"Autodromo Enzo e Dino Ferrari", Imola

Imola
FAKTAI
Trasos ilgis
4,933 km
Ratų skaičius
62
Lenktynių distancija
305,609 km
TRASA
Imola "Autodromo Enzo e Dino Ferrari", Imola

Trasos rato įveikimas su Alexanderiu Wurzu:

"Įsibėgėjant starto-finišo tiesiąja greitis siekia 290 km/h ir tada seka staigus stabdymas prieš Tamburello posūkį, kur greitis išvažiavimo iš jo metu siekia 125 km/h. Akseleratorius vėl pilnai spaudžiamas ir prieš Villeneuve posūkį pasiekiamas greitis dažnai viršyja 296 km/h. Tuomet seka savotiškos S-formos posūkis, įveikiamas 170 km/h greičiu."

"Tada važiuojama trumpa tiesiąja, kurios gale vienas įdomiausių posūkių - Tosa. Tai ištęstas apendiksas, įveikiamas apytiksliai 88 km/h greičiu. Po jo bolidas lekia į kalną ir tada seka dvigubas Piratella posūkis. Antroji posūkio dalis sudėtinga, nes toje vietoje yra nuolydis žemyn. Po jo vėl tiesioji, kurioje pasiekiamas 265 km/h greitis. Ši tiesioji nėra ilga, bet stabdymas prieš sekantį Acque Mineralle posūkį yra sudėtingas. Greitis posūkyje neviršyja 110 km/h."

"Dar viena tiesioji veda į kalną, po to truputį žemyn ir 270 km/h greičiu privažiuojamas S-formos Variante Alta. Jis įveikiamas trečiąja pavara, bet tai sudėtingas posūkis ir bolido du ratai dažnai atsiduria net už trasos ribų. Sekanti tiesioji veda žemyn ir važiuojant septintąja pavara pasiekiamas 286 km/h greitis. Rivazza posūkis, esantis minėtosios tiesiosios gale, yra dvigubas kairys 180 laipsnių posūkis, kuriame labai dyla bolido stabdžiai. Antroje posūkio dalyje bolido greitis yra maždaug 100 km/h."

"Dar viena, šį kartą paskutinė, tiesioji veda į paskutinį Imolos žiedo posūkį Traguardo. Greitis prieš įvažiuojant į jį kiek didesnis nei 290 km/h. Traguardo yra tradicinis kairys-dešinys S-formos posūkis, įveikiamas 94 km/h greičiu. Vėl atsiduriame starto-finišo tiesiojoje ir bandome dar greičiau įveikti kitą ratą."

Laimėtojai:

1990: R.Patrese “Williams”

1991: A.Senna “McLaren”

1992: N.Mansellas “Williams”

1993: A.Prostas “Williams”

1994: M.Schumacheris “Benetton”

1995: D.Hillas “Williams”

1996: D.Hillas “Williams”

1997: H-H.Frentzenas “Williams”

1998: D.Coulthardas “McLaren”

1999: M.Schumacheris “Ferrari”

2000: M.Schumacheris “Ferrari”

2001: R.Schumacheris “Williams”

2002: M.Schumacheris “Ferrari”

2003: M.Schumacheris “Ferrari”

2004: M.Schumacheris “Ferrari”

2005: F.Alonso “Renault”

Lenkimai:

Dažniausiai lenkimams naudojamos vietos/posūkiai: Tamburello, Villeneuve, Tosa, Variante Alta, Rivazza, Variante Bassa

Daugiausia lenkimų užfiksuota: apytiksliai vienodai visose minimose vietose

TOP naujienos

F-1.lt pulsas