Buvęs „Ferrari“ inžinierius gerina „Mercedes“ jėgaines (2)

Buvęs „Ferrari“ inžinierius gerina „Mercedes“ jėgaines
logo Sausio 03 d. 13:06, Daimler

Kalbama, jog „Mercedes“ išsaugos pranašumą šių metų „Formulės-1“ pasaulio čempionate vien dėl italo variklių specialisto Lorenzo Sassi pastangų.

Lorenzo Sassi, kilęs iš Toskanos, iki 2017 metų pabaigos dirbo „Ferrari“ komandoje. Po to Sergio Marchionne pastangomis jis buvo atlestas, o jau 2018 m. balandį nauja jo darbo vieta tapo „Mercedes“ variklių gamybos bazė. Dabar L. Sassi yra laikomas vienu iš pagrindinių specialistų variklių departamente.

Yra pagrindo teigti, jog būtent L. Sassi pastangomis tos jėgainės, kurios šiuo metu išbandomos ant stendo, o labai greitai bus sumontuota Lewiso Hamiltono bei Valtteri Botto automobiliuose, galingumas buvo padidintas 25 AG lyginant su 2020 m.

Praėjusiame sezone ekspertai vertino įvairių gamintojų jėgos agregatus, vertindami jų garsą. Ir ekspertai nustatė, kad „Mercedes“ lenkia visus konkurentus, duodamas 1022 AG pajėgumą. Jei galios padidėjimas bus tikrai toks, tai niekam nekils abejonių, jog „Mercedes“ šiais metasi išsaugos gana ryškų pranašumą.

Pakeitimai palietė tiek antrinio energijos panaudojimo sistemą, tiek ir vidaus degimo variklį. Pastaruoju atveju kalbama apie naujas medžiagas: naujus lydinius, kurie geriau tvarkosi su aukštomis temperatūromis. Juos sukūrė Štutgarto koncerno metalurgijos specialistai.

Finaliniame praėjusių metų etape Abu Dabyje „Mercedes“ išbandė ir modifikuotą aušinimo sistemą. Sumontuota ant senos važiuoklės, ji buvo skirta darbui su nauju motoru – komanda tyrinėjo jos efektyvumą ir įtaką aerodinamikai.

Lorenzo Sassi dar „Ferrari“ užsiėmė degalų degimo procesais variklyje ir šiluminės energijos paskirstymu. Įdomu tai, kad „Mercedes“ vadovybė įsiklausė į savojo technikos direktoriaus Jameso Allisono, kuris anksčiau irgi dirbo „Ferrari“, raginimus pasikviesti L. Sassi. Lorenzo net savo šeimą pervežė į Angliją, o tai retai kada daro italų specialistai. Yra teigiama, kad iš „Mercedes“ pasitraukus Andy Cowellui, realiai jėgos agregato kūrimo procesui vadovauja būtent L. Sassi.

Italų specialistų „kolonija“ „Mercedes“ vis didėja. Galima prisiminti Aldo Costą, kuris 2019 m. pradėjo vadovauti konstruktorių biurui, nuo pernai metų vidurio dirbantį technikos departamento direktoriaus pavaduotoją Jamesą Oweną ir daug kitų rimtų specialistų.


Komentarai (2)
kart
IP: eecd608 | 01/04 12:46 Atsakyti
eg
01/03 16:54

faiiiil :D eilinis ferrari vadovu feilas. jie niekad neims chempu ko lvadovaus makaronai. reik antro brauno

Nunešė į Mersus tam tikras Ferrari technologijas, kuriąs pritaikė ir už tai jam per spaudą kiaušus palaižė. Joks čia feilas, tiesiog prie variklio dirba daug žmonių ir įneša savo idėjas, kurios sudaro visumą.
eg
IP: f869fd5 | 01/03 16:54 Atsakyti
faiiiil :D eilinis ferrari vadovu feilas. jie niekad neims chempu ko lvadovaus makaronai. reik antro brauno
×

TOP naujienos