Cia, kad nusiramintu F1Gamers ir Vytia.
Prasau linkas. Vienas is keliolikos.
www.evo.co.uk/t/content/ae_previews-ae/matwatson-24thjuly2003/id38421/story.htm
Cia, kad nusiramintu F1Gamers ir Vytia.
Prasau linkas. Vienas is keliolikos.
www.evo.co.uk/t/content/ae_previews-ae/matwatson-24thjuly2003/id38421/story.htm
BMW X5 hybrid , du varikliai vienas benzas (350nm!) kitas elektrinis (650nm)....hahaha tu apsvaiges mazumele? Kur tu cia matai gatvine, eiline masina? :))))) Kalba ejo apie normalius benzininius variklius, standartinese masinose.Nusileisk ant zemes.
Apie kokia mes gatvine eiline masina kalbam? Cia tik tu apie kazkokias kategorijas buvai pradejes sneketi. Plius labai laukiu tavo "normalaus benzininio" variklio apibudinima. Jei negali pateikti - nesisvaistyk zodziais.
Fakto, jog BMW X5 turi 1000 Nm prie 1000 rpm nekeicia. Kuo sitas bimerio variklis nenormalus gal ne benzinu varomas? Tuo, kad suportinamas elektromoru? Nejuokink. Tavo pamineti dulitriniai "japonai" yra turbo. Ar zinai, kas yra turbo? Paaiskink man principini skirtuma tarp turbo ir to elektromotoro (tik nepradek bliauti apie ju konstrukcija, nes bus labai graudu)?
Gal dar prideti nuo ko visa tai prasidejo? Jeigu neprisimeni arba nenori prisiminti tai as galiu padaryti uz tave. Kalbama buvo apie F1 variklius, kurie yra atmosferikai. Kazkas kazka pasake apie 2 L motorus ir kazkokius mistinius ju niutonmetrus. Kazkas pasnekejo apie 2.2, nes lygtai DIDELIO skirtumo tarp 2 ir 2.2 nera. Nors buvo pamineta is karto audine su TURBO. Ir dar susikategorizavo i kazkokia GATVINIU kategorija. Tai kokio velnio pradedi urgzti ir loti?
JMP> X5 neturi 1000nm. Čia vienas eksperimentinis modelis turi, paprastas X5 tiek neturi.
JMPower matosi kad tu giliai iklimpes savo nesamonese.Taigi as tau priminsiu (jeigu nedaeina) kaip viskas buvo: Paskaiciavus F1 varikliu sukimo momenta is pateiktu arkliu, buvo matyti kad jis yra apie 350NM.Ir po sito skaiciaus ejo komentaras "sukimo momentas toks kaip eilines gatvines 2.0 turbo masinos". Toks buvo teiginys 2.0 LITRAI IR TURBO IR GATVINE MASINA (jei nesuvoki kas yra gatvine - tai tokia kuria gali nusipirkti artimiausiame auto-salone, be jokiu papildomu modifikaciju). Tu gali nusipirkti sita BMW artimiausiame salone??? NE.Tai ka tu cia kishi visokius hibridus? As irgi galiu ishtraukti dragsteri su 7000ag, nu ir ka? Jis nieko bendro neturi su gatvine masina ir jo charakteristikos ne is tolo neprimena gatviniu masinu.
Kazkas netikejo kad 350Nm gali tureti gatvines masinos. Reikejo pvz? Suradau pati pirma modeli - Audi S2 2.2 Turbo ir 350NM (tiek pat kiek F1).Taip kubatura 200cc didesne negu 2.0, ar tai apvercia viska aukshtyn kojom? Nemanau, Audi S2 irgi gatvine masina...reikejo butent 2.0? Prashau - Lancer Evo arba Impreza STI , sukimo momentas net didesnis negu 350Nm.
Poto kazkas nusipezejo kad F1 variklis tuos 350Nm gali tureti prie ~3000rpm kai tuo tarpu maximalus arkliai prie ~18000rpm....beabejo tai yra nesamone.Taip pat net ir gatvinis (benzininis only!) variklis BMW netures 90% savo sukimo momento prie 1000rpm - dar viena nesamone is JMPower lupu.
P.S. Jeigu jau susimetei ir pagrindini temos dalyka - sukimo momenta pradedi vadinti "kazkokiais mistiniais niutonmetrais" tai geriau jau patyletum nes atrodai labai juokingai.
F1gameri nejuokink su savo "ekspertiskais" pasisakymais" yra ir kitu masinu ne tik audi pasidomek biciuli ka jos gali. Ir nerek cia ant visu supratai nes tavo paskaiciavimai apie f1 sukima juoka kelia
tu labai moki draskyt akis ir nieko neargumentuoji, ir nieko nezinai iskyrus subezdeta audi, kaip tik tavo pasisakymas taip kita puse tai tavo audi20L 350 nm turi tai ji jau TT dar pasidomek bymero varikliais ir dar kitaip ciulbet pradesi,gaidy
F1gamers >>>> 7000ag??? :eek: Ka ce nusvaigai?
Mindz>> Top fuel ar panasiai. Varomi alkoholiu, girdejau ir apie 10000+ Ag. Šaltinis- discovery televizijos kanalas.
Ps. Gatvėje tokios nevažinėja. Bet yra :)
Klausimas: dėl ko čia ginčijatės ? Ir iš ko ? :D
Poomacher M.> kvaileli, as pateikiau tik 1 pvz. (istikruju tai 3 jeigu atidziau skaitytum) ir viskas.Reikia daugiau - galiu pateikti daugiau.Nerasinesiu as dabar visu pasaulio masinu pavadinimus cia.Kas tau dar nedaeina? Kur ka as turiu pasidometi? KA TU ZINAI ir ka gali paneigti su faktais? Pasakyk.Nes dabar tik shneki pievas kazkokes ir najezdus darai o zinoti nieko nezinai.
Minzz> jeigu ir tau truksta informacijos tai cia tavo problemos, eik pasidomek i nhra.com kokie dragsteriai ten dragina.per 5sec nuo 0 iki 500km/h su 200ag nepadarysi LOL :)
supranti kvaileli nera ka paneigti nes tu nieko nepasakei, nieko nes tu nieko ir nezinai tik akis draskyt moki AS as ir daugiau nieko nu nebent vienas kitas negrazus zodelis, su skaitai save ekspertu bet su pezi jau kelinta diena ir nera apie ka su tavim pasneketi, gal tik apie tai "kiek tu daug ziani" LOL sunyti
Poomacher M.> taigi parasiau> eilines gatvines 2.0 turbo masinos turi sukimo momenta toki kaip F1.Va tau faktas.
pagalvok geriau gal suapnavai kad su aude 20 f1 darei... nes f1 sukimas geriausias prie 19000rpm...
Poomacher>> Ka reiskia sukimas ? Galingumas ar sukimo momentas ?
Ir is viso, aik i autos puslapi ir pasiskaityk. Jie ten net manuala parase tokiems kaip tu :D
Poomacher M.> neishmaneli tu, ar tu zinai kas yra sukimo momentas? Jeigu gatvines masinos sukimo momentas maximalus yra didesnis tai dar nereishkia kad ji geriau traukia :D:D Vat stai ir paaishkejo tavo neishmanimas, o ne mano nusishnekejimai.
pvz: SL55 sukimo momentas 700Nm..bet jin nevaro greiciau nei F1 bolidas! N=kgm/s2..taip kad pagrinde mase nusprendzia kaip greit maske trauks su duotu momentu..:)bolidas sveria ~600Kg, delto jam uztenka mazesnio sukimo momento kad traukt greiciau uz gatvines maskes...
Taip, svoris svarbu ir netik.Esme dar sukimo momento pasiskirstymas per visa sukiu diapazona, t.y. kuo daugiau apsuku variklis padaro tuo pagreicio (ir maximalaus greicio) prasme tai yra geriau.Tas pas SL55 ishsisuka iki 7000rpm ir viskas, reikia jungti kita begi su kuriuo jau trauka krenta ir pagreitis nebetoks.Tuo tarpu F1 variklis sekmingai toliau sukasi 8000rpm 9000rpm 10000rpm ir vis greiteja ir greiteja neprarasdamas traukos o ja igydamas ir taip iki 19000rpm.Bendra taisykle yra tokia: kuo daugiau galios ir sukimo momento ir kuo didesnese apsukose - tuo geriau trauks :)
F1Gamers> Numeskim visas nesamones ir pritempinejimus. Negana to, kad tau vis dar nera skirtumo tarp 2 l varikliu ir 2.2 l, tai ji pavyzdini pateikei su TURBO included.
Negana to, kad nematai skirtmo tarp turbo ir atmosferiku, tai dar akis draskai su GATVINEM ir NORMALIOM bei NENORMALIOM masinu KATEGORIJOM.
Negano to, kad tau nera skirtumo tarp modifikuotos serijines masinos ir dragsterio, kuris net nera palygintinas su automobiliu, nes yra vienatikslis experimentinis(!) 4-ratis aparatas, tai tu dar man ji kaip argumenta numeti!
Negana to, kad iskraipai zodzius jau pradedamas isversdamas klausimas "Parodyk man 2 L varikli kuris turi tiek Nm?", kai kalba eina apie atmosferikus, kokie yra ir F1 varikliai, tu suvemi kazka panasaus i "Suradau pati pirma modeli - Audi S2 2.2 Turbo ir 350NM (tiek pat kiek F1)", tai tu dar ir nematai savo shitame "argumente-pavyzdyje" jokiu nelogiskumu. Prisidengi ta pacia "GATVINE KATEGORIJA". Kurios zinoma ir nesiteiki paaiskinti.
Po to sumaitoji bet kokia logika ir nesuvoki perskaityti rasyto teksto ismesdamas toki komentara (cituoju):
"Poto kazkas nusipezejo kad F1 variklis tuos 350Nm gali tureti prie ~3000rpm kai tuo tarpu maximalus arkliai prie ~18000rpm....beabejo tai yra nesamone.Taip pat net ir gatvinis (benzininis only!) variklis BMW netures 90% savo sukimo momento prie 1000rpm - dar viena nesamone is JMPower lupu." Jeigu sugebetum skaityti ir suprasti sakinius sudarytus daugiau nei is penkiu zodziu butum suprates apie ka tame komentare buvo kalbama. Tai buvo prielaida padaryta prie prielaidos. Kaip sakoma kuo sauksi tuo atsilieps, nes tik sito tinklapio lankytojai dedasi esa ZINA TIKSLIUS F1 varikliu duomenis. Antra komentaro dalis isvis absurdiska. Idomu, kokiu kuru varomas tas X5? Retorika. Is to kiek TU supranti apie automobilius galima spresti, jog nesiteiki paaiskinti nei vieno tavo savo "argumento" ar atsakyti i tokius paprastus klausimus, kas tavo manymu yra TURBINA? Turbut ne mamoms mixeris kiausinienei plakti?
Paskutinis F1Gamers komentaras vainikuoja viska. Po tokiu zodziu nera prasmes diskutuoti sia tema. Gaila is karto nesupratau su kuo reikala turiu :)
as nenoriu kistis...bet kas paskaiciavo kad f1 bolido sukimo momentas 350Nm??ir kodel ji norima sulyginti su 2l varikliais?? :confused:
nu jus lopaipaskutiniai patys eikit ir skaitykit tas pievas kur JUMS parasyta autosuose as apie variklius zinau is praktikos, kitaip nei jus pienburniai
LOL ekspertai...
yra toks posakis praksrapstyk suda tai ir pasmirs,
tai siuo atveju su jumis lygiai tas pats...
jei jusu supratimas apie variklius siekia tik tiek kiek parasyta autosuose, tai vyrai atsiprasau sedekit ir tylekit. Jie dar akis drasko :D
bl* Bl* ziopliai paskutiniai
JMPower nu tu ir primalei visokio meshlo cia....pripliurpei pripliurpei.As tau jau paaishkinau o tu vistiek savo nesamones varai....
Taigi pradekim nuo pradziu o ne nuo vidurio, nes tokia klausimai kaip "paaishkink kas yra turbo ir kodel tu itrauki i F1 NA variklius turbo" yra neteisingi ir ju neturi buti!!
Pradzia
Teiginys: "Ir paskaiciavus is to sukimo momenta gautumem apie 340Nm kas tikrai nera stebuklai:)) Geras 2.0 turbo variklis gatvineje masinoje tiek turi, nekalbant apie visokius BMW 4.0 V8 540 su 400+Nm :)"
JMP atsakas:
"F1Guru> O tau neatrodo, kad maximalu ar 90% sukimo momento gali pasiekti jau nuo 3.500 apsuku? Be to noreciau isgirsti, kuris 2.0 turbo variklis (nekalbant apie modinga) turi 340 Nm..."
Atsakau del Nm:
Mitsubishi Evo 7, Subaru Impreza WRX Sti. Taip pat (nors ir bishki daugiau negu 2 litrai) galetumem pamineti Audi S2.
Atsakau del rpm:
F1 variklis 90% sukimo momento prie 3500negali tureti nes jo maximalus arkliai yra prie ~18000rpm (atstumas per didelis tarp max arkliu ir max suk.momento).
Tada dar vienas JMP teiginys:
"Del 16k rpm maximalaus torko tai briedas totalus. Jeigu yra paprastu BMW varikliu (ne formulini turiu omenyje) pas kuriuos 90% torko prasideda nuo 1.5k rpm."
Atsakymas:
Paprasto bmw variklio kuris butu tik benzininis nera kad galetu 900% torko tureti prie 1500rpm.Tuo labiau negali to tureti F1 variklis kuris yra "aukshtasukis".
IR VISKAS. Visus kitus savo teiginius ir ishvedziojimus gali pasilaikyti sau, nes tu pats poto pradejai klausineti ar reikia turbo ar nereikia, visokius BMW hybridus mineti pradejai ir tt.
Beto matau tu net nemoki gerai perskaityti mano teksto nes info apie dragsteri nebuvo teiginys sitai temai ir as pats ta pasakiau! "As irgi galiu ishtraukti dragsteri su 7000ag, nu ir ka? Jis nieko bendro neturi su gatvine masina ir jo charakteristikos ne is tolo neprimena gatviniu masinu."
Butent ne is tolo neprimena tai kam apie ji kalbeti? Lygiai taip pat kam apie BMW Hybrid kalbeti??
F1 bai juokint, vienas pvz:
"atstumas per didelis tarp max arkliu ir max suk.momento"
tavo nuomone verta nulio
Baik tas nesamones, nera reikalo gincytis su tavim nes tu nesupranti praktiskai nieko, net ka pats parasai nelabi suvoki, nesamones rasai tau pasirode ar susapnavai ir rasai kas papuole. Pripazink sau kad tu nelabai ismanai ir patylek uzteks
Poomacher M.> jau jauti kas svyla tavo nesamones? Tai dabar jau "uzteks"? :D:D:D Deja viskas ka as parasiau yra samones, jeigu tu butum susidures bent karta su varikliais kurie padaro daug apsisukimu, suvoktum tai ka as rasau.Dabar tau tiesiog nedaeina ir nesupranti apie ka kalba.
F1gamers>Su kuo tu diskutuoji?JMPoweris svaigsta nerealiai,o poomasheris isvis kur i ilenda,ten sudu pasmirsta.
Cia isvis ne diskusija o varymas viens ant kito...o i mano klausima kam sitas palyginimas niekas taip ir neatsake...
Poomacher>>> Matyt, apie variklius tikrai supranti :D Gal net varztus kokiam garaze sukineji. Bet nenoreciau, kad mano bage remontuotu meistras su tokiu supratimu.
Magaliaus supraskit JMP ir Poo (vesis), kad diskusija baigesi jusu nenaudai. Ir as taip ir nesupratau, ka jus norejote pasakyti.
tokio uzsispyrusio kvailio, "apsikaiciusio" autosuose dar nemaciau...
ir nera ko man gincytis su "apsiskaiciusiais" lameriais, burbuliuokit savo nesamones toliau. vienas lenktynininkas kitas atstumus skaociuoja tar apsuku. totalus prietrankos
Poomacher>>suprantu kad F1gamers neparase visko aiskiai kaip vadoveliuose buna...bet jis negalvojo kad kiti bus tokie galvoti kad jo nesupras..:/ jei nesupranti ka jis turejo omeny paklausk gal tau spec "lameriu"(kaip pats sakai) kalba paaiskins.....
F1gamers >>>> Karocia tu sneki ir nusisneki. tai prie ko ce tie dragesteriai, jei pac kalbi apie "gatvines masinas" ??? Ir dar paskui bangas keli aceit informacijos truksta. LOL esi.
Kaskodel nuojauta sako, kad F1gamers=YZF ;) Ar as klystu?
Minzz> tai tu isigilink kokie zodziai buvo pamineti: "as irgi galeciau ishtraukti dragsteri, kaip tu ishtraukei BMW hybrid.Bet tas dragsteris netinka kaip netinka ir BMW hybrid" Todel nereikia kishti BMW hybrid i kalba apie "eilines masinas"
Nu jau paaishkinau visishkai lamer-friendly, jeigu dabar nesuprasi (o tai zinant tave labai tiketina:) tai niekuom nepadesiu.
Siaip nemacius dyno kreiciu aishku daugeliui sunku isivaizduoti apie ka kalba eina:) Bet jeigu pats nezinai kaip yra tai nebutina kitus locheleis vadinti.....nes finale pats taip atrodai:)
dyno kreiviu t.y.
F1gamers>>daugelis mate tas kreives..ir as suprantu ka tu norejai pasakyt :) taip pat numanau kad minzz ir kiti turetu suprast ka tu norejai pasakyt(nera jie tokie ***..) tai vat jei nori dar karta paaiskint jiems, tik vartok lengviau suprantamus zodzius... ;)
iLARSENAS> jeigu jie suprato tai nebutu manau tokiu kvailu klausimu uzdavineje...:) Deja nesuprato, na ka padarysi...gal patys pasidomes;)
Suprato...
Beto, rodos neapsirikau, kad tamsta F1gamers = YZF ;)
F1Gamers> tai kiek suprantu is visu komentu esi mates F1 dyno. Pasidalink biciuli...
JMPower> F1 neesu, bet esu kitu sportiniu ir aukshtasukiu varikliu (kurie ishsisuka iki 16000rpm) dyno mates, ir neviena.
Minzz> ir is ko tu taip nusprendei? Savo ishvedziojimus gali pasilaikyti sau.
# | Vartotojas | Taškai |
---|---|---|
1. | f1a | 1005 |
2. | mantioras | 1001 |
3. | Tadux15 | 1000 |
4. | Kęstutis Šimkus | 991 |
5. | Giriby | 983 |