B. Ecclestone: Marchionne išgyvens ir be „Formulės-1“ (14)

B. Ecclestone: Marchionne išgyvens ir be „Formulės-1“
logo 2018 Sausio 05 d. 06:00, Getty Images

Interviu „Auto Motor und Sport“ Bernie Ecclestone kalbėjo apie situaciją „Formulėje-1“ prabėgus metams, kai komercinės teisės perėjo į „Liberty Media“ rankas...

  • Ar jūs matėte visus pasibaigusio sezono GP etapus?
  • Dabar aš į tai žiūriu kur kas ramiau, kadangi pats tame nedalyvauju, todėl matau daug ką, ko aš niekada nedaryčiau arba daryčiau kitaip.
  • Ar „Formulė-1“ vis dar lieka jūsų kūdikiu?
  • Tai pernelyg garsus išsireiškimas. Aš dalyvavau jos kūrime kartu su komandomis, o dabar noriu matyti, kaip ji vystosi. Aš didžiuojuosi „Formule-1“.
  • Sezono pradžioje jūs dar atvažiuodavote į lenktynes, o vėliau GP jūs būdavote vis rečiau...
  • Jaučiu, kad mano pasekėjai nelabai nori manęs matyti etapuose.
  • 2017 metais sirgalių buvo daugiau – tiek autodromuose, tiek ir prie TV ekranų...
  • Aš penkerius metus laukiau, kol „Ferrari“ taps labiau konkurencinga. Pagaliau, tai įvyko. „Ferrari“ ir „Mercedes“ kova labiau sudomino sirgalius. Anksčiau aš net atsiprašinėjau etapų rengėjų, aš jiems už didelius pinigus parduodavau tai, kad nekainavo tiek brangiai. Jie mokėjo už senąją „Formulę-1“, bet matė tik „Mercedes“ pergales. Bet dabar viskas tvarkoje – jie už savo pinigus gauna puikų šou.
  • Ar jus nustebino „Ferrari“ progresas?
  • Jie įdėmiai stebėjo tai, kas kitoms komandoms išeina geriau, pasikvietė labai stiprių specialistų. Dabar „Ferrari“ pakanka tų, kas žino „Mercedes“ sėkmės paslaptis.
  • „Liberty Media“ nori rimtai investuoti į reklamą, norėdami padidinti „Formulės-1“ populiarumą. Ką jūs apie tai manote?
  • Aš čia matau interesų konfliktą. Komandos dirba šia kryptimi, populiarindamos save, panašiai daro ir etapų organizatoriai, bet jei dar tuo užsiims FOM kaip trečioji pusė... Iš kur jie gali žinoti, ko reikia komandoms ir etapų organizatoriams?
  • „Liberty Media“ nori perrašyti taisykles 2021 metams, bet aptariant reglamento permainas dėl variklių iškilo nesutarimų...
  • Aš prieš dvejus metus sakiau komandoms, kad dabartines jėgaines galima išsaugoti, jei padidinsime degalų sąnaudas ir jų kiekį per lenktynes. Bet jei viskas priklausytų vien tik nuo manęs, aš atsisakyčiau dabartinių jėgos agregatų. Jų atsiradimas buvo klaida. „Formulė-1“ turi sugrįžti prie tikrų lenktyninių variklių, prie V12.
  • Sergio Marchionne grasina, kad „Ferrari“ išeis iš „Formulės-1“, jei jo netenkins permainos reglamente. Ar reikia į visa tai žiūrėti labai rimtai?
  • Jei apie tai kalbėtų Luca di Montedzemolo, aš nežiūrėčiau į tai labai rimtai. Lucai automobilių sportas buvo dalis jo gyvenimo, o Marchionne pilnai išgyventų ir be „Formulės-1“. Jį tedomina tik verslas ir akcininkų interesai.

Komentarai (14)
Larensas
| 01/06 13:56 Atsakyti
tas lavonvaišis vis dar šneka, o maniau jau nudvėsęs seniai. ar gal vakar išrado kažkokią technologiją, kad su dvėselienom pasikalbėt galima? o tas čia visad įdomiausias, nes nieks geriau čigonų gaujai taip neatčiulpia
tribeca
| 01/06 02:42 Atsakyti
Life > Red Bull, McLaren, Renault?
YZF
| 01/05 20:52 Atsakyti
Klepsidra
01/05 16:51

O kokius pokycius Liberty turi per diena ivesti su galiojanciu Concorde, techniniu reglamentu ir pan - kaip jie tai turetu padaryti? Liberty daro tai, ka gali daryti - komercine puse popina visokiais show Londone ir pan, o prie technines puses dirbama. Keista, kad Liberty nieko nedaro, bet Marchonne jau pasiruoses pasitraukti su Ferrari?

Show Londone tai gyliai ***, bet del rimtu pokyciu reiks palaukti ir paziureti. Todel ir rasau, paziuresim (kas bus veliau - koment.past). Dabar duodam jiems laiko pakalbejimui, poto ziuresim kas gausis.
deivec
| 01/05 17:06 Atsakyti
SatanKlaus
01/05 10:54

Giliai iki lemputės tas cilindrų skaičius. Svarbu veiksmas trasoje ir garsas. Kas iš to jei grąžins vėl V12 o aero paliks ar dar sugaidins labiau... Lenkimų nuo to daugiau nebus.

+1 seniai nemaciau tokios paprasto ir tikslaus komentaro
deivec
| 01/05 17:05 Atsakyti
dieve dieve...viena pensininka praspyre...tai vistiek burba, dar svarbiausia turbut yra kurie isiklauso i tuos senatvinius marazmus.
Jis turbut tik ir sapnuoja viena sapna - rytoj reikes nesti pinigus Ferrari uz ju indeli F1
Klepsidra
| 01/05 16:51 Atsakyti
YZF
01/05 11:38

Kolkas Liberty tik graziai sneka, konkreciu dideliu pokyciu nera. Paziuresim kaip viskas klostysis toliau, ar tik nebus taip kad snekomis viskas ir pasibaigs.

O kokius pokycius Liberty turi per diena ivesti su galiojanciu Concorde, techniniu reglamentu ir pan - kaip jie tai turetu padaryti? Liberty daro tai, ka gali daryti - komercine puse popina visokiais show Londone ir pan, o prie technines puses dirbama. Keista, kad Liberty nieko nedaro, bet Marchonne jau pasiruoses pasitraukti su Ferrari?
LiesaVarškė
| 01/05 15:12 Atsakyti
YZF
01/05 11:38

Kolkas Liberty tik graziai sneka, konkreciu dideliu pokyciu nera. Paziuresim kaip viskas klostysis toliau, ar tik nebus taip kad snekomis viskas ir pasibaigs.

Tai atsiradusi twitter paskyra ar pokalbis su lenktynininkais tiesiog trasoje bei dovanojimas visokių dzingalietų jau nieko nebereiškia???
Life
| 01/05 13:21 Atsakyti
tribeca
01/05 09:46

Valdis, koks gi tau skirtumas kaip ziurovui su kiek cilindru tie varikliai i bolidus sumontuoti, svarbu kad masinos greitai laksto, o jei V12 "tikri" lenktyniniai, kodel siemet visi rekordai paimti sitais "zaisliniais" V6 ir jei V12 "tikri" lenktyniniai, kodel kai reglamente nebuvo cilindru kiekio ribojimo gamintojai gamindavo ir V10...kalba juk sukasi ne apie cilindru skaiciu, o apie tai tai kad ferrariai negali laimeti lenktyniu ir juos reikia kazkaip prastumti sugalvojus kazkoki kita variklio formata is anksto galvojant kad kazkoki konkretu varianta jie galetu pagaminti geresni uz mercedes.

Ferrari kaip tik yra vienintelė komanda be Mersų kuri dar kažką gali laimėti, su visomis kitomis komandomis liūdesiukas. Liberty tikrai nepatiktų, jei 2018 metais vėl visus etapus laiminėtų mersai kaip prieš tai 3 sezonus iki 2017 metų.
tom155
| 01/05 12:48 Atsakyti
Galėtų padaryti laisvę variklių formatui padaryti, tačiau apriboti kiekį sezonui. Visi patenkinti. :D
YZF
| 01/05 11:38 Atsakyti
Kolkas Liberty tik graziai sneka, konkreciu dideliu pokyciu nera. Paziuresim kaip viskas klostysis toliau, ar tik nebus taip kad snekomis viskas ir pasibaigs.
×

TOP naujienos

F-1.lt pulsas