Racing Team“ ekipos lenktynininkas Ralfas Aronas. O pastarasis buvo vos 0,013 sek. pranašesnis už Paulių Paškevičių iš „Gera Dovana - Šiauliai by Rd signs“ komandos.

Iki kvalifikacijos pabaigos likus 7 minutėms, greičiausios trys komandos, būdamos ramios dėl patekimo į kitą etapą, nusprendė nebegrįžti į trasą, kai tuo tarpu kiti stengėsi pagerinti savo pasiektus rezultatus. Viena iš jų, pernai dėl pergalės kovojusi „Nebankrutuok.lt-Balpol by Club Exit“ su „Mercedes“ automobiliu, užfiksavusi aštuntą rezultatą ir nuo lyderių atsilikinėjusi beveik sekunde.

Pasibaigus pirmai kvalifikacijos daliai, į svarbiausius penktadienio važiavimus, „Super Pole“, pateko dešimt greičiausių komandų. Teisėjams susumavus sportininkų rezultatus, dėl „pole“ pozicijos varžėsi GT3 ir GTO klasių ekipos.

„Super Pole“ važiavimams prasidėjus, klaidą padarė ir apsisuko iš paskutinio posūkio išvažiavęs Julius Adomavičius. Bet lietuvis išvengė kontakto su apsaugine siena ir tęsė pasirodymą. O įveikęs vieną greitą ratą pakilo į pirmą vietą tarp dešimties dalyvių.

Bet praėjus kelioms minutėms trasos rekordą pagerino ir į pirmą vietą pakilo Paulius Paškevičius, su „Lamborghini“ automobiliu vieną ratą įveikęs per 1 min. 06,428 sek. Dar po vieno rato lietuvis savo rezultatą pagerino beveik dviem šimtosiomis sekundės dalimis.

Važiavimams artėjant prie pabaigos į antrą vietą pakilo Ralfas Aronas su „Audi R8 LMS“ automobiliu, bet nuo lyderio atsilikinėjo puse sekundės. O įveikęs dar vieną ratą, estas sumažino atsilikimą iki 0,084 sek.

Skaičiuojant paskutines sekundes, trasos rekordą pagerino ir į pirmą vietą pakilo R. Aronas. Estas, vieną ratą įveikęs per 1 min. 06,148 sek. „Super Pole“ baigė pirmas ir iškovojo „pole poziciją.“

Įveikdamas paskutinį ratą savo rezultatą dar bandė pagerinti P. Paškevičius, bet lietuvis estui nusileido 0,261 sek. ir turėjo pasitenkinti antra vieta.

Trečioje vietoje liko „Circle K - Lesta Racing team“ komandos lenktynininkas J. Adomavičius. Lietuvis nuo „pole“ iškovojusio R. Arono atsiliko sekunde.

Į greičiausiųjų penketuką pateko ir antrasis „Lamborgini“ automobilis. „Ignera Bio-Circle by Dynamit“ sportininkas Aivaras Pyragius užfiksavo ketvirtą rezultatą. Lietuvis trimis dešimtosiomis sekundės dalimis pranoko penktoje vietoje likusį Michaelą Vergersą su „Porsche“ automobiliu iš „LG OLED PVCase by Porsche club“.



Komentarai (5)
Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
tech
IP: c4754c7 | 07/16 11:18 Atsakyti
danguje
07/15 19:04

Ispudingos masinos, ispudingi greiciai siais metais. Lenktynininkai ir komandos stiprios, Trasos rekordas pagerintas beveik dviem sekundem. Laukia labai idomios lenktynes, idomiausios turbut kokias turejome iki sIol Palangos trasoj. Kai tiek metu dominavo Porsche ir beveik niekas nesugebejo mesti issukio, siais metais pamatem visai kitoki lygi. Audi, Lambo, AMG, Porche (betruksta Aston Martin, Ferrari ir beveik ACC) siais metais bus net 8 komandos, kurios joms sekmingai susikloscius aplinkybems tures galimybe laimeti. Atvyko komandos, kurios dalyvauja Europos cempionatuose. Tokios konkurencijos jau senai nemateme. Auksciausia klase, lenkiuosi pries zmones, kuriu deka galima isvysti tokius automobilius Lietuvoje. Po siu metu reikia tiketi, kad automobiliu sportas lietuvoje irgi pasieks kazkoki geresni lygi, nes vis daugiau zmoniu sugeba ipirkti si brangu sporta. Nors gyvenu ir palangoje, bet atvykti is kito miesto del tokiu lenktyniu karta metuose tikrai galeciau

Autosportas tobuleja Lietuvoj. Bet musu nuoususiai valdziai visiskai neidomu. Net nesugeba musu vienintelio ziedo kacerginej bent padaryti kazkiek padorumo lygyje. Estai Latviai turi auksto lygio trasas. Tai va tenka daryti “trasas” autostradose. Politikieriams gerai, sukisa visas saibas i lt zlugusia kase. Jokio poziurio kitur. Uz pasaulinius pasiekimus Lt sportininkai sulaukia gertuves. Spjuvis i veida po salies veliava vaziuot
Zedabiejus
IP: 663187c | 07/16 10:31 Atsakyti
danguje
07/15 19:04

Ispudingos masinos, ispudingi greiciai siais metais. Lenktynininkai ir komandos stiprios, Trasos rekordas pagerintas beveik dviem sekundem. Laukia labai idomios lenktynes, idomiausios turbut kokias turejome iki sIol Palangos trasoj. Kai tiek metu dominavo Porsche ir beveik niekas nesugebejo mesti issukio, siais metais pamatem visai kitoki lygi. Audi, Lambo, AMG, Porche (betruksta Aston Martin, Ferrari ir beveik ACC) siais metais bus net 8 komandos, kurios joms sekmingai susikloscius aplinkybems tures galimybe laimeti. Atvyko komandos, kurios dalyvauja Europos cempionatuose. Tokios konkurencijos jau senai nemateme. Auksciausia klase, lenkiuosi pries zmones, kuriu deka galima isvysti tokius automobilius Lietuvoje. Po siu metu reikia tiketi, kad automobiliu sportas lietuvoje irgi pasieks kazkoki geresni lygi, nes vis daugiau zmoniu sugeba ipirkti si brangu sporta. Nors gyvenu ir palangoje, bet atvykti is kito miesto del tokiu lenktyniu karta metuose tikrai galeciau

O kaip tu toj palangoi apsigyvenai?
YZF
IP: 20135ae | 07/15 21:53 Atsakyti
danguje
07/15 19:04

Ispudingos masinos, ispudingi greiciai siais metais. Lenktynininkai ir komandos stiprios, Trasos rekordas pagerintas beveik dviem sekundem. Laukia labai idomios lenktynes, idomiausios turbut kokias turejome iki sIol Palangos trasoj. Kai tiek metu dominavo Porsche ir beveik niekas nesugebejo mesti issukio, siais metais pamatem visai kitoki lygi. Audi, Lambo, AMG, Porche (betruksta Aston Martin, Ferrari ir beveik ACC) siais metais bus net 8 komandos, kurios joms sekmingai susikloscius aplinkybems tures galimybe laimeti. Atvyko komandos, kurios dalyvauja Europos cempionatuose. Tokios konkurencijos jau senai nemateme. Auksciausia klase, lenkiuosi pries zmones, kuriu deka galima isvysti tokius automobilius Lietuvoje. Po siu metu reikia tiketi, kad automobiliu sportas lietuvoje irgi pasieks kazkoki geresni lygi, nes vis daugiau zmoniu sugeba ipirkti si brangu sporta. Nors gyvenu ir palangoje, bet atvykti is kito miesto del tokiu lenktyniu karta metuose tikrai galeciau

Gal losi LFM?
Zvejs
IP: f5d8a5e | 07/15 21:08 Atsakyti
Paantrinsiu, jau kažkuris rašė... by ... Nesąmoningas išsireiškimas... Ir ne lietuviškai ...
danguje
IP: d1befd4 | 07/15 19:04 Atsakyti
Ispudingos masinos, ispudingi greiciai siais metais. Lenktynininkai ir komandos stiprios, Trasos rekordas pagerintas beveik dviem sekundem. Laukia labai idomios lenktynes, idomiausios turbut kokias turejome iki sIol Palangos trasoj. Kai tiek metu dominavo Porsche ir beveik niekas nesugebejo mesti issukio, siais metais pamatem visai kitoki lygi. Audi, Lambo, AMG, Porche (betruksta Aston Martin, Ferrari ir beveik ACC) siais metais bus net 8 komandos, kurios joms sekmingai susikloscius aplinkybems tures galimybe laimeti. Atvyko komandos, kurios dalyvauja Europos cempionatuose. Tokios konkurencijos jau senai nemateme. Auksciausia klase, lenkiuosi pries zmones, kuriu deka galima isvysti tokius automobilius Lietuvoje. Po siu metu reikia tiketi, kad automobiliu sportas lietuvoje irgi pasieks kazkoki geresni lygi, nes vis daugiau zmoniu sugeba ipirkti si brangu sporta. Nors gyvenu ir palangoje, bet atvykti is kito miesto del tokiu lenktyniu karta metuose tikrai galeciau
×

TOP naujienos

F-1.lt pulsas