na idomu paskaitineti ekspertu komentarus. nieko per daug pridurti negaliu, tik tai kad ta nosis niekuom nepadeda laimeti.
na idomu paskaitineti ekspertu komentarus. nieko per daug pridurti negaliu, tik tai kad ta nosis niekuom nepadeda laimeti.
Manau po kontakto Monaco GP tarp MS ir JPM galim teigti kad priekinis Williams sparnas yra pakankamai tvirtas. Smugis buvo tikrai nemenkas o JPM nebuvo priverstas uzsukti i boksus keisti sparno.
Remas >>> O kuo tema "mclaren nosis" tau nesamone??? A, todel, kad tu priesh mclaren. O cia gi irgi nosis, tik ne mclaren...
Man tai svarbu, kad Viljams nosis visokiais ten snargliais neuzsikemsa, kai is trasos stumteleti reikia. Va cia yra svarbeusia. O prispaudziamaja jega generuoja visos nosys, tik va veliau beda, kur deti oro srautus atsiradusios del nosies tvirtinimo dalies.
sena tema... atsigavo :) na siaip tai nelabai dziugina dabartiniai williams rezultatai... :( bet gal pasikeitus techninium direktoriuir kasnors pageres..? Vat jau ir tuneli nauja Vejo atidare... :) na zodziu reikia laukt progreso kazkokio... :) kaip sako: "nezengtas zingsnis i preiki,tolygu zingsniui atgal.." :)
1.Baisi ta nosis
2.Naudos iš jos visiškas 0.
"Williams" rezultatai tikrai nebūtų tragiški jei nebūtų pritaikyta diskvalifikacijų ir juodų vėliavų.Taškais jie būtų šalia BAR.Technika sprendžiant pagal jų pasirodymus statyčiau į trečią vietą po "Ferrari" ir "BAR".Nors Ralfo nedayvavimas bus dar vienas minusas komandos rezultatams.
Gryžtant prie nosies tai ji pasiteisino ir su kaupu,tik dar trūksta kitų mazgų patobulinimo,ką "Williams" ir daro.
Lyginant praeito sezono ir sio rezultatus,tai ar nosis nieko nepadejo, ar kiek padejo nosis visa kita nubrauke kitos bolido dalys ir pilotai. Nera visumos, komandiniai rezultatai apgailetini, ir ta nosis atrodo nevietoje ir issaukianciai. Nors man tas dizainas "prie sirdies" :)
gincius> williams rezultatai be diskvalifikacijos is esmes nesikeistu, nes Jusu ziniai siame sezone buvo vienintele juoda veliava. taip kad teisintis shituo - kvaila. be to, kaip matom iskaitoje, williamsai sedi ne 3 vietoje, o 4. lyginant su ju potencialu ir pernyksciais rezultatais, sio sezono pasiekimai - apgailetini.
gryztant prie nosies - manau ne vienas skaite apie tai, kad williamsai tokia nosies konstrukcija nuvoge nuo ferrari. faktas tas, kad ferrari su tokiios konstrukcijos priekiniu sparnu eksperimentavo jau pries 2 metus. klausimas - kokia prasme gaminti detales, kurios pries pora metu nepasiteisino?
official>Sakyti kad nesikeistų rezultatai taip pat labai kvaila.
Atmetus dirbtinus komandos nusodinimus rezultatai būtų labai neblogi(Kanada+JAV=17taškų)ir tai nėra labai tragiška kas liečia pačią[b]techniką[/b].
Dabartinė komandos pozicija neatspindi "Williams" technikos pajėgumo.
Lyginant su praeitais metais tai tu teisus,atrodo prastai.
Dėl nosies,
bent jau aš nežinau tokios info kokias konstrukcijas ir detales bandė "Ferrari"prieš du metus,ir ar tai galima būtų sulyginti su dabartine "Williams"?
"Ferrari" pripliurpė kad taip pat yra bandę panašios konstrukcijos nosį kuri nepasiteisino,bet tavo pasakymas[b]"pavogė"[/b]netinka visiškai,kadangi tai buvo prieš du metus nesėkmingai bandyta neaišku kokio F modelio,o dabar yra 2004m. ir tai padarė "Williams" konstruktoriai sukurdami FW26.
Pabaigai-
Į tavo klausimą atsakymo nėra,kadangi tai skirtingas laikas,technika,specialistai ir idėjos
;)
Gincius>o kodėl dirbtinus nusodinimus? jei net patys W pripažino, kad neteisūs?
O kas liečia įdėjas ir jų sėkmę ar ne, norėčiau priminti laikus, kai F ir McL nosys buvo priešingos - jei vienais metais McL nosį pakeldavo, tai F nuleisdavo, ir atvirkščiai, abi buvo top komandos, abi kapojosi dėl čempiono. Ne vien nuo nosies viskas priklauso, ir jei bendrame pakete nosis pasiteisina, vadinasi, sprendimas teisingas. Kas gali pasakyti, kad palyginus su šių metų McL W sprendimas yra neteisingas? ir atvirkščiai - ar toks jau neteisingas McL sprendimas dėl nosies? Galiu pasakyti tik vieną RS atveju nosis pasiteisino 100 procentų, jei ne tokia nosis, dar neaišku, kaip vaikinui būtų pasibaigę...
A-Martin> RS trenkesi i siena galu o ne nosimi :)
A-Martin>[b]"dirbtinus"[/b]pavadinau todėl kad tai yra teisėjų nuosprendžiai nuo kurių keičiasi situacija ,bet su bolido techninėmis galimybėmis tai mažai susiję.
Gincius>kiekvienas teisėjo nuosprendis keičia situaciją, ar paimk užvažiavimą į boksus, ar diskvalifikaciją, taip kad čia šis žodis nelabai tinka. Dirbtinu vadinčiau tokį sprendimą, kuris nėra pagrįstas bolido techninėmis savybėmis ar reglamento pažeidimu, ar pagrįstas labai jau laisvu jo traktavimu, kaip pvz. - Ferrari išteisinimas, nurodžius, kad kalti matavimo prietaisai.
Xtremez>kliuvo ir priekiui, turėjau omenyje ne tik nosies, bet ir pagerėjusį bendrame kontekste bolido tvirtumą.
gincius>
"Pabaigai-
Į tavo klausimą atsakymo nėra,kadangi tai skirtingas laikas,technika,specialistai ir idėjos"
panasu, kad atsakymas yra. williamsai pripazino kad tai buvo neteisingas sprendimas. klausimas - ar tokio lygio komanda gali sau leisti tokias klaidas?
official> gali. Neieskosi nauju sprendimu, nejudesi i prieki.
Man idomu ar tie ju paklydimai neprisidejo prie stabdziu problemu, kurios pastoviai kamuoja Williams si sezona. Uzkaitimai, luzimai ir kt, jau tapo kasdienybe. Gal kas turi detalesnes info. kaip ten vaiksto oro srautai ausinantys priekinius ir galinius stabdzius?
# | Vartotojas | Taškai |
---|---|---|
1. | f1a | 1005 |
2. | mantioras | 1001 |
3. | Tadux15 | 1000 |
4. | Kęstutis Šimkus | 991 |
5. | Giriby | 983 |