B.Ecclestone‘as: V8 varikliai – brangi klaida

B.Ecclestone‘as: V8 varikliai – brangi klaida
logo 2006 Vasario 19 d. 19:59, McLaren
„Formulės-1“ komercijos teisių valdytojas Bernie Ecclestone‘as pareiškė, kad taisyklių pakeitimas, verčiantis komandas naudoti 8 cilindrų variklius, yra labai brangi klaida. Tačiau kaltinti konstruktoriai gali tik patys save.
Bernie mano, kad dabartinis variklių galios sumažinimas galėjo būti pasiektas kur kas paprastesniu ir pigesniu būdu – apribojant 10 cilindrų variklių sūkių skaičių.
„Tai yra taisyklė, kuri man visai nepatinka. Tai nebuvo būtina, nes jie galėjo pasiekti tuos pačius tikslus su senaisiais 10 cilindrų varikliais, apribodami jų galią.
Naujieji V8 varikliai kainuoja didžiulius pinigus, o jų sūkius riboti teks vis tiek, nes jie anksčiau ar vėliau taps per galingi. Taigi visa tai buvo galima padaryti iškart apribojant V10 agregatus. Taip būtų buvę sutaupyta daug pinigų“, - kalbėjo B.Ecclestone‘as.
Tačiau kaltę dėl ne visai teisingo sprendimo jis siūlo priskirti tik pačioms komandoms: „Buvo surengtas susitikimas Monake, kuriame visos komandos diskutavo apie kaštų mažinimą. Visa tai pasisuko netinkama linkme, nes vyravo idėja, kad sumažinus variklių dydį 20 procentų, sumažės ir išlaidos, ir galia.
Tai buvo visiška nesąmonė – niekas nuodugniai neištyrė šios problemos. Komandos įsipareigojo naudoti V8 variklius, bet apie gresiančias išlaidas suprato tik gerokai vėliau“.
Šių metų „Formulės-1“ sezono taisyklės lemia tai, kad visos komandos išskyrus „Toro Rosso“ turės naudoti V8 variklius. Pastariesiems dėl buvusio menko biudžeto leista eksploatuoti apribotus senuosius V10 agregatus.


Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
×

TOP naujienos

F-1.lt pulsas

Spėlionės TOP

# Vartotojas Taškai
1. f1a 816
2. Giriby 812
3. mantioras 805
4. Gudas 796
5. Kęstutis Šimkus 794