Teoriškai optimaliausia strategija per Azerbaidžano GP turėtų būti vienas padangų keitimas, tačiau smarkiai tikėtinas saugos automobilio išvažiavimas Baku trasoje gali sumaišyti visas kortas.
„Pirelli“ mano, kad startas su vidutinėmis padangomis ir perėjimas prie kietųjų duotų maksimaliausią lankstumą, nors tokia strategija ir yra gana konservatyvi. Tie, kad nebijos rizikuoti, gali startuoti su minkštosiomis padangomis, užsitikrinti didelį greitį pirmuose ratuose ir ankstyvesnį sustojimą keistis padangas į kietąsias.
Dviejų sustojimų strategija, jei nepasirodys saugos automobilis, „Pirelli“ skaičiavimais yra lėtesnė.
„Pirelli“ automobilių sporto padalinio vadovas Mario Isola: „Kvalifikacijos metu visi sportininkai naudojo tik minkštąsias padangas, derindami lėtus ir greitus ratus taip, kaip keitėsi trasos būklė.
Trečioje treniruotėje komandos akcentus sudėjo taip pat minkštosioms padangoms, ši treniruotė vyko tokiu pat laiku, kokiu šiandien startuos lenktynės. Manome, kad lenktynėse svarbiausiomis bus laikomos minkštosios padangos.
Yra keli strategijos variantai, bet teoriškai ryškų pranašumą turėtų vienas padangų keitimas. Įdomu tai, kad daugelis komandų lenktynėms išsaugojo po du kietųjų padangų komplektus, žinoma galvodami apie raudonas vėliavas ir kitus incidentus šioje trasoje“.
Trasa: | Baku (Europos GP) | ||
Ilgis: | 6,006 km | Ratų skaičius: | 0 |
# | Vartotojas | Taškai |
---|---|---|
1. | f1a | 816 |
2. | Giriby | 812 |
3. | mantioras | 805 |
4. | Gudas | 796 |
5. | Kęstutis Šimkus | 794 |