Bolidai 2005 - Techniniai duomenys

2005 Vasario 26 d. 00:22

Ferrari F2005

VAZIUOKLE
Palengvinto anglies pluosto kompozitas
Ferrari isilgine pavaru deze su riboto praslydimo diferencialu
Pusautomatine nuosekli elektroniskai valdoma pavaru deze
Pavaros: 7 + reversas
Ventiliujami anglies pluosto diskiniai stabdziai
Nepriklausoma pakaba, priekines ir galines spyruokles
Ilgis: 4545 mm
Plotis: 1796 mm
Aukstis: 959 mm
Baze (tarp ratu): 3050 mm
Svoris (su vairuotoju, ausinimo skyciu ir tepalais): 605 kg
Ratai (prikiniai ir galiniai): 13 coliu

VARIKLIS
Tipas 055
Cilindrai: V 10
Alumininis cilindru blokas
Voztuvai: 40
Pneumatinis paskistymas
Turis: 2997 cm3
Magneti Marelli skaitmeninis elektroninis ipurskimas
Magneti Marelli statine elektronine uzdegimo sistema

Pagal www.shell.com

2005 Vasario 26 d. 00:26

visų duomenys panašūs turėtų būti;)

2005 Vasario 26 d. 01:01

Nu oficialiia jo, bet FIA pasistengs "kad visos kiaules butu lygios, bet raudonos tai lygiausios..."

2005 Vasario 26 d. 08:42

SenisBS> idomu su kuriuo vairuotoju svoris lygus 605 ar jau visi vairuotojai vienodai sveria?

2005 Vasario 26 d. 10:17

DonRomaso> geras pastebejimas:D,tikraiusiai su paciu sunkiausiu:D,nes ir taip jau 605kg susidaro...

2005 Vasario 26 d. 20:04

As duomenu nesvarstau, as juos pateikiu ir saltini nurodau.

2005 Kovo 04 d. 13:49

Siaip netycia uzejau i f1.com ir stai ka radau... o gi inzinieriu pastebejimus apie bolidus, ju evoliucija nuo 2004 metu per kiekviena etapa ir bus papildoma siais metais si informacija... gana idomiu dalyku parasyta, kuriu plika akimi nepastebesi... tik su akiniais :D http://www.formula1.com/insight/technical_analysis/ :goodjob: Gal zinote kur daugiau tokiu linku, kuriuose su brezinukais butu paaiskinti ivairus ypatumai :jump:

2005 Kovo 04 d. 13:50

Lietiakiai F1 bolidu gana mazi... galetu iki 17" padidinti :D Butu ledas :jump:

2005 Kovo 04 d. 14:36

Cia siaip jei domina McLaren bolido techninai duomenys:
Techninės charakteristikos

1. Variklis:
Tipas - Mercedes-Benz FO 110R
Cilindrų skaičius - 10
Kuras - Mobil 1 Unleaded
Tepalai - Mobil 1 products

2. Transmisija:
Pavarų dėžė - 7 greičių į priekį ir vieno atgal
Pusiau automatinė - taip
Varantysis velenas - McLaren
Sankaba - valdoma ranka, taip

3. Kiti mechanizmai:
Važiuoklė - McLaren gaminta anglies pluošto ir aliuminio konstrukcija su šoninėmis ir priekine apsaugos konstrukcija. Montuojama kartu su saugiai integruotais kuro bakais.
Priekinė pakaba - viduje sumontuota slopinimo sistema ir valdoma alkuninio veleno stūmoklis su dvigubu išsišakojimu (trikampiu)
Galinė pakaba - konstrukcija identiška priekinei pakabai
Pakabos slopintuvas (dampers) - McLaren
Elektronika - McLaren elektronikos sistema kontroliuoja junginius valdančius variklio, važiuoklės ir duomenų surinkimo elektronines sistemas. McLaren elektroninė sistema taip pat kontroliuoja kintamosios srovės įtampą, sensorius, duomenų analizės ir telemetrijos prietaisus.
Kėbulas - Konstrukcija: atskiros grindys, variklio dangtis, nosis su integruotu priekiniu sparnu .
Padangos - Michelin
Ratai - Enkei
Valdymas - Padedant McLaren sistemoms
(Adhesives) - Henkel technologija
Radijo ryšys - Kenwood
Maitinimo šaltinis - GS Yuasa kompanija
Prietaisai - McLaren Elektronines sistemos

Saltinis [url] www.mclarenklubas.com [url]

2005 Kovo 04 d. 16:52

geri duomenys o del svorio tai manau kiekvienam pilotui pritaiko bolida kad su juo jis svertu 605 kg

2005 Kovo 20 d. 04:58

Honda RA005E Techniniai duomenys
Pavadinimas: Honda RA005E
Talpa: 3.0 litres
Konfiguracija: V10, 90 laipsniu kampas
Maximum galia: virs 900 ps
Maximum apsuku: virs 18,500 per min
4 voztuvai cilindrui; pneumatine voztuvu sistema
Ipurskimas: Honda PGM-FI
Elektoninis hidrauliskai valdomas droselis
Uzdegimas: Honda PGM-IG

www.barhondaf1.com

2005 Kovo 20 d. 05:08

Kuklus duomenys apie Renault "sirdi".

Pavadinimas: RS25
72° 'V' kampas, 3-litru V10.
Patikimumas daugiau nei 1400km ne mazesne galia nei RS24 (2004 variklis).
98% atnaujintas.

www.renaultf1.com

Komentaras: mazesnis variklio cilindru kampas leido Renault komandai optimaliau integruoti varikli su vaziuokle ir pazeminti svorio centra. Gerai padirbeta - matosi rezultatas.

2005 Kovo 20 d. 05:32

Toyota TF105 Techniniai duomenys
Monokoko konstrukcija: Anglies pluosto liejinys construction
Priekine pakaba: Anglies pluosto, dviguba "sake" su anglies pluosto traukemis
Galine pakaba: anglies pluosto "sakes" ir traukes Amortizatoriai: Sachs / Toyota
Ratlankiai: BBS (lieti, magnis)
Padangos: Michelin
Stabdziai: Brembo, Hitco anglies pluostas
Vairas kolonele: Toyota vairo stiprintuvas
Vairas: Toyota anglies pluosto su Toyota / Magneti Marelli pritaisais
Sedyne: Anglies pluosto konstrukcija islieta pagal vairuotuojo kuno forma
Saugos dirzai: Sparco
HANS iranga: Toyota dizainas
Electronines sistemos: Toyota / Magneti Marelli
Pavaru deze: 7-greiciai plius reversas, Toyota-dizaino blokas su Toyota/Xtrac detalemis, nuoseklus pavaru perjunginejimas vairuotojo kontroliuojama elektro-hidraulines sistemos pagalba
TF105 Matmenys
Baze: 3090mm
Ilgis: 4530mm
Aukstis: 950mm
Plotis: 1800mm
Svoris: 600kg su vairuotoju ir borto kamera
Variklio RVX-05 duomenys
Pavadinimas: RVX-05
Cilindrai: 10
Turis: 2998cc
Virs 900 arklio jegu
Apie 19,000 sukiu per min
Voztuvu paskistymas pneumatinis
Droselis: hidraulinis
Uzdegimo zvakes: DENSO
Kuras: Esso
Tepalai: Esso

www.toyota-f1.com

Komentaras: Toyota viena is dvieju (taip pat Ferrari) pati gaminanti vaziuokle ir varikli.

2005 Kovo 20 d. 12:56

Don Romaso>605kg-tai apytikslis svoris,tie 5 kg uzdeti pilotu "dehidracijai" lenktynese.Gaunasi kaip ir saugiklis nuo per mazo svorio _po lenktyniu_ ir automatiskai diskvalifikacijos.

2005 Kovo 20 d. 14:04

SenisBS>>> Renault lyg tai irgi pati gaminasi ir važiuoklę ir variklį.

2005 Kovo 20 d. 14:30

kiti komandu duomenu nebus?:)

2005 Kovo 20 d. 15:04

SenisBS>> Na tarkim tie duomenys teisingi, as prie ju nesikabinu, viskas normaliai... Bet kaip kampo tarp cilindru sumazinimas leido pazeminti svorio centra? Na nebent kalbama apie visa bolida, tada jei varyklis ikisamas gyliau, tai ir svorio centras pazemeja, bet siaip pazio varyklio svorio centras speju tik pakilo ;) Cia tik siaip pastebejimas...

2005 Kovo 20 d. 15:08

O kalbant apie tarpcilindrini kampa... Pagal naujas taisykles varykliui, kai bus V8 2,4L, ar ten ne 90 laipsniu minima? Nei daugiau nei maziau... Kazkaip labai uzkliuvo ta dalis... Nors vistiek visos komandos kurs naujus varyklius, tad cia jau ju problemos bus :)

2005 Kovo 20 d. 16:41

kad treju komadnu duomenys tera... daugiau nebus? :)... butu idomu ir kitu komandu paziuret

2005 Kovo 20 d. 21:35

DeMeo> kalbama apie viso bolido svorio-centra. Drisciau speti, kad butent Renault ir pavyko "pasodinti" varikli siek tiek zemiau, nes jis (variklis) susiaurejo. Gal kas daugiau techniniu "Renushkes" variklio duomenu rado?
Kitu komandu bus, kai bus laiko (kol kas tik 3 pilnas turim). Fanai pirmyn!

TOP naujienos

F-1.lt pulsas

Spėlionės TOP

# Vartotojas Taškai
1. f1a 1005
2. mantioras 1001
3. Tadux15 1000
4. Kęstutis Šimkus 991
5. Giriby 983