Austrijos, Didžiosios Britanijos, Vokietijos ir Vengrijos GP etapus pelnytai galima laikyti pačiais gražiausiais šiais metais, tuo tarpu kai Prancūzijos GP etapas buvo smarkiai kritikuojamas už tai, kad šiose lenktynėse nebuvo ryškių įvykių. „Renault“ komandos vadovas Cyrilas Abiteboulas priėjo išvados, kad varžybų vaizdingumas tiesiogiai priklauso nuo konkrečios trasos ypatybių.
Cyrilas Abiteboulas: „Manau, kad mums reikia skirti kur kas daugiau dėmesio trasoms. Norėčiau, kad techninis reglamentas taptų paprastesnis ir mes daugiau dirbtumėm su trasomis vietoje to, kad investuotumėm į 20 mašinų, kurios kiekvienais metais privalo keistis. Regis, aš pakeičiau trasoje vieną ar du posūkius – tai būtų kur kas efektyviau išlaidų prasme ir geriau mūsų sportui.
Visi turi sau užduoti klausimą: kas būtų naudinga „Formulei-1“? Pateiksiu Prancūzijos GP pavyzdį, kadangi šios lenktynės yra svarbios „Renault“. Po finišo šį etapą daug kritikavo, todėl, kad ten mašinos paprasčiausiai važiavo viena paskui kitą. Paskutiniuose ratuose mes pabandėme kiek paįvairinti šou, bet mus už tai nubaudė. (Paskutiniame rate Danielis Ricciardo aplenkė Lando Norrisą bei Kimį Raikkoneną išvažiavęs už trasos ribų ir už tai gavo baudą). Apskritai, mes išbandėme alternatyvias konfigūracijas, aiškindamiesi, kaip padaryti lenktynes įdomesnėmis.
Norėčiau, kad komandos susivienytų ir surastų kokius nors sprendimus, kaip padaryti trasas įdomesnėmis. Jei visos 10 ekipų kartu tuo užsiims, esu įsitikinęs, jog mes pasieksime puikių rezultatų. Ir tam nereikėtų laukti 2021 metų – mes to galime pasiekti jau kitame sezone“.
# | Vartotojas | Taškai |
---|---|---|
1. | f1a | 816 |
2. | Giriby | 812 |
3. | mantioras | 805 |
4. | Gudas | 796 |
5. | Kęstutis Šimkus | 794 |