Brazilijos GP: penkios išvados (83)

Brazilijos GP: penkios išvados
logo 2017 Lapkričio 14 d. 06:00, Getty Images / Red Bull Content Pool

„Ferrari“ San Paule iškovojo pirmą pergalę po liepos mėnesio, o Lewisas Hamiltonas nesugebėjo užlipti ant podiumo. Padarykime kelias šio beprasmiško etapo išvadas.

  1. „Ferrari“ prarado titulą ne dėl greičio, o dėl klaidų

Darant tokią išvadą, italų ekipai kaip tik trūko pergalės. „Ferrari“ nelaimėjo nuo vasaros pertraukos čempionate, bet ne todėl, kad raudonoms mašinoms trūko greičio.

„Ferrari“ prarado titulus dėl patikimumo problemų ir dėl kai kurių savo lyderio veiksmų. Jei Sebastianas Vettelis būtų buvęs toks betarpiškas Baku, Singapūre ir Meksikoje, koks jis buvo šį savaitgalį San Paule, „Mercedes“ būtų buvę kur kas sudėtingiau.

Taip, visa tai mums žada įdomią kovą kitą sezoną, bet truputį gaila, kad intriga šiais metais užsibaigė dar neprasidėjus lapkričiui.

  1. „Williams“ reikia naujo lyderio

Tikriausiai, sprendimas atsisakyti Felipes Massos paslaugų – ne toks jau ir blogas sprendimas. Jam būta priekaištų ir jis dabar ne tiek greitas, kaip savo geriausiais metais „Ferrari“. Tačiau kartais jo fone Lance Strollas atrodo tiesiog baisiai.

Kanadietį galima pateisinti nebent tuo, kad jis praleido trečiąją treniruotę šeštadienio rytą, bet niekaip nepateisina to, kad kvalifikacijoje jis nuo ekipos draugo atsiliko beveik sekunde tokioje trumpoje trasoje. Lenktynės jam buvo vos ne pražūtingos: kai Felipe beveik visas varžybas praleido iškart paskui „top“ komandų pilotus, tai Lance kovojo su „Sauber“ lenktynininkais.

Todėl nenuostabu, kad „Williams“ labai ilgai galvoja, ką jam paimti į komandos draugus. Komandai būtinai reikia tokio, į kurį būtų galima atsiremti.

  1. „McLaren“ turi progą pagalvoti apie variklius

Per pastaruosius tris sezonus ši komanda priprato prie nuolatinių techninių problemų su jėgainėms ir sprendimą atsisakyti „Honda“ paslaugų mažai kas laiko klaidingu. Tuo tarpu dabar žvelgiant į nemalonumus, kurių turi „Renault“ ir jų klientai, „McLaren“ gali pradėti gailėtis dėl priimto sprendimo. Gali būti, kad ateityje reikės apsvarstyti dar keletą kitų variantų.

  1. Su Alonso kova dėl titulo būtų įdomesnė

Mes viską žinome apie Fernando Alonso: jis iš bet kurios mašinos sugeba išgręžti ir tai, ko joje nėra ir lenktynės Brazilijoje – dar vienas mažas šedevras jo kolekcijoje.

Viena iš priežasčių, kodėl norėtųsi, jog „Renault“ greitai išspręstų patikimumo problemas, yra ta, kad Fernando vis dar sugeba sirgaliams dovanoti ne vieną puikų šedevrą. Kova dėl titulo būtų kur kas įdomesnė, jei joje dalyvautų ir ispanas

  1. Bottu kol kas sunku pasiremti

Ne, niekas nekalba, jog Bottas būtinai turėjo nugalėti San Paule. Tikriausiai, kaltinti suomį dėl to, kad startavęs iš techninės juostos Hamiltonas beveik nenusileido jam finiše, taip pat neverta ir nesąžininga. Galų gale, kažkiek laiko Bottas prarado  važiuodamas paskui Vettelį nešvariame ore ir jei ne vokietis, tai jis distanciją galėjo įveikti kur kas greičiau.

Bet kažkodėl atrodo, kad Lewisas jo vietoje būtų apgynęs starto poziciją arba ją greitai susigrąžintų. Taip, San Paule Hamiltonas taip pat buvo ne be priekaištų, tačiau „Mercedes“ pilotų greičio skirtumas yra labai ryškiai matomas.

  

Komentarai (83)


Norge
| 2017 Lapkričio 15 d. 08:12
red_speed - nei didele nei nedidele persvara as nieko netvirtinu. Tik isreiskiau toki spejima, kad jei hamiltonas butu neisimurines, greiciausia butu emes pole ir nugalejes lenktynese. Jei tu turi kitoki spejima - ok :) va kaip tik skaitau - petrovas irgi mano, kad mersai turejo brazilijoj greitesne masina nei ferari. Taip kad nesu vienisas su savo nuomone :)
Norge
| 2017 Lapkričio 15 d. 08:05
red_speed - na gerai, net jei patiketi, kad vetelis nieko nesupranta, ricardo ta pati sake su verst, tai vistiek as atsisakau tiketi, kad hamiltonas nebutu pole paemes, jei net botas paeme. Na tu gi supranti? Ar sakai, kad boto hamiltonas netarso i skutus siemet?
red_speed
| 2017 Lapkričio 14 d. 21:54
Norge
| 2017 Lapkričio 14 d. 19:48

red_speed - nemegstu ir nenoriu gincytis kas butu jeigu...siuo atveju pats vetelis po FP pasake, kad mersus pavyti gali buti neimanoma, ta sake ir daugelis ekspertu. O kai hamiltonas isleke, tai tas pats botas su tais paciais kaip tu sakai senais komponentais veteli del pole iveike. Tai ar dabar jau mersu greiti pagal bota sprendziam?? Velgi speliones, bet mano nuomone (del ko man liudna) hamiltonas nesunkiai butu pole emes o lenktynese veteliui butu buves boto likimas - max tai 2s atsilikimu paskui vaziuot

as pagal FP3 lyginu laika (fetelis apie nepavejamus mersus kalbejo po FP2). tad nesuprantu, kur tu izvelgi cia mersu didele persvara? juk fp3 botas buvo auksciau uz hami. kodel manai, kad tai nebutu nutike ir per Q? zinoma, dabar galima tik spelioti, bet FP3 tarp mersu ir ferrariu nebuvo jokio zenklaus skirtumo.
karkiusas
| 2017 Lapkričio 14 d. 21:33
Norge
| 2017 Lapkričio 14 d. 20:10

Karkiusai, dabar skirtumas 43taskai. Tai pridek veleliui 25 uz nelaime singapure o hamiltonui 25 uz nelaime brazilijoj. Kokia cia tau intriga abu dhabi? :)

hamiltonas brazilijoj 4tas atvaziavo tai 25 neprarado ;) bet vistiek dar kart kartoju tai mersai buvo stipresni bet tik vos vos ;) nes sakau neskaiciuokim dabar kiek kam nepasiseke o pasvajokim kad singapure nebuvo avarijos starte ir skirtuma tarp vetelio ir hamiltono turim tik 1 taska.dadedam dar kad ferrari buvo ir nepatikimesni ir vetelis daugiau klaidu padare nei tik singapuras reiskia bent jau 1 ferrari bolidas bendrai paemus tikrai buvo apyligis mercedes bolidui ir skirtumas greicio prasme i viena ar i kita puse minimalus ;) tik va klaidos ir patikimumas buvo faktorius lemes titula o ne grynai bolido greicio pranasumas ;)
Norge
| 2017 Lapkričio 14 d. 21:13
iXsas - suprantu tavo minti ir pritariu. Bet kiti metai jau kita istorija ir mes ja butinai akylai seksim ;)
iXsas
| 2017 Lapkričio 14 d. 20:50
Taip, MB atrodo stipresni. Bet Vetelio kelios klaidos... Tarkim kitais metais MB ir Ferrari lygus. Vokietis padaro tris klaidas, o britas viena. LH titula 2007 pralose vienu tasku del klaidos... Ne tik Sebas, bet ir Ferrari klydo. Kitais metais net turint stipresni bolida raudoni gali likti vel antri. Esme, kad pritariu autoriui, kad italai su Sebu svaiste taskus. Vettelio trys grubias klaidas suskaiciuoju. Del dvieju, prarado dvi pergales. Is trecios gavo naudos, nes LH buvo prieky, atsidure galia. Teisejai gan pro pirstus ziuri i Vetteli, nes norejo islaikyti intriga.
Francas
| 2017 Lapkričio 14 d. 20:48
Norge, nemanau,kad lenko atejimas 2018 radikaliai ka keis.2019 taip.
...abejotino legalumo sistemos... raktine fraze + CW ziurejimas pro pirstus.Dunduku tookia dalia, bet man ji patinka.
Norge
| 2017 Lapkričio 14 d. 20:38
Francai, del 2018 pasikartosiu, mes per mazai demesio skyrem budkowski isejimui. Mano nuomone, esminis pajegumas spresis kaip visada f1 politika t.y. po stalu. Ir tas , kas ras priejimus prie fia ir leidimus abejotino legalumo sistemoms - tie igaus lemiama pranasuma. O mes dundukai ir toliau gincysimes iki pazaliavimo, kad tie ar ani atseit labiau patobulejo ar geriau padirbejo ;)
Norge
| 2017 Lapkričio 14 d. 20:26
Jis aisku pasakys, kad cia reno sudas ir prisuko motorus del patikimumo (nesvarbu, kad motoras yra f1 neatsiejama dalis), bet kodel tiek ric tiek max visiskai sudroze padangas su genialiojo guru axujienai istobulinta vaziuokle, jam paaiskint bus sunku... :)
Norge
| 2017 Lapkričio 14 d. 20:20
Nenoriu tiket, kad jis dingo po visisko red bull fiasko...jis ne tas, kuris puola i krumus.
×

F-1.lt pulsas