BAR variklis yra pats galingiausias?!

2004 Birželio 11 d. 09:38

Bild zurnalo duomenemys:

BAR - 925 arkliu
Ferrari - 915 arkliu
BMW - 905 arkliu
Toyota - 890 arkliu
Renault - 885 arkliu
Sauber - 880 arkliu
Mercedes - 875 arkliu

Ir kas keisciausia Cosworth:
Jaguarams - 870 arkliu
Jordanams - 840 arkliu
Minardziams - 830 arkliu

Klausimas: kiek esant vienodai aerodinamikai pagreiteja bolidas bunant galingesnis tarkim 10 Arkliu

2004 Birželio 11 d. 11:19

Mercedes wariklis ir negreitas ir nepatikimas:)

2004 Birželio 11 d. 11:22

ishtikruju tai nieks nezino kieno geriausias, kazkada juk buvo skelbta kad TOYOTA turi galingiausia dabar BAR, gal sulauksim ir tokiu dienu kai bus pas MINARDI galingiausias :)

2004 Birželio 11 d. 11:25

duokit Minardziui toki pat varikli kaip Jaguaram,ir jie tuoj pat ims skinti pergales!!!:D
Froza Minardi...

P.S. o as galvojau kad Sauber ir Ferrari varikliai tie patys. :o

2004 Birželio 11 d. 12:05

Scuderija>Kad pabandyti atsakyti i tavo klausima,reikia zinoti sukimo momenta-Nm.Be to reikalinga info kiek to Nm yra visame sukiu diapazone.Nes pagal fizikos desnius Aj neturi jokios itakos greitejimui.Antras Niutono desnis a=f\m.Kaip matai,arklio galios i ji neieina.Nezinant kaip ta galia perduodama ratams,nezinome nieko.

2004 Birželio 11 d. 12:07

vsk >> tai sezono pradzioj buvo vienodi, o jau naujesnio nebegauna :)

2004 Birželio 11 d. 12:24

Va, BILD, tai patikimas saltinis;)

2004 Birželio 11 d. 12:25

Manau, paziurejus i Renault, arkliukai labai daug nereiskia.

2004 Birželio 11 d. 12:26

tai aishq, juk vien nuo to kad turesi daugiausia AG tai nereishkia kad busi laimetojas, reik visko vienoj vietoj, kaip as ferrari ar renault..

2004 Birželio 11 d. 12:28

Vytia>> OK sita suparantu. Kitas klausimas: Sukimo momentas vienodas visuose diapazuonose(sumkiai imanoma bet daleiskim) greiciu deze irgi sureguliuota vienodai.

Juk kikevienas pagamintas variklis net ir serijiniam auto galia siek tiek skiriasi.

2004 Birželio 11 d. 13:05

Scuderija>Nm negali buti vienodas visam sukiu diapazone.Tai neimanoma net teoriskai.O va kaip jie isdestomi tame diapazone ,tai kitas klausimas.Kuo daugiau Nm visam diapazone,tuo variklis imlesnis.Nes jeigu,pvz-max Nm atsiranda tik issukus varikli iki maksimumo,tai toks variklis-beda.Gali buti kad ir 100- 200aj maziau,bet jei jo visos charakteristikos geriau subalansuotos,tai to variklio naudingumo koeficientas bus aukstesnis uz galingesnio.O tavo klausimas sunkus,bet jeigu daleisim kad visi kiti variklio parametrai vienodi,nemanau kad tie 10aj nelabai kazkatai keicia.Galima det lygybes zenkla.

2004 Birželio 11 d. 13:07

Priespaskutiniam sakiny susiveliau.:)
Mintis-10aj be kitu parametru patobulinimo=0.

2004 Birželio 11 d. 13:09

Scuderija > bar ir renault kanadoj apie +10 ag naudos, o aero panasi i praeitu etapu(tarkim)tai vat ir pamatysi ar jei arciau ferrari bus ar ne ;)

2004 Birželio 11 d. 13:16

Vytia>> Vienu zodziu jeigu BARai pasiekia 925 arkliu prie 19000 apsuku, o BMW savo 905 pasiekia prie (daleiskim) 16000, tai BMW varyklis kur kas geresnis

2004 Birželio 11 d. 13:16

Vytia>bet f1 varikliu apsukiu diapazonas gan didelis taip kad plotas po visa kreive turetu but ir nuo tu 10 ag patrauktas(ypac jei kreive gan stati..)aisq daug kas is to nepasikeicia bet as pasirenges apie 0,05-0,10 per rata duot, ypac trasose kaip montrealyje(aksel ir top speed..)
:)

2004 Birželio 11 d. 13:17

iLARSENAS>> o jei Ferrari bus ne arciau o toliau? kokia tada isvada?;-)

2004 Birželio 11 d. 13:20

Scuderija> geras variklis kai Nm/apsuku greive beveik staciai kyla nuo pirmuju apsuku [url=http://www.mercedes-benz.com/omb/amg/en/cars/specials/sl65/tech_data_06.htm]kaip sitame amg kurinyje[/url] :)

2004 Birželio 11 d. 13:26

Manau juodoji kreive F-1 bolide yra statesne

2004 Birželio 11 d. 13:43

situo masteliu jin nestatesne nes f1 variklis per daug daugiau apsuku praeina kol tiek galios pasiekia

2004 Birželio 11 d. 17:11

Scuderia>Panasiai,nors aisku realybeje tokiu skirtumu nebuna.Dar geriau kad max Nm,bei Aj butu tarp kokiu 10000-19000,bent jau kokia70%.JIsvis,ta informacija apie AJ, kurias visuomenei teikia komandos,yra- “opiumas liaudziai”.Be kitu parametru tai nieko nesako.Pvz.Bet kurio normalaus automobilio parametrus tu gauni pilnai,su Aj,Nm,visom apsukom bei kreivem,pagal kuria gali spresti,kiek mociaus tavo kiseneje bet kuriuo momentu.F1 tokios info neteikia.Nes tai paslaptis.
O kad Aj turi ne tiek ir daug reiksmes,galima spresti is ralio(konkreciai WRC ) pavyzdzio.Jau eile metu WRC automobilis negali tureti daugiau kaip 300aj.Bet tai dar nereiskia,kad motoristai sedi be darbo.Paprasciausia keliamas sukimo momentas,tas pats momentas isdestomas kuo platesniame sukiu diapazone.Is to ir progresas,ralio automobiliai pastoviai greiteja ,nors pati galia ribojama.

2004 Birželio 11 d. 17:22

iLarsenas>Pasirenges duot 0,1s?Optimistas:)Nors gal...nezinau.
Padidink sparnu atakos kampa 1%,ir tu paciu 10aj nelieka...

2004 Birželio 11 d. 18:49

Tai, ka jus sprendziat, yra lygtis is daug demenu.Benzinas, variklio sukiai,ismetimo sistema, pasipriesinimas, trintis, slegis padangose,padangu sandara, vairuotojo sugebejimai ir dar daug kitu.Mes zinome tik AJ, tai ka galime isspresti? Nebent, jei priimti ,kad skirtingu komandu bolidai yra identiski (nesamone),tai AJ kazka rodo. Pavyzdys: Renault startai su silpnesniu varikliu pro stipresni, kaip pro stovinti.:)

2004 Birželio 11 d. 19:53

alfa>tai mes galvojam kiek tas 10ag tam paciam bolidui su tuo paciu pilotu padet gali..:)vat tada ir galima siek tiek nusprest
Vytia >jie nelieka bet uztat didesnis greitis posukyje su tiek pat galios, kiek su pries tai buvusiu agregatu.. :)

2004 Birželio 11 d. 20:42

Juk expertai sake, kad toyotos.

2004 Birželio 12 d. 02:39

Keistas reishkini pastebejau: kai tik kuri komanda nors kiek rimciau pasiprieshina Ferrariams, tai ish kart pas ja galingiausias variklis atsiranda. Kiek zinau kazkada sklande gandai, kad McLaren turi best varikli, paskui BMW, o dabar BAR.

Ishvada: jei ishtikruju tos komandos turi geriausia varikli, tai pas Ferrari yra dar kazkas geriau, ko nesugeba atrasti kitos komandos....

2004 Birželio 12 d. 14:48

Vytia> Argi WRC ribojama galia ? Kiek girdejau, jie riboja Turbo slegi, tai taip ir gaunasi, kad galia apsiribojo.

2004 Birželio 12 d. 21:05

satanod>Taip,300 ir nei vieno daugiau.Pagal reglamenta.O restruktoriai i turbinos oro paemimo anga taip pat statomi,tik dabar neatsimenu kokio diametro.

2004 Birželio 12 d. 21:08

gal ir galingas tas variklis, svarbu, kad neperruktu :))

2004 Birželio 12 d. 21:31

Man keista, kodel KK su AV kvalos pabaigoj taip atkakliai kartojo, kad Williams pasirinko "greiciausia" aerodinamika, aceit ju greitis tiesiojoj buvo didziausias. Jei neklystu, MS pries paskutiny posuky 340,6 ar 340,3 pasieke :rolleyes:

2004 Birželio 12 d. 21:33

340,9. Abieju Williams'u 3,5+ km/h leciau :p

2004 Birželio 12 d. 21:52

Minzz>> True... man irgi labai indomu pasidare ko jie ten taip spangsta...

2004 Birželio 12 d. 21:54

Dar labai indomu, kad Ferrari ir Sauber skiriasi 35 AG, nors varykliai lygtais sezono pradzioj buvo vienodi... siaip Ferrari kiekvienam etapui atsiveza patobulintus varyklius, o Sauberiai vis dar su Melburno modifikacijos vaziuoja... kazkaip keistai atrodo... nu vien zo kaip kiti sako, kad vien AG nieko nerodo, reikia dar daugiau charakteristiku zinot :)

2004 Birželio 12 d. 22:00

Taip, po kvalos ash taip irgi manau, bet jis per galingas Takumai :)

2004 Birželio 12 d. 22:19

Variklis klasiškas tik Sato daro vaikiškas klaidas.

2004 Birželio 13 d. 00:07

o as gidejau, kad galingiausias Toyota, tik jie nesugeba viskko is jo ishspausti! P.S. FIA pakeitimai zlugdo F-1 !

2004 Birželio 13 d. 00:51

Pasikeitimai tai visai ne vietoje.

F-1.lt pulsas