Bijau kad tas atitvaras padarė viską, ką galėjo taip, kaip buvo skaičiuota. Jei iš jo buvo prašoma daugiau nei jis buvo apskaičiuotas (o taip ir atsitiko), rezultatas dėsningas. FIA pati turi suprasti, kad yra skirtumas pasekmių prasme, jei ausies valymui vietoje ausų krapštuko (apskaičiuota ir pritaikyta) naudosi vinį :)
Tai aš atitvaro ir niekuo nekaltinu. Abejoju, kad jis kažkuo brokuotas buvo, tiesiog toj vietoj nieks nesitikėjo tokios avarijos, ir dėl to nesitikėjimo FIA ir darys išvadas
dar reikėtų ištirti, kodėl kliedesinė HALO nepadarė iš prancūzo smegenų košės galvoj ir organų nesumaišė smūgio metu, kaip vietiniai eGZpertai prognozavo. Kaip ten buvo, ddt?
Iki siol pasitaiko kliedesiu, kad halo butu isgelbejus Bianchi, tas nekliuna? :)
Bijau kad tas atitvaras padarė viską, ką galėjo taip, kaip buvo skaičiuota. Jei iš jo buvo prašoma daugiau nei jis buvo apskaičiuotas (o taip ir atsitiko), rezultatas dėsningas. FIA pati turi suprasti, kad yra skirtumas pasekmių prasme, jei ausies valymui vietoje ausų krapštuko (apskaičiuota ir pritaikyta) naudosi vinį :)
dar reikėtų ištirti, kodėl kliedesinė HALO nepadarė iš prancūzo smegenų košės galvoj ir organų nesumaišė smūgio metu, kaip vietiniai eGZpertai prognozavo. Kaip ten buvo, ddt?
Teisingai - atitvaro funkcija yra deformuotis ir taip sumažint kinetinę energiją avarijos metu. Bet jo funkcija tikrai nėra suirti, praleisti kiaurai automobilį ir dalį jo įstrigdinti savyje, kaip tai nutiko šįkart.
FIA jau kalba apie tai, kad toks dalykas negali pasikartot ir bus imtasi kažkokių veiksmų pabaigus avarijos analizes.
Bijau kad tas atitvaras padarė viską, ką galėjo taip, kaip buvo skaičiuota. Jei iš jo buvo prašoma daugiau nei jis buvo apskaičiuotas (o taip ir atsitiko), rezultatas dėsningas. FIA pati turi suprasti, kad yra skirtumas pasekmių prasme, jei ausies valymui vietoje ausų krapštuko (apskaičiuota ir pritaikyta) naudosi vinį :)
Bjauru skaityti tokio žemo lygio straipsnį su tokiais “vertimais”. Kažkada rašiau šio saito atstovams ir siūliausi nemokamai paredaguoti verčiamus į lietuvių kalbą straipsnius, bet panašu, kad jiems vis dar nusišikt ant taisyklingos kalbos (kaip ir buvo tada).
atitavro ir yra funkcija deformuojantis sumazinti kinetine energija, jis neturi neluzti, o atvirksciai... tai yra pasyvi apsauga, nuo smugio, tokiu principu jau senai konstruojami apsvietimo zibintu stulpai ir t.t., jie turi luzti butent ten kur norima, sugeriant kuom daugiau enerijos ir ja issklaidant.
Teisingai - atitvaro funkcija yra deformuotis ir taip sumažint kinetinę energiją avarijos metu. Bet jo funkcija tikrai nėra suirti, praleisti kiaurai automobilį ir dalį jo įstrigdinti savyje, kaip tai nutiko šįkart.
FIA jau kalba apie tai, kad toks dalykas negali pasikartot ir bus imtasi kažkokių veiksmų pabaigus avarijos analizes.
apie lipuchkes. kaip tik pries pat bahreino lenktynes rode kaip verstapenas ne lipuchkes segasi, o pasirodo raistelius risosi :) dar pagalvojau - kokia nesamone. juk tikimybe, kad atsiris, uzsisuks aplink pedala ar dar kas yra kokia gal 1000 kart didesne nei lipuchkes...ir dar toki ilgi pasirode, kad vos jis ten juos uzsiriso :)
atitavro ir yra funkcija deformuojantis sumazinti kinetine energija, jis neturi neluzti, o atvirksciai... tai yra pasyvi apsauga, nuo smugio, tokiu principu jau senai konstruojami apsvietimo zibintu stulpai ir t.t., jie turi luzti butent ten kur norima, sugeriant kuom daugiau enerijos ir ja issklaidant.
Kazin ar siuo atveju atitvaras turejo prasiskyrt ir beveik mirtinai prispaust vairuotoja
atitavro ir yra funkcija deformuojantis sumazinti kinetine energija, jis neturi neluzti, o atvirksciai... tai yra pasyvi apsauga, nuo smugio, tokiu principu jau senai konstruojami apsvietimo zibintu stulpai ir t.t., jie turi luzti butent ten kur norima, sugeriant kuom daugiau enerijos ir ja issklaidant.
Man tai įdomu kaip šalmas gali nepraleist oro? O tai kaip kvėpuoja tada lenktyninkas lenktynių metu?
Šiaip greičiausiai šitas straipsnis buvo verstas iš rusų kalbos DTT berods numetęs yra nuorodą. Ten aiškiai parašyta, kad stovint šalmas beveik nepraleidžia oro. Tik judant tam tikru greičiu tikriausiai suveikia tam tikras vožtuvas kuris pradeda praleisti orą. Jei atkreipsi dėmesį, tai kai lenktynininkai stovi starto rikiuotėje jie būna atsidarę šalmo stikliukus (na tuos kur straipsnio autorius vizoriais pavadino), net ir kai kurie būna atsidare per apšilimo ratą. Ir tik per starto procedūra jie juos uždengia.
aj tiesa pamirsom batukus...su lipuchkem...super lipuchku technologija isgelebjo grosjean...
o jei rimtai daug geru aplinkybiu padejo grosjean...esminis dalykas buvo kad jos neuzspaude pats monokokas ir pats barjeras...
dar kazkiek daugiau ir galejo plaucius nusideginti kaip lauda...
aciu dievui ir protingiems zmonems nieko blogo nenutiko
apie lipuchkes. kaip tik pries pat bahreino lenktynes rode kaip verstapenas ne lipuchkes segasi, o pasirodo raistelius risosi :) dar pagalvojau - kokia nesamone. juk tikimybe, kad atsiris, uzsisuks aplink pedala ar dar kas yra kokia gal 1000 kart didesne nei lipuchkes...ir dar toki ilgi pasirode, kad vos jis ten juos uzsiriso :)
aj tiesa pamirsom batukus...su lipuchkem...super lipuchku technologija isgelebjo grosjean...
o jei rimtai daug geru aplinkybiu padejo grosjean...esminis dalykas buvo kad jos neuzspaude pats monokokas ir pats barjeras...
dar kazkiek daugiau ir galejo plaucius nusideginti kaip lauda...
aciu dievui ir protingiems zmonems nieko blogo nenutiko
vieni sako daktarai angelai...kurie uz rankos palaike grosjean..
vieni sako fia angelai nes ivede halo
bell sako salmas angelas sargas..isgelbejo...
bahrain marsalas sako gesintuvu firma angelai sargai ...
dabar visi cia turbut siulys grosjean kontraktus reklamai...
„Bell“ papasakojo, kaip šalmas išgelbėjo R. Grosjeanui gyvybę (26)
Bijau kad tas atitvaras padarė viską, ką galėjo taip, kaip buvo skaičiuota. Jei iš jo buvo prašoma daugiau nei jis buvo apskaičiuotas (o taip ir atsitiko), rezultatas dėsningas. FIA pati turi suprasti, kad yra skirtumas pasekmių prasme, jei ausies valymui vietoje ausų krapštuko (apskaičiuota ir pritaikyta) naudosi vinį :)
Aš tik nesuprantu kuom jis kvėpavo... Juk ugnyje nėra deguonies, spėju įkvėpti jau nebuvo ko... O neįkvepiant panika gali greitai apimti
Kazin ar siuo atveju atitvaras turejo prasiskyrt ir beveik mirtinai prispaust vairuotoja
dar reikėtų ištirti, kodėl kliedesinė HALO nepadarė iš prancūzo smegenų košės galvoj ir organų nesumaišė smūgio metu, kaip vietiniai eGZpertai prognozavo. Kaip ten buvo, ddt?
Bijau kad tas atitvaras padarė viską, ką galėjo taip, kaip buvo skaičiuota. Jei iš jo buvo prašoma daugiau nei jis buvo apskaičiuotas (o taip ir atsitiko), rezultatas dėsningas. FIA pati turi suprasti, kad yra skirtumas pasekmių prasme, jei ausies valymui vietoje ausų krapštuko (apskaičiuota ir pritaikyta) naudosi vinį :)
Teisingai - atitvaro funkcija yra deformuotis ir taip sumažint kinetinę energiją avarijos metu. Bet jo funkcija tikrai nėra suirti, praleisti kiaurai automobilį ir dalį jo įstrigdinti savyje, kaip tai nutiko šįkart.
FIA jau kalba apie tai, kad toks dalykas negali pasikartot ir bus imtasi kažkokių veiksmų pabaigus avarijos analizes.
atitavro ir yra funkcija deformuojantis sumazinti kinetine energija, jis neturi neluzti, o atvirksciai... tai yra pasyvi apsauga, nuo smugio, tokiu principu jau senai konstruojami apsvietimo zibintu stulpai ir t.t., jie turi luzti butent ten kur norima, sugeriant kuom daugiau enerijos ir ja issklaidant.
FIA jau kalba apie tai, kad toks dalykas negali pasikartot ir bus imtasi kažkokių veiksmų pabaigus avarijos analizes.
apie lipuchkes. kaip tik pries pat bahreino lenktynes rode kaip verstapenas ne lipuchkes segasi, o pasirodo raistelius risosi :) dar pagalvojau - kokia nesamone. juk tikimybe, kad atsiris, uzsisuks aplink pedala ar dar kas yra kokia gal 1000 kart didesne nei lipuchkes...ir dar toki ilgi pasirode, kad vos jis ten juos uzsiriso :)
atitavro ir yra funkcija deformuojantis sumazinti kinetine energija, jis neturi neluzti, o atvirksciai... tai yra pasyvi apsauga, nuo smugio, tokiu principu jau senai konstruojami apsvietimo zibintu stulpai ir t.t., jie turi luzti butent ten kur norima, sugeriant kuom daugiau enerijos ir ja issklaidant.
Ir atitvarų :D
Man tai įdomu kaip šalmas gali nepraleist oro? O tai kaip kvėpuoja tada lenktyninkas lenktynių metu?
aj tiesa pamirsom batukus...su lipuchkem...super lipuchku technologija isgelebjo grosjean...
o jei rimtai daug geru aplinkybiu padejo grosjean...esminis dalykas buvo kad jos neuzspaude pats monokokas ir pats barjeras...
dar kazkiek daugiau ir galejo plaucius nusideginti kaip lauda...
aciu dievui ir protingiems zmonems nieko blogo nenutiko
Manau, kad pirštinių gamintojai tylės :)
Dabar visi gamintojai lys i eteri ir su pasididziavimu rasys kaip ju produkcija sugebejo isgelbeti jam gyvybe. #pirkite #bell
o jei rimtai daug geru aplinkybiu padejo grosjean...esminis dalykas buvo kad jos neuzspaude pats monokokas ir pats barjeras...
dar kazkiek daugiau ir galejo plaucius nusideginti kaip lauda...
aciu dievui ir protingiems zmonems nieko blogo nenutiko
vieni sako fia angelai nes ivede halo
bell sako salmas angelas sargas..isgelbejo...
bahrain marsalas sako gesintuvu firma angelai sargai ...
dabar visi cia turbut siulys grosjean kontraktus reklamai...