“Bridgestone” intensyviai ruošiasi namų GP

“Bridgestone” intensyviai ruošiasi namų GP
logo 2002 Spalio 09 d. 16:29
Japonijos „Grand Prix“ visada yra ypatingas įvykis „Bridgestone”, nes Suzukoje kompanija lenktyniauja namų trasoje. Tačiau šiais metais lenktynės yra dar ypatingesnės, nes tai 100-osios lenktynės nuo tada, kai „Bridgestone“ prisijungė prie F-1 lenktynių 1997-ais metais.
Suzuka taip pat yra populiari trasa tarp vairuotojų, kuriems patinka jos greičiai ir posūkiai. Nors šiais metais pasaulio čempionate apspręsta ir antroji vieta, kuri atiteko Rubensui Barrichello, tikimasi, kad lenktynės bus įdomios.
Tačiau varžybos vis dar lieka rimtu reikalu „Bridgestone“ kompanijai, kuri tikisi padaryti paskutiniąsias 2002-ųjų metų sezono lenktynes septyniasdešimtosiomis lenktynėmis, kurias laimi automobilis su „Bridgestone“ padangomis.
Hiroshi Yasukawa, automobilių sporto direktorius, pakomentavo: „Paskutinieji šešeri metai buvo išbandymo ir laimėjimų metai visiems, dalyvaujantiems F-1 programoje, ir, man džiugu pripažinti, labai sėkmingi ir mūsų kompanijai.”
“Visi paskutiniai dešimt pasaulio čempionatų – vairuotojų ir konstruktorių – buvo laimėti su mūsų padangomis ir tai padėjo iškilti „Bridgestone“ vardui ir mūsų reputacijai dėl aukštos technologijos, bei mūsų produktai tapo geriau žinomi visame pasaulyje. Suzukoje mes tikimės dar vienos pergalės su „Bridgestone“ padangomis, ir tęsime bendradarbiavimą su savo komandomis kitais metais ir vėliau.”
Nors „Bridgestone“ naudoja Suzuką padangų bandymams, kompanija neturi jokių techninių pranašumų namų lenktynėse – jos F-1 technikai lankosi trasoje tik kartą per metus. Trasa yra ilga, greita ir vingiuota, viename taške kertanti save pačią, suformuodama aštuoniukę.
"Suzuka – labai reikli trasa, lyginant su kitomis „Formulės-1“ trasomis,“ paaiškino techninis vadovas Hisao Suganuma. "Yra pora vidutinio-didelio greičio posūkių kaip Spoon ir 130R, kaip ir sudėtingi S-formos posūkiai.
"Rato pravažiavimo laikas priklauso nuo greito reagavimo į krypties pasikeitimą trasoje – tam būtinas puikus balansas, užpakalinės dalies stabilumas ir geras priekinių padangų sukibimas."
“Bridgestone“ komandos turėjo galimybę išbandyti šešias skirtingas potencialias padangų rūšis praeitą savaitę ir padangų pasirinkimas Suzukai buvo pagrįstas bandymų rezultatais. Dvi padangų rūšys, skirtos sausam orui, yra visiškai naujos. Šlapiai trasai skirtos padangos apima dvi tarpines rūšis ir vieną rūšį šlapiam orui, kuri taip pat yra nauja.
"Įprastai Suzuka – tai dviejų sustojimų lenktynės. Nors tai reiškia, kad kiekviena dalis sudaryta tik iš dvidešimties ratų, tai labai sunkios lenktynės padangoms,“ pridėjo Suganuma. "Nusidėvėjimas labai didelis dėl didelių greičių, abrazyvinio paviršiaus ir krūvio, tenkančio padangoms dėl trasoje esančių daugybės krypties pakeitimų.”
“Kas dėl padangų šlapiam orui, mes ir toliau siūlome dvi tarpines rūšis ir vieną normalią rūšį, ir aš pasitikiu jomis. Jei visgi Suzukoje lis, tada trasos danga bus sudėtinga, taigi sukibimas labai svarbus. Tačiau Japonijoje yra tradicija, kuri sako, kad spalio 10 – tai diena, kai niekada nelyja, ir nors automobiliai tą dieną nevažiuoja, tai gali apspręsti ir viso savaitgalio orą!“


Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
×

TOP naujienos

F-1.lt pulsas

Spėlionės TOP

# Vartotojas Taškai
1. f1a 1005
2. mantioras 1001
3. Tadux15 1000
4. Kęstutis Šimkus 991
5. Giriby 983