Azerbaidžano GP: penktadienio treniruotė Nr.2 (25)

Azerbaidžano GP: penktadienio treniruotė Nr.2
logo Balandžio 26 d. 18:17, Ferrari

Popietinėje penktadienio treniruočių sesijoje Azerbaidžano sostinėje Baku greičiausias buvo Charlesas Leclercas, ratą nuvažiavęs per 1:42.872 sek., Sebastianas Vettelis jam nusileido 0,324 sek., o Lewisas Hamiltonas – 0,669 sek.

Nutraukus pirmąją treniruotę dėl atplyšusio kanalizacijos dangčio, kuris sugadino George‘o Russello „Williams“ mašiną, komandos po pietų pakoregavo antrosios sesijos programą, kurioje Russellas nedalyvavo – jo mašiną atsarginės važiuoklės pagrindu surinks tik šeštadienį.

Trasos organizatoriai pareiškė, kad daugiau kaip 300 dangčių tvirtinimai, kurie yra trasoje, patikrinti. „Formulės-2“ kvalifikacija prasidėjo 30 minučių vėliau, o antroji „Formulės-1“ treniruotė prasidėjo numatytu laiku.

Lenktynininkai palaipsniui didino tempą, apsiprato sudėtingoje ir ilgoje Baku trasoje, vertindami padangų efektyvumą distancijoje. Asfaltas Baku yra lygus, padangų dėvėjimasis čia nežymus, bet ir įšildyti padangas čia nėra paprasta, juo labiau esant vėsesniam orui. Daugelis pilotų klydo, blokuodami ratus stabdant ir užvažiuodavo į saugumo kišenes, bet nepažeisdavo mašinų.

Daniilas Kvyatas sugrįžo į boksus po formavimo rato ir perdavė mašiną mechanikams, tuo prarasdamas pirmąją sesijos pusę. C. Leclercas užkabino barjerą galiniu kairiu ratu be rimtesnių pasekmių.

16 minutę pasirodė raudonos vėliavos -  Lance Strollas įsirėžė į barjerą antrame posūkyje. Evakuacija užtruko 10 minučių, po to darbas buvo pratęstas.

65 minutę D. Kvyatas sudaužė mašiną, užblokuodamas ratus ir užkabindamas barjerą išvažiuojant iš septinto posūkio. Vėl pasirodė raudonos vėliavos. Stabdžiai užsidegė, teisėjai neskubėjo panaudoti gesintuvų, bet vėliau jais užgesino liepsną. Pauzė užtruko apie 10 min.

Paskutinėmis sesijos sekundėmis tarp K. Magnusseno ir L. Hamiltono įvyko kontaktas – Kevinas nepaliko vietos „Mercedes“ pilotui.

 Antrosios sesijos rezultatai

Pilotas

Komanda

Laikas

Skirtumas

Ratai

1. C. Leclercas

Ferrari

1:42.872

-

28

2. S. Vettelis

Ferrari

1:43.196

0.324

28

3. L. Hamiltonas

Mercedes

1:43.541

0.669

31

4. M. Verstappenas

Red Bull

1:43.793

0.921

24

5. V. Bottas

Mercedes

1:44.003

1.131

31

6. D. Kvyatas

Toro Rosso

1:44.177

1.305

9

7. C. Sainzas

McLaren

1:44.183

1.311

27

8. A. Albonas

Toro Rosso

1:44.216

1.344

33

9. P. Gasly

Red Bull

1:44.240

1.368

24

10. L. Norrisas

McLaren

1:44.295

1.423

32

11. K. Magnussenas

Haas

1:44.901

2.029

25

12. A. Giovinazzi

Alfa Romeo

1:45.366

2.494

31

13. S. Perezas

Racing Point

1:45.436

2.564

28

14. K. Raikkonenas

Alfa Romeo

1:45.482

2.610

30

15. D. Ricciardo

Renault

1:45.483

2.611

15

16. R. Grosjeanas

Haas

1:45.618

2.746

31

17. N. Hulkenbergas

Renault

1:46.717

3.845

24

18. L. Strollas

Racing Point

1:47.875

5.003

8

19. R. Kubica

Williams

1:48.111

5.239

27

20. D. Russellas

Williams

-

0

 

Komentarai (25)


F666
| Balandžio 27 d. 09:43
Nerijus Stakutis2045656555462097
| Balandžio 27 d. 07:22

Oj koks ponas įsižeidęs. Ne pirmas straipsnis, kuriame nuolatinės gramatinės ir loginės klaidos. Nemokate rašyti be klaidų, tai bent mokėkite priimti kritiką.

Manau daugima renkasi čia ne dėl straipsnių, kuriuos tikrai kai kada sunku net ir suprasti, o tiesiog padiskutuoti kometarų skiltyje.

tikrai taip
Nerijus Stakutis2045656555462097
| Balandžio 27 d. 07:22
Plentvolis
| Balandžio 27 d. 01:25

Antrokas , jei slykstu, neskaityk. Ir kas cia pas pati per zodis abile?

Oj koks ponas įsižeidęs. Ne pirmas straipsnis, kuriame nuolatinės gramatinės ir loginės klaidos. Nemokate rašyti be klaidų, tai bent mokėkite priimti kritiką.

Manau daugima renkasi čia ne dėl straipsnių, kuriuos tikrai kai kada sunku net ir suprasti, o tiesiog padiskutuoti kometarų skiltyje.
Plentvolis
| Balandžio 27 d. 01:25
Nerijus Stakutis2045656555462097
| Balandžio 26 d. 19:21

Ble straipsnius rašot kaip SEO'šnikai, rašot bet ką abile panaudoti daugiau raktažodžių. Arba tiesiog rašote pirmoko lygiu, šlykštu jau net skaityti...

Antrokas , jei slykstu, neskaityk. Ir kas cia pas pati per zodis abile?
Plentvolis
| Balandžio 27 d. 01:21
db
| Balandžio 26 d. 19:03

Sorry bet negirdėjau, kad metaliniai daiktai plyštų. Ir vargu ar kanalizacijos dangčius liukas vadina Lietuvoj. Jūs bandydami improvizuoti tokių šūdų prirašot, kad man gėda už jūsų f1 naujienų monopolį Lietuvoj. Per 15m čia buvimo stebiu gražią kreivę žemyn. Tie patys AF1 ar YZF, senoji gvardija, taip užkomentuoja, kad neduok tu die

Esme supratai? Man labai idomu ,kada su savo draugiukais susitinki visi labai aiskiai sneka ,kaip skaitovu bureli? Tu dar Jasikeviciui paaiskink kaip jis negraziai keikiasi.
ksdkdk
| Balandžio 26 d. 23:52
Larensas
| Balandžio 26 d. 19:48

magnusenas fiatui dirbo, bandė išdaužt hamiltoną, bet truputį per silpnai.

Tu tai matosi seniai isdauztas per visus galus
mantas1982
| Balandžio 26 d. 22:49
Nu Sebas ne formoj arba jaunuolis tikrai perliukas Ferrariams
Skirmantas_M
| Balandžio 26 d. 22:36
Tech
| Balandžio 26 d. 22:01

Kai issisudine yra , tai dar daugiau sudo gavus, daugiau gedos nebus jau :))

Na, jau vis tiek gi bent kažkokį orumą turi palaikyti, o ne kad taip jau visai :))
Tech
| Balandžio 26 d. 22:01
Skirmantas_M
| Balandžio 26 d. 20:23

Manau jei vėl kažką tokio padarytų, tai rizikuotų būti rimtai nušvilptais.

Kai issisudine yra , tai dar daugiau sudo gavus, daugiau gedos nebus jau :))
LewisDNF
| Balandžio 26 d. 21:39
Kur ferru persvarą? S3?
Dynamite2k
| Balandžio 26 d. 20:56
Gal galite kas mane apšviesti žiniomis/gandais, kodėl Ferrari turi greičio pranašumą greitose trasose? ICE toks kosminis ar su ERS kažkas priburta? Atsilieku kažkaip šiame sezone su techninemis komandų įdomybėmis :)
×

F-1.lt pulsas