Varžybų pabaigoje atlaikęs „Ferrari“ atstovo Carloso Sainzo spaudimą, Kanadoje, Monrealio trasoje, surengtose lenktynėse pergalę iškovojo čempionato lyderis Maxas Verstappenas.
Olandas sėkmingai startavo ir išsaugojo pirmąją poziciją. Sportininkas buvo pirmasis, kuris atliko sustojimą, kai prasidėjo virtualaus saugos automobilio fazė. Jos prireikė po to, kai devintame rate dėl technikos gedimo trasoje sustojo Sergio Perezo „Red Bull“ automobilis.
Tuo tarpu C. Sainzas savo pirmąjį sustojimą atliko 11 ratų vėliau nei M. Verstappenas. Tuomet atrodė, kad situacija nelabai pasikeis.
Vėliau, kai į apsauginę sieną atsitrenkė iš techninio aptarnavimo zonos išvažiavęs Yuki Tsunoda, C. Sainzas pasinaudojo situacija ir atliko savo antrąjį sustojimą.
Lenktynes pratęsus, ispanas sekė M. Verstappenui iš paskos turėdamas mažiau nusidėvėjusias padangas nei varžovas. Per likusius 15 ratų C. Sainzas ne kartą pasinaudojo DRS, bet taip ir neaplenkė varžovo iš „Red Bull“. Tad M. Verstappenas šventė pergalę, o C. Sainzas turėjo pasitenkinti antra vieta.
Po iškovotos pergalės, M. Verstappenas persvarą čempionate prieš Charlesą Leclercą, kuris finišavo penktas, padidino iki 49 taškų. Tarp jų vis dar lieka įsiterpęs S. Perezas, kuris C. Leclercą lenkia tik 3 taškais.
Po ilgesnės pertraukos ant apdovanojimų pakylos vėl užlipo „Mercedes“ lenktynininkas Lewisas Hamiltonas. Britas, greičiu neprilygęs lyderiams, varžybas Kanadoje baigė trečias, už savęs palikęs komandos draugą George‘ą Russellą.
Ne itin sėkmingai lenktynės susiklostė „Alpine“ sportininkui Fernando Alonso. Priešingai nei jo varžovai, ispanas neatliko sustojimo prasidėjus virtualaus saugos automobilio fazėms. Su pirmu padangų komplektu įveikęs 28 ratus, ispanas prarado ne vieną poziciją. Galų gale finišo liniją kirto už komandos draugo Estebano Ocono aštuntoje vietoje.
„Alpine“ sportininkai šios dienos varžybose pranoko abu „Alfa Romeo“ pilotus Valtterį Bottą ir čempionato naujoką Guanyu Zhou, kurie finišavo atitinkamai aštuntoje ir devintoje vietose. O dešimtuką užbaigė kanadietis Lance‘as Strollas.
Lenktynės nesėkmingai susiklostė kvalifikacijoje gerai pasirodžiusiems „Haas“ sportininkams. Kevinas Magnussenas pačioje varžybų pradžioje apgadino priekinį automobilio sparną kovoje su L. Hamiltonu. Dėl to po kelių ratų buvo priverstas atlikti neplanuotą sustojimą. Galų gale danas finišavo tik 17-as.
Tuo tarpu kitas „Haas“ pilotas Mickas Schumacheris nebaigė varžybų dėl technikos gedimo.
Vt. |
Pilotas |
Laikas |
Ratai |
1. |
Maxas Verstappenas |
1:36:21.757 |
70 |
2. |
Carlosas Sainzas |
+0.993s |
70 |
3. |
Lewisas Hamiltonas |
+7.006s |
70 |
4. |
George'as Russellas |
+12.313s |
70 |
5. |
Charlesas Leclercas |
+15.168s |
70 |
6. |
Estebanas Oconas |
+23.890s |
70 |
7. |
Fernando Alonso |
+24.945s |
70 |
8. |
Valtteri Bottas |
+25.247s |
70 |
9. |
Guanyu Zhou |
+26.952s |
70 |
10. |
Lance'as Strollas |
+38.222s |
70 |
11. |
Danielis Ricciardo |
+43.047s |
70 |
12. |
Sebastianas Vettelis |
+44.245s |
70 |
13. |
Alexanderis Albonas |
+44.893s |
70 |
14. |
Pierre'as Gasly |
+45.183s |
70 |
15. |
Lando Norrisas |
+52.145s |
70 |
16. |
Nicholas Latifi |
+59.978s |
70 |
17. |
Kevinas Magnussenas |
+68.180s |
70 |
18. |
Yuki Tsunoda |
DNF |
47 |
19. |
Mickas Schumacheris |
DNF |
18 |
20. |
Sergio Perezas |
DNF |
7 |
Bet as nesuprantu ko jus cia nuolat gincijates kas geresnis kieno power unitas geriau dirba ar kas geresnius varztus naudoja nei naudos nei nieko is tokiu diskusiju, suprasciau jei analizuotumet kaip praturtet is susiklosciusiu aplinkybiu is anksto pries lenktynes nuspetumet kazka naudos butu, o cia tik po ivykiu ir lenktyniu kaip bobulkus ant suoliuko tauskiat kas kaip buvo kas kaip galejo but kas geresne detale turejo ir tt, o pries varzybas geriau butu kad viska apsvarstytumet ir nuspetumet busima eiga nes po laiko tai pinigu tai jau nebeuzdirbsi
Sainzui su hardais jau paskutineme rate dalis sukibimo buvo dinge. Net jei su mediumais butu pavyke aplenkti MV iskart po restarto, ant paskutiniu ratu MV suvalgytu Sainza.
O tas prieš tai,tai visai ne boring,kai mersai net prisuktais varikliais net 2 metus slaptai varė ir tik pernai yla išlindo,visas idomumas buvo,tai kas ims kvala iš mersu,tai tas ir laimės racevot čia tsi buvo geras,ar ne,berašti?
Kuo toliau, tuo labiau boring naujas reglamentas davė stimulo pirmus du etapus, kai RB su žverišku straight line speed ir atidarytu DRS baisiai greiti atrodė, bet kitiems tas atidarytas DRS nieko neduoda, panašiai lenkimų skaičius panašiai kaip prie seno reglamento.