BMW komanda pranešė, kad Turkijos GP metu nenaudos KERS sistemos. Iš svarbių techninių atnaujinimų, šiame etape komanda pristatys tik dvigubą difuzorių.
Komandoje baiminamasi, jog dviejų pranašumą suteikiančių sistemų naudojimas gali sumaišyti inžinieriams visas kortas ir jie sunkiau susigaudys – kuriose srityse pagreitėti padėjo
difuzorius, o kuriose – KERS.
„Buvo priimtas sprendimas čia važiuoti be KERS“, - patvirtino komandos lenktynininkas Nickas Heidfeldas. Kaip ir Barselonoje, sutelksime dėmesį į aerodinaminį paketą ir tada, per kelias ateinančias lenktynes, nuspręsime įprastu būdu – naudosime ją (KERS – red. past.), ar ne.“
Be to, vokietis patikino, kad dabar, po ypač prastai susiklosčiusių varžybų Monake, komandai itin svarbu parodyti gerą rezultatą.
„Manau mums tai svarbu, kaip ir savaitgalį Barselonoje“, - teigė Nickas.
„Jau anksčiau sakėme, kaip svarbu pamatyti kaip veikia mūsų patobulinimai, tas pats galioja ir čia. Kaip visi žinome, bandymai dabar uždrausti. Turime duomenis iš vėjo tunelio, taip pat kai kuriuos duomenis iš bandymų važiuojant tiesiąja, bet kol neišvysime ratų įveikimų laikų, negalime būti tikri.“
„Svarbu atlikti žingsnį į priekį, nors esu įsitikinęs, kad pagerėjimas įvyks. Kaip visuomet lieka klausimas – kiek pagreitėjo varžovai.“
„Be viso to, esu įsitikinęs, kad Monako rezultatai buvo išskirtiniai. Tai ne pasiteisinimas, nes Monake važiuoti prastai ėra malonu, bet manau, kad tai nebuvo trasa, įrodanti mūsų greitį. Čia (Turkijoje – red. past.) turėtume jaustis geriau ir tikiuosi panašiai bus ir „Toyota“ komandai.“
Svarbiausių naujienų prenumerata įtraukta. Patvirtinkite prenumeratą paspausdę nuorodą el. pašte (pasitikrinkite šlamšto dėžutę).