Penktadienio rytą Baku miesto gatvių trasoje greičiausias pirmoje treniruotėje buvo „Red Bull“ lenktynininkas Maxas Verstappenas, aplenkęs abu „Ferrari“ astovus - Charlesą Lecercą ir Carlosą Sanzą.
Trasos būklė pirmoje treniruotėje galėjo būti ir geresnė. Minimaliai prispaudžiamajai jėgai suderinti automobiliai smarkiai slidinėjo, lėtuose ruožuose jiems gerokai trūko sukibimo su kelio danga, o ilgose tiesiosiose kildavo debesys dulkių.
Asfalto temperatūra giedrame Baku danguje jau pirmoje sesijoje artėjo prie 50 laipsnių, o komandos pradėjo ieškoti optimaliausių bolidų reguliavimų vertindamos greičio efektyvumą ir padangų resursą.
12 min. buvo paskelbtas virtualaus saugos automobilio režimas VSC todėl, kad reikėjo surinkti ant trasos buvusias šiukšles.
28 min. „AlphaTauri“ sportininkas Yuki Tsunoda užblokavo padangas stabdymo zonoje, įvažiavo į saugumo kišenę ir tik po inžinieriaus konsultacijų ir ilgos pauzės sugebėjo važiuoti toliau. Japonas nesugebėjo įjungti atbulinės pavaros, o po to turėjo bėdų perkraudamas jėgainę Vėliau saugumo kišenėje buvo atsidūrę Hamiltonas, Gasly, Schumacheris, Norrisas ir Bottas, bet jie ten susitvarkė gana greitai.
Išvažiuojant iš 16 posūkio apsuko Lando Norriso mašiną, jis sustojo prieš bolidų judėjimą – Lando efektingai apsuko bolidą dar kartą ir pratęsė važiavimą. Sesijos pabaigos Nikita Mazepinas atsitrenkė į barjerą 16 posūkyje, bet mašina beveik nenukentėjo ir rusas sėkmingai grįžo į boksus.
„Red Bull“ pilotai pirmoje treniruotėje naudojo du skirtingus galinius sparnus. F1TV komentatoriai pranešė neoficialią informaciją, kad daugiausiai aerodinaminių atnaujinimų į Baku atsivežė „Alpine“ komanda.
Vt. |
Pilotas |
Laikas |
Skirtumas |
Ratai |
Komanda: | Red Bull Racing | 2024 sezono taškai: | 4 |
Variklis: | Red Bull Powertrains | Važiuoklė: | RB18 |
Pilotas: | Maxas Verstappenas | 2024 sezono taškai: | |
Komanda: | Red Bull | Amžius: | 26 m. |
# | Vartotojas | Taškai |
---|---|---|
1. | f1a | 816 |
2. | Giriby | 812 |
3. | mantioras | 805 |
4. | Gudas | 796 |
5. | Kęstutis Šimkus | 794 |