Atlaikęs varžovo spaudimą, Kanadoje nugalėjo M. Verstappenas (59)

Atlaikęs varžovo spaudimą, Kanadoje nugalėjo M. Verstappenas
logo Birželio 19 d. 22:39, Red Bull Content Pool / Getty Images

Varžybų pabaigoje atlaikęs „Ferrari“ atstovo Carloso Sainzo spaudimą, Kanadoje, Monrealio trasoje, surengtose lenktynėse pergalę iškovojo čempionato lyderis Maxas Verstappenas.

Olandas sėkmingai startavo ir išsaugojo pirmąją poziciją. Sportininkas buvo pirmasis, kuris atliko sustojimą, kai prasidėjo virtualaus saugos automobilio fazė. Jos prireikė po to, kai devintame rate dėl technikos gedimo trasoje sustojo Sergio Perezo „Red Bull“ automobilis.

Tuo tarpu C. Sainzas savo pirmąjį sustojimą atliko 11 ratų vėliau nei M. Verstappenas. Tuomet atrodė, kad situacija nelabai pasikeis.

Vėliau, kai į apsauginę sieną atsitrenkė iš techninio aptarnavimo zonos išvažiavęs Yuki Tsunoda, C. Sainzas pasinaudojo situacija ir atliko savo antrąjį sustojimą.

Lenktynes pratęsus, ispanas sekė M. Verstappenui iš paskos turėdamas mažiau nusidėvėjusias padangas nei varžovas. Per likusius 15 ratų C. Sainzas ne kartą pasinaudojo DRS, bet taip ir neaplenkė varžovo iš „Red Bull“. Tad M. Verstappenas šventė pergalę, o C. Sainzas turėjo pasitenkinti antra vieta.

Po iškovotos pergalės, M. Verstappenas persvarą čempionate prieš Charlesą Leclercą, kuris finišavo penktas, padidino iki 49 taškų. Tarp jų vis dar lieka įsiterpęs S. Perezas, kuris C. Leclercą lenkia tik 3 taškais.

Po ilgesnės pertraukos ant apdovanojimų pakylos vėl užlipo „Mercedes“ lenktynininkas Lewisas Hamiltonas. Britas, greičiu neprilygęs lyderiams, varžybas Kanadoje baigė trečias, už savęs palikęs komandos draugą George‘ą Russellą.

Ne itin sėkmingai lenktynės susiklostė „Alpine“ sportininkui Fernando Alonso. Priešingai nei jo varžovai, ispanas neatliko sustojimo prasidėjus virtualaus saugos automobilio fazėms. Su pirmu padangų komplektu įveikęs 28 ratus, ispanas prarado ne vieną poziciją. Galų gale finišo liniją kirto už komandos draugo Estebano Ocono aštuntoje vietoje.

„Alpine“ sportininkai šios dienos varžybose pranoko abu „Alfa Romeo“ pilotus Valtterį Bottą ir čempionato naujoką Guanyu Zhou, kurie finišavo atitinkamai aštuntoje ir devintoje vietose. O dešimtuką užbaigė kanadietis Lance‘as Strollas.

Lenktynės nesėkmingai susiklostė kvalifikacijoje gerai pasirodžiusiems „Haas“ sportininkams. Kevinas Magnussenas pačioje varžybų pradžioje apgadino priekinį automobilio sparną kovoje su L. Hamiltonu. Dėl to po kelių ratų buvo priverstas atlikti neplanuotą sustojimą. Galų gale danas finišavo tik 17-as.

Tuo tarpu kitas „Haas“ pilotas Mickas Schumacheris nebaigė varžybų dėl technikos gedimo.

Vt.

Pilotas

Laikas

Ratai

1.

Maxas Verstappenas

1:36:21.757

70

2.

Carlosas Sainzas

+0.993s

70

3.

Lewisas Hamiltonas

+7.006s

70

4.

George'as Russellas

+12.313s

70

5.

Charlesas Leclercas

+15.168s

70

6.

Estebanas Oconas

+23.890s

70

7.

Fernando Alonso

+24.945s

70

8.

Valtteri Bottas

+25.247s

70

9.

Guanyu Zhou

+26.952s

70

10.

Lance'as Strollas

+38.222s

70

11.

Danielis Ricciardo

+43.047s

70

12.

Sebastianas Vettelis

+44.245s

70

13.

Alexanderis Albonas

+44.893s

70

14.

Pierre'as Gasly

+45.183s

70

15.

Lando Norrisas

+52.145s

70

16.

Nicholas Latifi

+59.978s

70

17.

Kevinas Magnussenas

+68.180s

70

18.

Yuki Tsunoda

DNF

47

19.

Mickas Schumacheris

DNF

18

20.

Sergio Perezas

DNF

7


Komentarai (59)
Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
Kaip
IP: 041f7e8 | 06/20 12:48 Atsakyti
Cia greitasis Ruselas, lygtais 2 ratais sviezesnem padangom, sugebejo po paskutinio SC atsilikti 5 sekundem, nuo letojo Hamiltono :D
Ndos
IP: ee41e20 | 06/20 12:45 Atsakyti
Zedabiejus
06/20 12:09

Bet as nesuprantu ko jus cia nuolat gincijates kas geresnis kieno power unitas geriau dirba ar kas geresnius varztus naudoja nei naudos nei nieko is tokiu diskusiju, suprasciau jei analizuotumet kaip praturtet is susiklosciusiu aplinkybiu is anksto pries lenktynes nuspetumet kazka naudos butu, o cia tik po ivykiu ir lenktyniu kaip bobulkus ant suoliuko tauskiat kas kaip buvo kas kaip galejo but kas geresne detale turejo ir tt, o pries varzybas geriau butu kad viska apsvarstytumet ir nuspetumet busima eiga nes po laiko tai pinigu tai jau nebeuzdirbsi

Iš lažybų gyveni?
Zedabiejus
IP: cee30d6 | 06/20 12:09 Atsakyti
Bet as nesuprantu ko jus cia nuolat gincijates kas geresnis kieno power unitas geriau dirba ar kas geresnius varztus naudoja nei naudos nei nieko is tokiu diskusiju, suprasciau jei analizuotumet kaip praturtet is susiklosciusiu aplinkybiu is anksto pries lenktynes nuspetumet kazka naudos butu, o cia tik po ivykiu ir lenktyniu kaip bobulkus ant suoliuko tauskiat kas kaip buvo kas kaip galejo but kas geresne detale turejo ir tt, o pries varzybas geriau butu kad viska apsvarstytumet ir nuspetumet busima eiga nes po laiko tai pinigu tai jau nebeuzdirbsi
mantas1982
IP: 653a9c7 | 06/20 09:33 Atsakyti
Aa
06/20 01:13

Sainzui su hardais jau paskutineme rate dalis sukibimo buvo dinge. Net jei su mediumais butu pavyke aplenkti MV iskart po restarto, ant paskutiniu ratu MV suvalgytu Sainza.

Būtų nutolęs iki nepasiekiamumo gal :) geriau rizikuoti negu ta pačia strategija naudoti. Aisku italai matyt nenorėjo prarasti P2
teZas
IP: 268b08d | 06/20 09:19 Atsakyti
Arnius
06/20 02:05

O tas prieš tai,tai visai ne boring,kai mersai net prisuktais varikliais net 2 metus slaptai varė ir tik pernai yla išlindo,visas idomumas buvo,tai kas ims kvala iš mersu,tai tas ir laimės racevot čia tsi buvo geras,ar ne,berašti?

Rimtai? Tu kitus beraščiais vadini? Rimtai??
pavargau
IP: f42f87e | 06/20 08:34 Atsakyti
rašinėti, bet atrodo, kad Alpine strategiją dėlioja kokia nors dama su kvadratiniasis akinukais...
pauja
IP: 41bef01 | 06/20 08:25 Atsakyti
Tiesą sakant, kol kas nematau kur šitas naujas reglamentas būtų geriau, nei kad buvo. Garsiai skalambijamas tikslas buvo aplyginti kovą, padidinti lenkimų skaičių. Deja, gavosi priešingai. Lenkimai, jei bent trijų mašinų traukinukas yra labai sunkūs, lygios kovos taip pat nėra. Priekyje dvi komandos be konkurencijos, čempionato baigtis beveik aiški tiek asmeninėje, tiek komandinėje įskaitoje. Prie seno reglamento jau net ir silpnesnės komandos buvo gerokai priartėjusios prie lyderių, prizinės vietos iš silpnesnių komandų jau visai nestebino, nukrisdavo ir viena kita pergalė, kaip kad Riciardo, Gasly. Buvo vis daugiau intrigos, o dabar realiai vėl viskas iš naujo. Prireiks kelių metų kol apsilygins, bet tada matyt vėl keis reglamentą
Apakes23
IP: fefb9f4 | 06/20 08:01 Atsakyti
Šeip maxas labai gerą managmentą darė, turėjo labai gerą ir greitą išvažiavimą lečiausiame posukyje, na bet sainz nors be ballsų bet atvažiavo p2, kai komandos pastangos visos buvo padaryti p5.
Siena
IP: 5fd5086 | 06/20 05:52 Atsakyti
Net cempionu sienai nereikalingas toks “cempionas” kaip Maxas
Arnius
IP: 603c764 | 06/20 02:05 Atsakyti
rasytojelis
06/19 22:54

Kuo toliau, tuo labiau boring naujas reglamentas davė stimulo pirmus du etapus, kai RB su žverišku straight line speed ir atidarytu DRS baisiai greiti atrodė, bet kitiems tas atidarytas DRS nieko neduoda, panašiai lenkimų skaičius panašiai kaip prie seno reglamento.

O tas prieš tai,tai visai ne boring,kai mersai net prisuktais varikliais net 2 metus slaptai varė ir tik pernai yla išlindo,visas idomumas buvo,tai kas ims kvala iš mersu,tai tas ir laimės racevot čia tsi buvo geras,ar ne,berašti?
×

TOP naujienos

F-1.lt pulsas